Sidan 9 av 56 Första ... 789101119 ... Sista
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av Gurra Visa inlägg
    Jailbreak till fyran? Uppdatera mig nu !
    Jailbreak till iOS4 finns bara till iPhone 3G och iPod Touch 2G

Doh` Fan då;(

ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Måste säga det att iOS 4 suger pung, ännu buggigare än innan. Att alla mina kontakter och bilder försvann när jag uppdaterade är också irriterande. Just nu är jag riktigt trött på Apple och deras skit produkter.

IK-TÄLJEs avatar
    Reg.datum
    Dec 2008
    Citat Ursprungligen postat av ozcaarl
    Måste säga det att iOS 4 suger pung, ännu buggigare än innan. Att alla mina kontakter och bilder försvann när jag uppdaterade är också irriterande. Just nu är jag riktigt trött på Apple och deras skit produkter.
    Finns ett fenomen kallat säkerhetskopiering som du borde gjort innan uppdatering.
    Alla barn tycker om att åka polisbil... men det går över med åldern

ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Gjorde det, min säkerhetskopia funkade inte.

Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Låter så sjukt fel och det stör mig att folk skriver bytat (dålig svenska) så det är därför jag påpekar saken
    Ok, men då vet du nu att jag har koll på svenskan. Så du behöver inte oroa dig.

Kan rekommendera Parking mania som tidsfördriv, ganska kul. Förslag på andra kul appar tas gärna emot =)
    F.d. Almsarn

Citat Ursprungligen postat av TheDude Visa inlägg
    Fattar inte hur man multitaskar?
    Du trycker på home-knappen två gånger. Så enkelt är det. Dock inte jätteanvändbart då de flesta appar inte uppdaterats till iOS4 ännu, så att du kan t.ex inte lyssna på spotify och surfa på Safari samtidigt. Men det kommer att uppdateras.

Då kommer man till musik spelarn ju?
    Ja, men om du går in i något program/app så kommer dom också att hamna i den "menyn". Eller har du ens 3GS?

Har iPod touch 2g med ios4
    Vad jag förstått det så ska bara multitasken fungera för iPhone 3GS.

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av chr1lle Visa inlägg
    Vad jag förstått det så ska bara multitasken fungera för iPhone 3GS.
    Rätt! Multitasking finns bara till 3GS + iPhone 4, DOCK, så kommer det kunna gå att ladda ner multitasking när man jailbreakat.

Jailbreak Updates

Just nu finns det 2 jailbreaks till iOS 4.0
    1 till Mac och 1 till PC
    Den till Mac heter Pwnagetool och jailbreakar enbart iPhone 3GS Old Bootrom, men man måste ha varit jailbreakad med bl.a. Sn0wBreeze för att det ska fungera
    Den till PC heter Redsn0w och jailbreakar enbart iPhone 3G och iPod Touch 2G Non MC model.

Om ni redan är jailbreakade med 3.1.3, vänta tills att uppdatera till ett nyare jailbreak kommer till 4.0, liksom jag gjort

Väldigt märkligt problem:
    http://www.youtube.com/watch?v=03PQy...UE&feature=sub
    Senast redigerat av Filip den 2010-06-24 klockan 10:47.

Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg

Väldigt märkligt problem:
    http://www.youtube.com/watch?v=03PQy...UE&feature=sub
    Det där var det första ja tänkte när dom visade hur antennen fungerade jag tkr dom skulle fortsätta ha en integrerad antenn
    www.Earpill.com - addictive music

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    varje gång jag startar installous så står det "API unavalible" är det något jag glömt göra?

Edit: kanske ska sätta på WIFI xD
    Schysst fail

ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av FoRzA_ Visa inlägg
    går det bara att ha 12 appar i samma mapp i nya 4.0?

edit: vad heter programmet/appen som gör att man kan ha fler än 4 appar i docken?
    Five rows eller nått sånt, sök på Five i Cydia så kommer det upp.

Fyrens avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Fan asså, känner att min 3G är för gammal nu... Har inte pengar till iP4, och att köpa 3GS nu känns ju bara dumt... Problem!

Multitasken suger hårt ju, bara grymt irreterande..
    Vad är det som är dåligt?

Alla med mac, om man inte visste finns numera steam och cs, dock endast source... Steam har funnits i ett antal veckor, för folk som är lite spel sugna!

hences avatar
    Reg.datum
    May 2008

Varnar bara lite

Citat Ursprungligen postat av Fyren Visa inlägg
    Fan asså, känner att min 3G är för gammal nu... Har inte pengar till iP4, och att köpa 3GS nu känns ju bara dumt... Problem!
    Sälj av gammalt skit/ skaffa ett abonnemang med förhöjd avgift och betala av telefonen varje månad.

Citat Ursprungligen postat av hence Visa inlägg

Varnar bara lite
    Har också sett de! Har även sett problem med gula fläckar på skärmen.
    Om detta skulle vara ett problem så är det bara att gå tillbaka till butiken och kasta telefonen i ansiktet på dem.

Varnar bara lite
    Har inte märkt av det vad jag vet iallafall, ska nog testa senare ifall det stämmer. För det där är väl ingen iPhone 4, utan en 3GS?

hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Har inte märkt av det vad jag vet iallafall, ska nog testa senare ifall det stämmer. För det där är väl ingen iPhone 4, utan en 3GS?
    4G, frontkameran.

4G, frontkameran.
    Stämmer bra de!
    Just nu skyller de på mjukvarufel och att iphonen skulle visa mindre mottagning än vad den egentligen har. Om så är fallet kommer vi förmodligen se en uppdatering innan iphone 4 hinner nå Sverige.

Angående de gula fläckarna och sträcken på skärmarna så ska detta tydligen vara limmet som inte hinner vaporisera än och detta ska försvinna efter ett tag av sig själv. Detta pga fabrikerna blev tvungna att skicka ut telefonerna tidigare än beräknat.

Brukar ju alltid vara något fel med de första telefonerna av någon ny modell. Det är väl då man får se det som något positivt att de kommer senare till Sverige, då hinner dem ändra felet och vi får istället en 100% fungerande telefon.

Brukar ju alltid vara något fel med de första telefonerna av någon ny modell. Det är väl då man får se det som något positivt att de kommer senare till Sverige, då hinner dem ändra felet och vi får istället en 100% fungerande telefon.
    precis, och fungerar det inte som det ska så är det bara att lämna tillbaka telefonen.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in