Sidan 2 av 56 Första 12341252 ... Sista
  1. #31

  2. #32
    Mordarostens avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    Linköping
    Inlägg
    285
    Citat Ursprungligen postat av Bobz Visa inlägg
    Lägg till "Http://cydia.hackulo.us" i Sources listan i cydia , och ladda sedan ner Installous så kan du "köpa" allt ifrån appstore
    När jag lägger till det så står det att det är olagligt *fniss* Men hur kan dom fånga mig? Tracka mig via gps?

  3. #33
    Dum fråga kanske, men visst kan man ha typ 2 stycken hårddiskar i min macbook pro samtidigt?

  4. #34

  5. #35

  6. #36

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    hur får man bort 5 ikoner på rad neråt ? inte FCSB eller vad det heter , det är något annat. Hittar det inte

  7. #37
    Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    hur får man bort 5 ikoner på rad neråt ? inte FCSB eller vad det heter , det är något annat. Hittar det inte
    Finns ett program som heter nått med fivel. Kan vara det?
    "The ones who are crazy enough to think that they can change the world, are the ones who do."
    Steve Jobs

  8. #38

    Reg.datum
    Apr 2007
    Ort
    Varberg
    Inlägg
    113
    Citat Ursprungligen postat av Mordarosten Visa inlägg
    När jag lägger till det så står det att det är olagligt *fniss* Men hur kan dom fånga mig? Tracka mig via gps?
    Nej, det är för att man ska veta att det egentligen är olagligt Kan inte åka fast alls vad jag vet

  9. #39
    ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    StockholM/Älta/tyresö/Nacka
    Inlägg
    2 297
    Hallå, behöver lite hjälp här! Har två st MacBook pro, en 15 och en 17, ljusstyrkan står på max på båda datorerna men på 17 tummaren är ljusstyrkan helt värdelös om man jämför med 15 tummaren. Någon som har nån ide om det är skärmen som är trasig eller om det är någon inställnig som är knas?



  10. #40
    Citat Ursprungligen postat av ozcaarl Visa inlägg
    Hallå, behöver lite hjälp här! Har två st MacBook pro, en 15 och en 17, ljusstyrkan står på max på båda datorerna men på 17 tummaren är ljusstyrkan helt värdelös om man jämför med 15 tummaren. Någon som har nån ide om det är skärmen som är trasig eller om det är någon inställnig som är knas?

    ingen aning faktiskt, men hur är batteriet på den?

  11. #41
    ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    StockholM/Älta/tyresö/Nacka
    Inlägg
    2 297
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    ingen aning faktiskt, men hur är batteriet på den?
    Batteriet är perfekt.

  12. #42
    Citat Ursprungligen postat av ozcaarl Visa inlägg
    Batteriet är perfekt.
    Wierd..:S

  13. #43
    ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    StockholM/Älta/tyresö/Nacka
    Inlägg
    2 297
    Wierd som fan, pissar fan ur på apple, inget funkar fan som det ska -.-''

  14. #44

  15. #45
    Citat Ursprungligen postat av ozcaarl Visa inlägg
    Wierd som fan, pissar fan ur på apple, inget funkar fan som det ska -.-''
    haha än så länge funkar då min MBP Klockrent iaf, har aldrig varit så nöjd med något annat jag någonsin köpt

  16. #46
    ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    StockholM/Älta/tyresö/Nacka
    Inlägg
    2 297
    Härligt, älskar osX men måste säga att allt jag äger från apple har gått sönder minst 1 gång, kvaliteten suger pung.

  17. #47

  18. #48
    ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    StockholM/Älta/tyresö/Nacka
    Inlägg
    2 297
    Citat Ursprungligen postat av maxdalax Visa inlägg
    Wow, min uppfattning är totala motsatsen! Har haft ett par Apple-saker genom tiderna, så som Touch, Nano och Video, en iPhone 3Gs och nu en MBP 15", och ingen förutom en iPod har gått sönder?

    (ta i trä..)
    Okej, kan ju bero på användandet också, men jag är ytterst pedantisk och försiktig med mina saker så det vore ju ännu mer konstigt. Kom på det att jag hade en ipod nano för länge sen, den funkade hur bra som helst förutom lite repor/bucklor sen vart batteriet rätt dåligt, men det kan bero på att jag glömde den i laddaren i nån vecka eller två. Min gamla MBP 15 gick sönder två gånger, logickortet båda gångerna. NU verkar det som att skärmen på min MBP 17 är Fucktup. Den andra MBP 15 därimot (den på bilden) har funkat klockrent.

  19. #49
    Vad förväntas komma till den nya iPhone 4G?

  20. #50
    Mordarostens avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    Linköping
    Inlägg
    285
    Citat Ursprungligen postat av chr1lle Visa inlägg
    Vad förväntas komma till den nya iPhone 4G?
    * Bättre kamera.

    * Bättre upplösning på skärmen, därför den kan komma att heta "iPhone HD" och inte 4G.

    Mer finns så klart men jag är för tjock för att ta reda på det.

  21. #51
    Kolla iPhone 4.0 på www.apple.com. Det är mjukvaran det.
    Sen kommer det
    * 5mp med blixt
    * Snabbara processor
    * Helt annan exteriör, kolla Gizmodos bilder
    * Noise cancellation
    * Bättre batteritid

    Det är väll typ det jag har uppfattat

    Vart en 3GS för tjejen idag, 3 hade ett bra erbjudande så hon kände att det inte var värt att vänta till 4an. Fan dom har ju minskat kartongens storlek med typ uppskattningsvis 40% och så har dom gjort en schysstare laddare!

  22. #52

    Reg.datum
    Apr 2007
    Ort
    Varberg
    Inlägg
    113
    Citat Ursprungligen postat av DaTTe Visa inlägg
    Kolla iPhone 4.0 på www.apple.com. Det är mjukvaran det.
    Sen kommer det
    * 5mp med blixt
    * Snabbara processor
    * Helt annan exteriör, kolla Gizmodos bilder
    * Noise cancellation
    * Bättre batteritid

    Det är väll typ det jag har uppfattat

    Vart en 3GS för tjejen idag, 3 hade ett bra erbjudande så hon kände att det inte var värt att vänta till 4an. Fan dom har ju minskat kartongens storlek med typ uppskattningsvis 40% och så har dom gjort en schysstare laddare!
    Japp har det 3gs paketet med, dom ska ju vara så miljövänliga som möjligt nu 4gen kommer nog va najs men jag diggar inte riktigt allas hysteri om att "köp inte 3gs den kommer inte va värt de, vänta ist" . Låter så korkat Personligen tycker jag fortfarande 3gen är värt varenda öre fortfarande Nu säger jag inte att du sa det men fick lust att ta upp det haha.

  23. #53
    Citat Ursprungligen postat av Anton_vbg Visa inlägg
    Japp har det 3gs paketet med, dom ska ju vara så miljövänliga som möjligt nu 4gen kommer nog va najs men jag diggar inte riktigt allas hysteri om att "köp inte 3gs den kommer inte va värt de, vänta ist" . Låter så korkat Personligen tycker jag fortfarande 3gen är värt varenda öre fortfarande Nu säger jag inte att du sa det men fick lust att ta upp det haha.
    3GS är fortfarande en av världens om inte DEN bästa telefonen på marknaden. Jag gillar att Apple alltid pushat med att 3G/3GS är rundad för att den ska ligga så fantastiskt bra i handen, sen gör de den nya helt platt! Lite kul.
    På tal om dubbelmoral, ingen har väl gått miste om 3's kampanj "telefonjack, nej tack!"? gissa vad man får på köpet när man köper telefon hos dem? Jo, gratis samtal till det fasta nätet

  24. #54

    Reg.datum
    Apr 2007
    Ort
    Varberg
    Inlägg
    113
    Citat Ursprungligen postat av DaTTe Visa inlägg
    3GS är fortfarande en av världens om inte DEN bästa telefonen på marknaden. Jag gillar att Apple alltid pushat med att 3G/3GS är rundad för att den ska ligga så fantastiskt bra i handen, sen gör de den nya helt platt! Lite kul.
    På tal om dubbelmoral, ingen har väl gått miste om 3's kampanj "telefonjack, nej tack!"? gissa vad man får på köpet när man köper telefon hos dem? Jo, gratis samtal till det fasta nätet
    Hahaha lite komiska punkter Formen på 3GSen / 3Gn är ju en succé, dom skulle behållt formen och bara lagt till lite olika färgval eller något till 4Gn.

  25. #55
    Citat Ursprungligen postat av Anton_vbg Visa inlägg
    Hahaha lite komiska punkter Formen på 3GSen / 3Gn är ju en succé, dom skulle behållt formen och bara lagt till lite olika färgval eller något till 4Gn.
    Modernare design + mer slimmad. Jag gillar den nya som fan, men ur ergonomiskt perspektiv, nej.

  26. #56

  27. #57
    Ni vet inte än om den kommer se ut så.

    De kan lika gärna vara ett bra PR-trick från Apple.
    "The ones who are crazy enough to think that they can change the world, are the ones who do."
    Steve Jobs

  28. #58
    |Edvin|s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Jönköping
    Inlägg
    228
    Citat Ursprungligen postat av Buddha Visa inlägg
    Ni vet inte än om den kommer se ut så.

    De kan lika gärna vara ett bra PR-trick från Apple.
    Hoppas det!!

  29. #59
    IK-TÄLJEs avatar
    Reg.datum
    Dec 2008
    Ort
    Södertälje
    Inlägg
    163
    Någon som har tips på en app som gör att man kan zooma med iPhone-kameran?
    Alla barn tycker om att åka polisbil... men det går över med åldern

  30. #60

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in