1. #1

    vilket verktyg till den här muttern?

    tjena skulle klyva motorn på fiddyn för någon dag sen men stötte på en ovanlig mutter på vägen



    så här ser den ut, någon som vet vad man ska ha för verktyg för att få bort den? måste ju vara nån special hylsa eller nått kan jag tänka mig, men vet inte säkert heller så frågar här om nån vet vad man ska använde verktyg

  2. #2
    Helst ska man ha nått specialverktyg, men när man stpr i garaget och inte har lust att försöka ta reda på var man hittar ett sånt är det lätt hänt att en stor flatskruvmejsel och en hammare används för att knacka runt den istället.

  3. #3
    det är ett specialverktyg du ska ha till den muttern hör med din lokala moppebutik alternativt kolla på nätet hos någon shop som har delar till fiddy/minicross.

  4. #4
    okej får höra med mc handlaren i staden

  5. #5
    Fanns på 24motto tidigare men efter det slogs ihop med 24mx verkar de ha utgått ur sortimentet. Har du tur kan du hitta ett verktyg avsett för en mutter med samma dimensioner. Går såklart att knacka den det brukar dom tåla åtminstone en gång. Var försiktig bara!

  6. #6
    Jag har ett hemmagjort verktyg till den typen av mutter, har du vägarna förbi Borås kan du få de.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in