1. #1

    Hjälp kära moppenetmedlemmar! har du fax? -titta hit!

    Hej! För ett tag sen gick jag med i en sida som heter ''Knulla.se''
    När jag ville avbryta betalning, medlemskap och allt några dagar senare så är det enda alternativet att faxa in ett avbeställningsbesked.
    Jag har själv ingen tillgång till fax och dom drar pengar från mitt konto varje månad.
    Har försökt kontakt flera gånger via mail utan resultat.

    Om någon har lust att hjälpa mig som har en fax hemma så kan jag betala dig en femhunka eller liknande, snälla.., HJÄLP!

  2. #2
    Punkarns avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Närpes,Finland
    Inlägg
    1 084
    En sån här kallad Scam site, ''Knulla.se'' är väl en sådan här sida som man får göra gratis på en annan sida, Oseriöst men drar ändå in folk ibland..

    Hoppas detta blir en Läropeng för dig, Gosse!

    Spärra Kortet/kontot dit å beställ ett nytt.

  3. #3
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Är det en svensk "faxadress" eller vad man ska säga? Isåfall har min kära mor en fax på jobbet, hon får inte skicka utomlands då det kostar för mycket eller något sånt. Jag har eventuellt tillgång till en här på universitetet också, kan kolla upp det. Skicka ett PM bara!
    Senast redigerat av webbe den 2013-12-15 klockan 20:57.

  4. #4
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Är det en svensk "faxadress" eller vad man ska säga? Isåfall har min kära mor en fax på jobbet, hon får inte skicka utomlands då det kostar för mycket eller något sånt. Jag har eventuellt tillgång till en här på universitetet också, kan kolla upp det. Skicka ett PM bara!
    Jag gjorde detta på fyllan, inte det smartaste jag gjort..
    Det är en engelsk adress. Kanske är enklast att spärra kortet och beställa ett nytt? tror ni att det fungerar?

  5. #5
    Citat Ursprungligen postat av Brollan Visa inlägg
    Jag gjorde detta på fyllan, inte det smartaste jag gjort..
    Det är en engelsk adress. Kanske är enklast att spärra kortet och beställa ett nytt? tror ni att det fungerar?
    De klart att de gör, dom kan inte dra pengar från ett spärrat kort haha

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in