1. #1
    QuartZs avatar
    Reg.datum
    Apr 2013
    Ort
    Luleå
    Inlägg
    16

    Beställde fel.

    Råkade beställa fel framlykta från twostroke och jag har försökt maila till dom. Har läst deras öppettider och skickade mailet 1 timme efter att dom stängde sin kundservice. Hur ska jag göra för att få rätt lykta? Någon på forumet som jobbar på Twostroke eller känner någon som jobbar på Twostroke? Vill verkligen inte få fel lykta.
    QuartZ

  2. #2
    Citat Ursprungligen postat av QuartZ Visa inlägg
    Råkade beställa fel framlykta från twostroke och jag har försökt maila till dom. Har läst deras öppettider och skickade mailet 1 timme efter att dom stängde sin kundservice. Hur ska jag göra för att få rätt lykta? Någon på forumet som jobbar på Twostroke eller känner någon som jobbar på Twostroke? Vill verkligen inte få fel lykta.
    QuartZ
    Tror det står någonstans att mailet kan ta upp till 24 timmar att besvaras
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Ludix har jag för mig ska funka skitbra org.
    Citat Ursprungligen postat av AeroXCallE Visa inlägg
    Jo, dom har typ ett axx på 0-50 km/h på 2 sek orginal

  3. #3

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Citat Ursprungligen postat av QuartZ Visa inlägg
    Råkade beställa fel framlykta från twostroke och jag har försökt maila till dom. Har läst deras öppettider och skickade mailet 1 timme efter att dom stängde sin kundservice. Hur ska jag göra för att få rätt lykta? Någon på forumet som jobbar på Twostroke eller känner någon som jobbar på Twostroke? Vill verkligen inte få fel lykta.
    QuartZ
    Du har 14 dagars ångerrätt.. beställ en ny lykta under tiden och vänta på svar
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  4. #4
    QuartZs avatar
    Reg.datum
    Apr 2013
    Ort
    Luleå
    Inlägg
    16
    Det löste sig, dom avbröt ordern och jag beställde en ny.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in