Sidan 18 av 56 Första ... 8161718192028 ... Sista
    Citat Ursprungligen postat av Risedal Visa inlägg
    Vet inte vad den heter men det är den bärbara med 13" skärm
    http://images.trustedreviews.com/ima...2-img0759s.jpg
    Det är den förra modellen av macbook

|Edvin|s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Risedal Visa inlägg
    haha okej, e det stor skillnad mellan äldre och nyare versionen då?
    och hur vet man det?
    Den nyare har multitouchplatta och så är även en lite snabbare processor ditsatt tror jag.

Blev dock GALET tagg på iPod Nano som klocka!
    PSN: EdvinIsacsson
    Lägg till så kan vi spela lite.

Hur bra är Iphone 4 om någon vet? Om man jämför mot 3gs t.ex.

Ny iPod touch

Ny iPod nano

Ny iPod shuffle

Blev lite sugen på den nya touchen

Citat Ursprungligen postat av Daanne Visa inlägg
    Prova Youtube. Sök på "iPhone 4 vs. iPhone 3GS" så ska du nog få upp några resultat.

Fyrens avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Citat Ursprungligen postat av Daanne Visa inlägg
    Überbra Fick min idag. Så har både en 3G och 4:a nu. Myyyycket snabbare, skärmen är underbar, kameran go, nya iOS är awesome, hela skiten är Wunderbar

Nu kom första saken som jag inte gillar från Apple. Nya iPod nano. Usch, hur fan ska man kunna hantera den?

Jaja, Touchen verkar sjuk grym. Prisvärd om nått.

iPod Shuffle, har dom inte gjort den varianten förut?
    "The ones who are crazy enough to think that they can change the world, are the ones who do."
    Steve Jobs

|Edvin|s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Äsch, den nya Nano är ju supernajs!

Och nej, det har dem inte. I alla fall inte med både knappar och Voiceover + det låga priset.

Citat Ursprungligen postat av |Edvin| Visa inlägg
    Äsch, den nya Nano är ju supernajs!

Och nej, det har dem inte. I alla fall inte med både knappar och Voiceover + det låga priset.
    Jag tänkte utseendemässigt
    "The ones who are crazy enough to think that they can change the world, are the ones who do."
    Steve Jobs

|Edvin|s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Utseendemässigt så är ju nya Nanon coolare som allt förutom just typ ''mediaspelare''.

jo, det finns en shuffle som är lik, men den är inte lika kvadratisk som den nya tror jag, mer avlång typ

Citat Ursprungligen postat av TheDude Visa inlägg
    jodå det finns virus till mac men det finns inte alls lika många som det finns till Windows då mac inte alls är lika känt som Windows
    I usa använder väldigt många Mac, hade kusiner från usa som var på besök och dom tyckte att vi i sverige är konstiga eftersom de flesta använder Windows.
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

jodå det finns virus till mac men det finns inte alls lika många som det finns till Windows då mac inte alls är lika känt som Windows

Blir bara fler o fler till mac för varje år som går
    +1.

Att virus till mac inte finns är bara en myt.
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Med en flaska starksprit och lite rökelse kan allt bli rätt intressant att läsa.

Citat Ursprungligen postat av maxdalax Visa inlägg
    Är det någon med en Mac som har lust att dela med sig av original-ikonerna till menyraden?
    De ligger i /System/Library/CoreServices/Menu Extras. Söker framförallt WiFi, Batteri och Bluetooth!

(Gjorde menyraden svart och ikonerna vita, men backup-mappen med de svarta ikonerna försvann..)

du behöver altså filerna?

jag hittar blue och batteri, inget wifi det ända som finns med "W" är WWAN

|Edvin|s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Är det någon med en Mac som har lust att dela med sig av original-ikonerna till menyraden?
    De ligger i /System/Library/CoreServices/Menu Extras. Söker framförallt WiFi, Batteri och Bluetooth!

(Gjorde menyraden svart och ikonerna vita, men backup-mappen med de svarta ikonerna försvann..)
    Lägg annars bara över allt på en exern hårddisk och sen i med skiverna som hängde med.

http://www.speedyshare.com/files/240...enu_ikoner.zip
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

Citat Ursprungligen postat av Fyren Visa inlägg
    Überbra Fick min idag. Så har både en 3G och 4:a nu. Myyyycket snabbare, skärmen är underbar, kameran go, nya iOS är awesome, hela skiten är Wunderbar
    Säljer du den gamla till bra pris?

mackanss avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Nu finns det även en Ipad 3g 64gb i applefamiljen
    ”Price is what you pay. Value is what you get.” - Warren Buffett

http://thenextproject.tumblr.com/

Tobbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Nano beställs när mitt sb kommer!

Fyrens avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Citat Ursprungligen postat av Jonne Visa inlägg
    Säljer du den gamla till bra pris?
    Sålde den för 2500 igår Bra pris för mig, men ganska dåligt för han som köpte den

maxdalaxs avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Lägg annars bara över allt på en exern hårddisk och sen i med skiverna som hängde med.
    Citat Ursprungligen postat av samizzlah Visa inlägg
    Tack så jättemycket! Samizzlahs filer fungerade perfekt!
    <a href=http://www.moppenet.nu/showthread.php/452-Yamaha-DT50r-SM-04-(G%C3%B6teborg) target=_blank>http://www.moppenet.nu/showthread.ph...G%C3%B6teborg)</a>

Reg.datum
    Apr 2006
    Ingen som vet ifall det funkar?
    Googla på iPod to computer så får du upp lite grann, här t.ex http://www.copytoy.com/

Lövbiffens avatar
    Reg.datum
    Jan 2006
    Behöver hjälp nu. Köpte en Iphone 4 idag. Gick till lokala turk-mobilhandlaren och han klippte till kortet. MEN den vill inte fungera. När jag sedan tog ut det såg jag att lite av guldplåten EV. var bortklippt..
    Något annat som kan strula? Upplåst via jailbreak förövrigt..men skall inte vara det som strular..
    You have been banned for the following reason:
    Hörru Lövbiffen,dags att kötta till sig innan man börjar med människohandel?
    Date the ban will be lifted: 2009-05-14, 13.00

Citat Ursprungligen postat av Lövbiffen Visa inlägg
    Behöver hjälp nu. Köpte en Iphone 4 idag. Gick till lokala turk-mobilhandlaren och han klippte till kortet. MEN den vill inte fungera. När jag sedan tog ut det såg jag att lite av guldplåten EV. var bortklippt..
    Något annat som kan strula? Upplåst via jailbreak förövrigt..men skall inte vara det som strular..
    Köpte du på abbonemang? Det kan ta ett par timmar innan kortet blir aktiverat då.
    Om du inte har abbonemang utan kontantkort, måste man inte aktivera simkortet då?
    Citat Ursprungligen postat av En polis jag pratade med Visa inlägg
    Lyssna nu noga, dom där jävla trimmade mopederna är det största samhällsproblemet vi har i Sverige idag!

ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Vill klippa bort en del från ett filmklipp, nån som vet hur man går tillväga i iMovie? Funkar inte att exportera, när man tycker exportera knappen avslutas skiten bara. -.-

Reg.datum
    May 2010
    JB min för ett tag sen, har lekt runt som en idiot med den och älskar skiten nu.. Men letar fortfarande efter ett par grejjer

Program som kan låsa upp krypterade nätverk och nått program som sätter lösenord på meddelande ikonen så man måste slå in lösen när man ska in där?

Citat Ursprungligen postat av Hans_J Visa inlägg
    Köpte du på abbonemang? Det kan ta ett par timmar innan kortet blir aktiverat då.
    Om du inte har abbonemang utan kontantkort, måste man inte aktivera simkortet då?
    Dock om man klipper fel så funkar inte simkortet, så jag tror det är där problemet ligger.
    Steve Jobs

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in