1. #1

    Mycket besökande gäster, få medlemmar?

    Har märkt att det ofta är över 150st gäster som besöker forumet när jag kollar hit ibland. 174st nu. Alla känner nog av den dåliga aktiviteten på forumet som mer eller mindre är obefintlig trots uppfräschningen av designen som har gjorts. Vad är det gör att besökarna inte reggar sig och skriver? Är det krångligt att skapa ett konto? Länge sedan jag gjorde det nu så har ingen koll...

    Visst, man bör ha seriösa medlemmar som har något att tillföra men som det ser ut just nu är det ett sjunkande skepp. Orkar inte folk regga sig och skriva av ren lathet eller är det inte intressant att skriva på forum längre (verkar trots allt vara intressant att läsa på forum)?

    Och visst, en annan kanske inte är så aktiv men känner lite grann att min tid är förbi här och nya generationer måste fylla ut våra platser som går över till bilar...

    Mycket svammel men något bör ju kunna göras för att få mer aktivitet? Tråkigt om forumet går i graven.

  2. #2

  3. #3
    Vad jag vet jobbar ledningen med detta.

    Jag är kvar hursomhelst min tid är inte över ännu även om jag skruvar bilar också. Önskar forumet blomstrade som förr och erbjöd mig även att hjälpa till med det, det är möjligt att det gick ut i sanden dock. Brukar försöka posta lite alla fall och bidra på något vis.

  4. #4
    Thoz3s avatar
    Reg.datum
    Jan 2013
    Ort
    mitt ute i ingen stans
    Inlägg
    197
    ja, det blir inte lätt nu när tsr är så stort nu.
    anledningen till att man väljer tsr är för att det är mer aktivt
    man får ett svar snabbare.

    man kanske har någon kompis som är medlem på tsr och då väljer ju man det?

  5. #5

  6. #6
    Citat Ursprungligen postat av Zäta Visa inlägg
    Jo precis..

    Dock är 90% av svaren där ifrån helt åt helv*ete. Mera vettiga svar här bland oss veteraner, även andra med då. hehe
    So fucking true bro...

  7. #7
    Thoz3s avatar
    Reg.datum
    Jan 2013
    Ort
    mitt ute i ingen stans
    Inlägg
    197
    Citat Ursprungligen postat av ReVoLuTiOn Visa inlägg
    So fucking true bro...
    vill man vänta på svar mer än en vecka eller vill man ha ett svar direct
    det må vara sant att många svar är fel, men det beror ju också lite på hur man ställer en fråga

  8. #8
    Nu har ni i vart fall fått en medlem till som inte bara kommer och smygläser.

  9. #9
    har hittat tillbaka till detta forum.
    var medlem på den gamla goda tiden när moppenet fans och hade sin storhetstid, har förövrigt kvar min projektmoppe Hyndan som syns på min profilbild tog en skön tur med den senast idag
    tyvärr verkar detta forumet ligga begravt i skuggorna idag men det går ju att få liv i gamla moppevrak så borde det gå att få liv i ett gammalt moppeforum.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in