Sidan 4 av 56 Första ... 234561454 ... Sista
    Fyrens avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Citat Ursprungligen postat av LÖVTRÄ Visa inlägg
    Jag siktar på iP4 iaf, dags att byta ut min 3G
    Samma för mig, börja kännas sega :/

Citat Ursprungligen postat av Fyren Visa inlägg
    Samma för mig, börja kännas sega :/
    Hoppas den släpps med ett par bra abonnemang bara.
    Fri datatrafik och fria sms för en rimlig peng med telia eller halebop som operatör så läggs min beställning direkt !

Fyrens avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Citat Ursprungligen postat av LÖVTRÄ Visa inlägg
    Hoppas den släpps med ett par bra abonnemang bara.
    Fri datatrafik och fria sms för en rimlig peng med telia eller halebop som operatör så läggs min beställning direkt !
    Och sen ett vettigt pris också, men lär väll hamna runt 4500 för 16GB, och 6000 för 32?

|Edvin|s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Och sen ett vettigt pris också, men lär väll hamna runt 4500 för 16GB, och 6000 för 32?
    Jag betalade 4500:- + 118:-/månad i 24 månader. då ingår gratis sms och 500mb surf/månad.

Edit: För 32gb!

Mordarostens avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Det är värt att vänta på iPhone med 4G nätet, snabbare än Wi-Fi, lätt att man köper! Fast har man en iPhone 2G eller 3G så kan man ju byta upp sig för det kommer säkert ta 1-3 år innan den med 4G kommer.

Reg.datum
    May 2010
    Nån som säljer ipod nano 4-5G eller iphone ?

Jag ska i alla fall köra på iPhone 4.

Tycker den överträffar de flesta av DAGENS Androidmobiler.
    Dock släpps det snabbt nya mobiler med Android så de uppgraderas ju oftare än iPhonen.
    "The ones who are crazy enough to think that they can change the world, are the ones who do."
    Steve Jobs

Min gissning är 5500:- för 16GB och 7000:- för 32GB, Minst !
    Den som lever får se.

hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Skärmen verkar nice, och processorn. Designen gillar jag också!

Dock hatar jag den här filmen, snubben snackar som om iPhone är den enda smartphonen i världen

2009, brought out new features like video recording Ingen ny grej precis

We are bringing video calling to the world Haha, mest patetiska påståendet jag läst idag.. Tror det är fler som bara skrattat åt eländet. Är det inte bara mellan iPhone 4 mobiler och endast wifi?

Och den andra snubben är helt i extas över multitaskingen som han aldrig hört det förr

någon som vet et program till mac där man kan köra windows skype version, förutom crossover som suger balle.

Citat Ursprungligen postat av maxdalax Visa inlägg
    Har inte svaret, men varför använda en version som inte är producerad till just ditt operativsystem? Funkar inte versionen du har kan du ju alltid installera en äldre version eller ta reda på felet? Är det någon funktion som skiljer sig kanske?

jo skype finns ju till mac, men den verionen saknar en jävla massa funktioner, fattar inte vad dom tänkte när dom skapade den:S

den funktion jag behöver är "gå med i gruppsamtal"

Mordarostens avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Citat Ursprungligen postat av hence Visa inlägg
    Skärmen verkar nice, och processorn. Designen gillar jag också!

Dock hatar jag den här filmen, snubben snackar som om iPhone är den enda smartphonen i världen

*tuben*

2009, brought out new features like video recording Ingen ny grej precis

We are bringing video calling to the world Haha, mest patetiska påståendet jag läst idag.. Tror det är fler som bara skrattat åt eländet. Är det inte bara mellan iPhone 4 mobiler och endast wifi?

Och den andra snubben är helt i extas över multitaskingen som han aldrig hört det förr
    Äh, dom där måste ju fan vara mutade eller allmänt tröga.

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Njae, jag tror inte jag uppdaterar i första taget, är nöjd med 3GS:en tills vidare. Kanske nästa år. Är också lite skeptisk vad det gäller designen. Har ni sett den vita? Ful som stryk!
    Hur som helst så är nallen 93 jävla mm tjock!?! Den går ju av som ett chips! Skyddsskal är ett måste. Men jag väntar nog 1 år till

Reg.datum
    Apr 2007
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Njae, jag tror inte jag uppdaterar i första taget, är nöjd med 3GS:en tills vidare. Kanske nästa år. Är också lite skeptisk vad det gäller designen. Har ni sett den vita? Ful som stryk!
    Hur som helst så är nallen 93 jävla mm tjock!?! Den går ju av som ett chips! Skyddsskal är ett måste. Men jag väntar nog 1 år till
    Word, HATAR att alla fått för sig att desto mindre o smalare desto ballare är det. Det är inte så man definerar smidigt :S Vem vill gå omkring o ringa med ett a4 papper? Nej mer tid hade dom kunnat lägga på det, glas på båda sidorna så att tappa den en gång och du kan bli väldigt ledsen skulle jag tro. LÄngtar iaf till multitaskingen och folder saken kommer eftersom det även släpps till 3gs

Citat Ursprungligen postat av Anton_vbg Visa inlägg
    Word, HATAR att alla fått för sig att desto mindre o smalare desto ballare är det. Det är inte så man definerar smidigt :S Vem vill gå omkring o ringa med ett a4 papper? Nej mer tid hade dom kunnat lägga på det, glas på båda sidorna så att tappa den en gång och du kan bli väldigt ledsen skulle jag tro. LÄngtar iaf till multitaskingen och folder saken kommer eftersom det även släpps till 3gs
    Kommer multi-taskingen till 3gs?
    Najs i så fall!
    Men vet du när det kommer komma och hur gör man sen för att få det? =)
    Du blev nyss omkörd....av en tjej!

Reg.datum
    Apr 2007
    yes, läste någonstans av apple att multitask och "mapp systemet" kommer släppas till 3gs med Antagligen kommer man få uppdatera programvaran i itunes eller något så får man det

yes, läste någonstans av apple att multitask och "mapp systemet" kommer släppas till 3gs med Antagligen kommer man få uppdatera programvaran i itunes eller något så får man det
    okej, soft!

Jag tvivlar på att jag kommer uppdatera min 3GS till iPhone OS4. Det finns ju en anledning till varför det inte finns multitasking på 3GS:arna - för att batteriet tar slut galet snabbt. Vill ni ladda eran iPhone mer än ni redan gör?

Citat Ursprungligen postat av chr1lle Visa inlägg
    Jag tvivlar på att jag kommer uppdatera min 3GS till iPhone OS4. Det finns ju en anledning till varför det inte finns multitasking på 3GS:arna - för att batteriet tar slut galet snabbt. Vill ni ladda eran iPhone mer än ni redan gör?
    kan du bara kolla upp lite innan du snackar? Snälla, de har ju sagt att det inte försämrar batteritiden märkbart.

Ni som har en 3gs, hur länge räcker batteritiden? har hört att det är ca 1-2 dagar...

|Edvin|s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Fail.

Det är ju nu de har kommit på ett sätt så att det inte ska märkas knappt.

Citat Ursprungligen postat av Fia Visa inlägg
    Ni som har en 3gs, hur länge räcker batteritiden? har hört att det är ca 1-2 dagar...
    Jag måste ladda varje natt annars är det tomt dagen efter som jag går till skolan.

Citat Ursprungligen postat av DaTTe Visa inlägg
    kan du bara kolla upp lite innan du snackar? Snälla, de har ju sagt att det inte försämrar batteritiden märkbart.
    Och det är därför dem inte har haft det på tidigare modeller? Jag har hört (läst) att det är därför multitasking inte fanns på 3GS:en iallafall

Och det är därför dem inte har haft det på tidigare modeller? Jag har hört (läst) att det är därför multitasking inte fanns på 3GS:en iallafall
    Källa?

Anledningen till att det har tagit lång tid att utveckla OS4 är ju att de varit rädda för att försämra battertiden, som Steve sa "i think we finally nailed it"

http://macworld.idg.se/2.1038/1.3262...s-presentation

Steve nämnde att alla andra som har försökt sig på multitask har gjort helt fel. Det sättet de andra har gjort det på slukar batteriet.
    Apple har dock lyckats och det kommer inte sluka batteriet. Självklart tar det mer på batteriet med fler program igång, ingen snack om saken.

Det är även till att batteriet är såhär stort. Batteritiden kommer att bli nämnvärt längre. Även fast multitasking kommer att finnas med.
    "The ones who are crazy enough to think that they can change the world, are the ones who do."
    Steve Jobs

Reg.datum
    Apr 2007
    Citat Ursprungligen postat av DaTTe Visa inlägg
    Dom har tillochmed gått ut med att de ska förbättra batteri tiden med multitasking. D.v.s att du tjänar på det och håller ut längre

Dom har tillochmed gått ut med att de ska förbättra batteri tiden med multitasking. D.v.s att du tjänar på det och håller ut längre
    Och hur är det möjligt att batteritiden skall vara längre om man har multitasking? Då gör ju det att man använder telefonen mer, det dras mer, och batteriet sugs ur. En källa på det där tack.

Reg.datum
    Apr 2007
    Och hur är det möjligt att batteritiden skall vara längre om man har multitasking? Då gör ju det att man använder telefonen mer, det dras mer, och batteriet sugs ur. En källa på det där tack.
    Wow, härlig attityd Grejjen med multitasking är att man även ska kunna göra mer för ungefär samma batteridrift. Där jag läste sa apple så iaf och då kan man ju göra mer för sin batteri tid än innan? Det behövs inte lika mkt för diverse aktiviteter som innan. Inte att det håller längre då, utan håller ut mer per procent typ. Länk till källa orkar jag inte leta upp för det va några veckor sedan jag läste det. Men visst, jag kan ha fel? Inte hela världen isf..

Wow, härlig attityd Grejjen med multitasking är att man även ska kunna göra mer för ungefär samma batteridrift. Där jag läste sa apple så iaf och då kan man ju göra mer för sin batteri tid än innan? Det behövs inte lika mkt för diverse aktiviteter som innan. Inte att det håller längre då, utan håller ut mer per procent typ. Länk till källa orkar jag inte leta upp för det va några veckor sedan jag läste det. Men visst, jag kan ha fel? Inte hela världen isf..
    Ursäkta om jag lät otrevlig, inte min mening.

Och mm, ifall det inte dras något mer på batteriet när man har multitasking så blir det ju mer per procent.

Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Citerar direkt från apples hemsida om glaset som sitter på iP4:
    The same type of glass useed in the windshields of helicopters and high-speed trains. Chemically strengthened to be 20 times stiffer and 30 times harder than plastic, the glass in ultradurable and more scratch resistand than ever."

Tror nog den är mer hållbar än din 3GS som är helt gjord i plast. 4:an har dessutom en ram av rostfritt stål.

Jag tyckte den vita var snyggare än den svarta faktiskt även om jag valde en svart 3G. Dessutom ska fingeravtrycken inte synas lika mycket på den vita.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in