Sidan 51 av 56 Första ... 414950515253 ... Sista
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Vänta ett år på en liten iPad? Då blir det att köpa Android när bindningen går ut och hoppas på något bättre nästa år
    Nexus Prime, ren google telefon.
    Väntas ju komma snart (Starkt rykte)

Får se om man pensionerar sin desire..

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Nexus Prime, ren google telefon.
    Väntas ju komma snart (Starkt rykte)

Får se om man pensionerar sin desire..
    Äsch ren Google telefon är inget jag vill ha. Blir nog HTC, lutar åt 3D, mest för nyhetens behag och ha någonting som Apple inte kommer göra på 1-2år

Äsch ren Google telefon är inget jag vill ha. Blir nog HTC, lutar åt 3D, mest för nyhetens behag och ha någonting som Apple inte kommer göra på 1-2år
    Köp htc! Du skulle verkligen behöva en sådan efter alla mobbingattacker apples produkter har gett dig
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

Låter bra det med, Men 3D är inte så fräsigt som man tror. Känns onödigt och är onödigt, drar mycket batteri.

Haha okej ;D Varför inte en ren Google lur då? då får du en mobil som hålls uppdaterad längre än andra och får snabbare uppdateringar.

Vi kan ta detta samtal i Android tråden, detta är ju lite fel^^

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Låter bra det med, Men 3D är inte så fräsigt som man tror. Känns onödigt och är onödigt, drar mycket batteri.

Haha okej ;D Varför inte en ren Google lur då? då får du en mobil som hålls uppdaterad längre än andra och får snabbare uppdateringar.

Vi kan ta detta samtal i Android tråden, detta är ju lite fel^^
    Nej jag vet att det inte är bra på något sätt, testat flera 3D mobiler. Det är ju dock det när polaren kommer dit med sin nya 4S, så behöver man bara fråga, hur många kameror har du? Hur stor skärm har du? Vad klockar din processor? Han lägger ner sin iPhone igen

Nja jag vet inte, alltid gillat HTC donno why

Äsch jag får prata Android här, har man MBP, iPad 2, iPod Touch och iPhone 4 så får man prata Android här

Min knapp på min iP4 börjar ge sig, och då min garanti har gått ut så måste jag betala 2600 kr för att få en ny. Blir en dyr mobil i längden.

Nått tips på vad man kan göra?
    "The ones who are crazy enough to think that they can change the world, are the ones who do."
    Steve Jobs

Nej jag vet att det inte är bra på något sätt, testat flera 3D mobiler. Det är ju dock det när polaren kommer dit med sin nya 4S, så behöver man bara fråga, hur många kameror har du? Hur stor skärm har du? Vad klockar din processor? Han lägger ner sin iPhone igen

Nja jag vet inte, alltid gillat HTC donno why

Äsch jag får prata Android här, har man MBP, iPad 2, iPod Touch och iPhone 4 så får man prata Android här

Ah okej. hahaha ja!

Okej. Yeah HTC är underbart Mest impad är jag av deras byggkvalité, Helt oslagbart. Samt är dom enligt mig bäst på Android.
    Sant sant

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007

Noexs avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Känns som en stor förlust med Steve Jobs. Får bli till att köpa 4S för att stödja.

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    iPhone 4S = iPhone for Steve?
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

Har haft min iPad i knappt en vecka nu. Underbar mojeng.

Fyrens avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    RIP Steve, en helt underbar person som har inspererat många, inklusive mig själv.

Mattyyys avatar
    Reg.datum
    Sep 2011

Three Apple's Changed The World..
    1. Adam's Apple.
    2. Newton's Apple.
    3. Steve Job's Apple.
    "The ones who are crazy enough to think that they can change the world, are the ones who do."
    Steve Jobs

R.I.P Magsafe laddare

ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    R.I.P Magsafe laddare
    Har haft sönder 3st nu

Citat Ursprungligen postat av ozcaarl Visa inlägg
    Har haft sönder 3st nu
    Bajskvalité ftw!!

ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Bajskvalité ftw!!
    Mjo, lödde ihop en av två trasiga så nu har jag en fungerande laddare med typ 5m sladd, jävligt skönt

Citat Ursprungligen postat av ozcaarl Visa inlägg
    Mjo, lödde ihop en av två trasiga så nu har jag en fungerande laddare med typ 5m sladd, jävligt skönt
    Haha okej xD

Min började glappa och sen la av mitt i allt. Så jag misshandlade den lite extra och senare idag ska jag gå och hämta en ny på grafit, och fan om dom nekar mig en ny.. för alla som har problem med magsafr SKA få en ny gratis!

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Buddha Visa inlägg
    Min knapp på min iP4 börjar ge sig, och då min garanti har gått ut så måste jag betala 2600 kr för att få en ny. Blir en dyr mobil i längden.

Nått tips på vad man kan göra?
    Vilken knapp? Så att du låser den?
    Själv pröjsade jag 499:- och den var klar på 30 min här i helsingborg. Mitt inne på väla i en väldigt fin affär. Dom stod och "meckade" med mobilen på plats, är så jävla nöjd med den affären!

R.I.P Magsafe laddare
    Laddarna är så jävla pissiga! Har förstört två stycken.

Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Det finns ju någon ny sorts nu har jag sett, den ser lite bättre ut.

Men aa, sjukt kasst..

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Det finns ju någon ny sorts nu har jag sett, den ser lite bättre ut.

Men aa, sjukt kasst..
    Finns det? Härligt.

Finns det? Härligt.

så här ser den ut: http://www.google.se/imgres?q=magsaf...17&tx=47&ty=40

Asså grafit kan suga min ***.

Jag: -"Jag skulle behöva en ny sån här (Magsafe)
    Han: -Jaha, hur gammal är den?
    Jag: - 09.
    Han: Jaha, men då kan dy tyvärr inte få en. Det är ett års garanti som gäller.

Apple har ju för fan själva sagt att oavsett garanti så SKA man få en ny, men nej... han hänvisa till att köpa en ny för 850 jävla spänn.. Fi**A va arg jag är nu.

Asså grafit kan suga min ***.

Jag: -"Jag skulle behöva en ny sån här (Magsafe)
    Han: -Jaha, hur gammal är den?
    Jag: - 09.
    Han: Jaha, men då kan dy tyvärr inte få en. Det är ett års garanti som gäller.

Apple har ju för fan själva sagt att oavsett garanti så SKA man få en ny, men nej... han hänvisa till att köpa en ny för 850 jävla spänn.. Fi**A va arg jag är nu.
    Se så nu lugnar du dig. Du har enligt KKöpL 23§ 3st 2005:62 tre års reklamationsrätt, så kontakta återförsäljaren och upplys dem om det, hjälper inte det kan du vända dig direkt till apple så ska du få en ny.
    w

Vilken knapp? Så att du låser den?
    Själv pröjsade jag 499:- och den var klar på 30 min här i helsingborg. Mitt inne på väla i en väldigt fin affär. Dom stod och "meckade" med mobilen på plats, är så jävla nöjd med den affären!

Nej, homeknappen.
    Steve Jobs

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Buddha Visa inlägg
    Nej, homeknappen.
    Aj, det var nådigt värre..

Citat Ursprungligen postat av quuz Visa inlägg
    Se så nu lugnar du dig. Du har enligt KKöpL 23§ 3st 2005:62 tre års reklamationsrätt, så kontakta återförsäljaren och upplys dem om det, hjälper inte det kan du vända dig direkt till apple så ska du få en ny.
    Även om den är ca 1,5år gammal och nyss gått sönder?

"Reklamation

23 § Köparen får inte åberopa att varan är felaktig, om han inte lämnar säljaren meddelande om felet inom skälig tid efter det att han märkt eller borde ha märkt felet (reklamation). Meddelande som lämnas inom två månader efter det att köparen märkt felet skall alltid anses ha lämnats i rätt tid. I fall som avses i 1 § andra stycket kan meddelande om felet i stället lämnas till näringsidkaren.
    Har någon annan än säljaren åtagit sig att för dennes räkning avhjälpa fel i en vara, kan reklamationen i stället göras hos honom.
    Reklamerar köparen inte inom tre år från det att han har tagit emot varan, förlorar han rätten att åberopa felet, om inte annat följer av en garanti eller liknande utfästelse. Lag (2005:62)."

Det där du menar?

Även om den är ca 1,5år gammal och nyss gått sönder?

"Reklamation

23 § Köparen får inte åberopa att varan är felaktig, om han inte lämnar säljaren meddelande om felet inom skälig tid efter det att han märkt eller borde ha märkt felet (reklamation). Meddelande som lämnas inom två månader efter det att köparen märkt felet skall alltid anses ha lämnats i rätt tid. I fall som avses i 1 § andra stycket kan meddelande om felet i stället lämnas till näringsidkaren.
    Har någon annan än säljaren åtagit sig att för dennes räkning avhjälpa fel i en vara, kan reklamationen i stället göras hos honom.
    Reklamerar köparen inte inom tre år från det att han har tagit emot varan, förlorar han rätten att åberopa felet, om inte annat följer av en garanti eller liknande utfästelse. Lag (2005:62)."

Det där du menar?
    Ja.
    w

Jahapp, då har jag varit till grafit. Gick väl sådär.

Sa att jag snackat med apple och att dom sagt att grafit är skyldiga att ersätta och att apple har tagit på sig att ge dom som drabbats av detta problem en ny magsafe, och att undantag finns..
    Så.. grafit tog in laddaren, tog mina uppgifter, beställde en ny, och skulle kolla upp om det stämde att jag ska få en ny gratis... Fan det borde dom väl veta att jag ska få??

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in