Sidan 24 av 56 Första ... 14222324252634 ... Sista
    Lövbiffens avatar
    Reg.datum
    Jan 2006
    Citat Ursprungligen postat av Fyren Visa inlägg
    Jajamen www.limera1n.com
    Bara att ladda ner, koppla in iphone och sen starta programmet sen ser du hur du ska göra
    Funkar till iPhone 4 4.1 med, testade på min förra veckan
    Citat Ursprungligen postat av Fyren Visa inlägg
    Nepp, tyvärr. Funkar för firmware 4.0-4.1 (ska dock funka för alltid på alla kommande fw pga en stor miss av apple, som inte går att patcha, men inte 100% bekräftat än) på dessa:

iPhone 3GS, iPod touch 3G, iPod Touch 4G, iPad, iPhone 4

Dom som är beroende av unlock ska dock inte uppdatera till fw 4.1 och eftersome det nu finns jb. Det uppdaterar nämligen bootrom också vilket gör att unlock inte kommer funka. Obekräftat när/om det kommer.
    Hittade det, dock har jag ju det nya bootromet så låsa upp den kunde jag ju drömma om.. Well.. Har en fin Ipod Touch med kamera och Cydia nu iaf..

Innan var det ju faktiskt bara Touch med kamera, nu har jag ju faktiskt Cydia med.. Hurra...
    You have been banned for the following reason:
    Hörru Lövbiffen,dags att kötta till sig innan man börjar med människohandel?
    Date the ban will be lifted: 2009-05-14, 13.00

Reg.datum
    May 2010
    Har iPhone 4 32GB. är det bara jag som tycker den skickar meddelande riktigt jävla segt och har antenn-problemet?

mvh
    Citat Ursprungligen postat av quuz Visa inlägg
    Och ja, snälla lämna mnf och kom över till flashback, speciellt om du lipar när du får lite kritik här.

Ska ner imorn och köpa en phöne, men är lite osäker om man ska ha tele2 eller halebop. Vilket är bäst?

Tar jag halebop blir de det för 279 blir det tele2 blir det för 289

med halebop får jag 500 mb surf och med tele2 är det 1 gb. Vilket ska man ta?

kan ju tillägga att med halebop så äre gratis sms till alla i hela världen och man ringer för 19 öre

och Hur mycket kräver spotify på utrymmet om man har 500 mb frisurf? RÄcker det om man har många listor och låtar?

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Citat Ursprungligen postat av Thomas Visa inlägg
    Har iPhone 4 32GB. är det bara jag som tycker den skickar meddelande riktigt jävla segt och har antenn-problemet?

mvh
    Antenn problemet finns där, det är lätt att hitta de och lätt att undvika det. Jag upplever aldrig något problem med det då ja endast förlorar en stapel på det. Men ta och ladda hem Apples case program så skickar dom ett gratis skal till dig

KilleN:
    Kör på Halebop, grym mottagning, snabbt nät och bra erbjudanden.

Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Antenn problemet finns där, det är lätt att hitta de och lätt att undvika det. Jag upplever aldrig något problem med det då ja endast förlorar en stapel på det. Men ta och ladda hem Apples case program så skickar dom ett gratis skal till dig

KilleN:
    Kör på Halebop, grym mottagning, snabbt nät och bra erbjudanden.
    Fast det gäller inte längre.
    Det sluta gälla 30 september.
    "The ones who are crazy enough to think that they can change the world, are the ones who do."
    Steve Jobs

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Citat Ursprungligen postat av Buddha Visa inlägg
    Fast det gäller inte längre.
    Det sluta gälla 30 september.
    Jag beställde mitt skal via iPhone appen för lite mindre än en vecka sedan. Skickades idag, kan printscreena mailen om du inte tror mig

ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av KilleN Visa inlägg
    Ska ner imorn och köpa en phöne, men är lite osäker om man ska ha tele2 eller halebop. Vilket är bäst?

Tar jag halebop blir de det för 279 blir det tele2 blir det för 289

med halebop får jag 500 mb surf och med tele2 är det 1 gb. Vilket ska man ta?

kan ju tillägga att med halebop så äre gratis sms till alla i hela världen och man ringer för 19 öre

och Hur mycket kräver spotify på utrymmet om man har 500 mb frisurf? RÄcker det om man har många listor och låtar?
    Man kan lyssna på sina spotify listor offline om man vill, kostar ingenting då.

nån som vet vart de finns en inne på lager i nån affär ? slut överallt

|Edvin|s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    nån som vet vart de finns en inne på lager i nån affär ? slut överallt
    Som du själv sa. Det lär vara slut överallt. Åk däremot och kolla på typ Elgiganten, Media Markt!

Däremot något lite annat e ju ''Back to The Mac'' ikväll!! Jag ska gå ut och poppa popcorn till kvällen nu. Nån mer som ska se?

http://feber.se/mac/art/190419/apple...strema_kvllen/
    PSN: EdvinIsacsson
    Lägg till så kan vi spela lite.

Citat Ursprungligen postat av |Edvin| Visa inlägg
    Som du själv sa. Det lär vara slut överallt. Åk däremot och kolla på typ Elgiganten, Media Markt!

Däremot något lite annat e ju ''Back to The Mac'' ikväll!! Jag ska gå ut och poppa popcorn till kvällen nu. Nån mer som ska se?

http://feber.se/mac/art/190419/apple...strema_kvllen/
    aa jag ska ju se. Men fan va irriterade man kommer bli, köpte snow leopard för 2 veckor sen. Känns ju värt Aja bara att köpa Lion och vara glad, Macbook air kommer bli updaterad och något special som vanligt.

|Edvin|s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av DaTTe Visa inlägg
    aa jag ska ju se. Men fan va irriterade man kommer bli, köpte snow leopard för 2 veckor sen. Känns ju värt Aja bara att köpa Lion och vara glad, Macbook air kommer bli updaterad och något special som vanligt.
    Haha, sura pengar!

Aja, insåg att micron är halft trasig så det kanske får bli salta pinnar istället.. :/ Menmen.. Ny MBA som kanske kommer att gå under ett nytt namn har det ryktats om (vet ej det nya namnet isåfall) och sen nytt OS e ju nästan största höjdpunkterna.

iLife 11 också!
    "The ones who are crazy enough to think that they can change the world, are the ones who do."
    Steve Jobs

Fyrens avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Dev-Team har släppt PwngTool för mac! http://blog.iphone-dev.org/post/1359...20102010-event
    Funkar till dessa enheter på 4.1:
    * AppleTV 2G !!!
    * iPad (firmware 3.2.2)
    * iPod touch 4G
    * iPod touch 3G
    * iPhone4
    * iPhone 3GS
    * iPhone 3G

Haha det kommer ju inte försen sommar 11, blir häpnad vid alla apples släpp. fyfan vilket företag..

Jag har lite svårt att förstå meningen med MBa.

Liksom, why?
    Steve Jobs

Liksom, why?
    Håller med:S

Liksom, why?
    va? En netbook?

Citat Ursprungligen postat av DaTTe Visa inlägg
    va? En netbook?
    Jo, men varför köpa en? Det finns inga fördelar med den. Det enda är att den är tunn.
    Men en MBP är ju tunn den med.
    Steve Jobs

Jo, men varför köpa en? Det finns inga fördelar med den. Det enda är att den är tunn.
    Men en MBP är ju tunn den med.
    har du testat att stoppa ner din MBP i en axelväska? Det har jag och det tänker jag inte göra igen, bär man på datorn hela dagen så skulle jag köpa den direkt. Kräver man inte så mycket av en dator (som jag egentligen inte gör) så skulle jag köpa en MBA 8500:- liksom, skitbilligt.

|Edvin|s avatar
    Reg.datum
    May 2010

Liksom, why?
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Håller med:S
    Känner många som har den förra generationens MBA av just anledningen att det jobbar bara med dokument, surfar runt lite på den. Det kräver inte mycket prestanda men eftersom att de reser mycket inom jobbet vill de därför ha en portabel dator. Detta är den ultimata datorn för dessa personer. Den är alltså inte tänkt att kunna driva 15 program och ha en gigantisk hdd och mängder med ram utna bara vara den enkla datorn. Det blir den också eftersom att den e så sjuuuuukt portabel!

har precis köpt mej en phöne, sitter i laddning nu. hur länge ska den laddas första gången? Är det nåt man ska tänka på nu ibörjan ?

|Edvin|s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    har precis köpt mej en phöne, sitter i laddning nu. hur länge ska den laddas första gången? Är det nåt man ska tänka på nu ibörjan ?
    Tror inte att du ska behöva ladda den första gången. Om det var laddat när du fick den så behöver du säkert inte ladda den..

Med dagens batterier behöver man inte ladda på något speciellt sätt.

Btwm Jag blir TOKIG!! jag måste rotera en VIDEO (!) 90 grader på datan, har Mac som ni kanske förstår, hur går jag tillväga?
    Senast redigerat av M.Larsson den 2010-10-21 klockan 22:36.

Reg.datum
    May 2010
    xvid i iphone nu.. så JÄVLA underbart!

har hört att den typ av batterier som sitter i smartphones inte mår bra av att laddas ur helt, bättre att ladda mobilen när det är kanske 20-25% batteri kvar. sen är det väl också så att full batterikapacitet får man efter några laddningar, efter kanske en vecka eller så

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007

Btwm Jag blir TOKIG!! jag måste rotera en VIDEO (!) 90 grader på datan, har Mac som ni kanske förstår, hur går jag tillväga?
    Google är allt rätt bra http://www.jakeludington.com/mac/200...in_imovie.html

Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Jag har googlat som en tok

ska prova tack

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Jag har googlat som en tok

ska prova tack
    Hoppas det funkar då

funkar fint ända tills Crapmovie säger att filen inte kan importeras (fel filformat kanske?)

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in