Sidan 34 av 56 Första ... 24323334353644 ... Sista
  1. #991
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av DaTTe Visa inlägg
    källa?
    Ingen 100% källa, men sett ett 20-30 tal videos på att dem inte kommer släppa iPhone 5 på ett tag, dem håller ju på o lansera Verizon iPhone 4 och den vita iphone 4 nu också
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  2. #992
    hur skaffar man ett itunes/appstore konto?

  3. #993
    Citat Ursprungligen postat av Thejoke Visa inlägg
    hur skaffar man ett itunes/appstore konto?
    http://lmgtfy.com/?q=skapa+apple+id

  4. #994
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Ingen 100% källa, men sett ett 20-30 tal videos på att dem inte kommer släppa iPhone 5 på ett tag, dem håller ju på o lansera Verizon iPhone 4 och den vita iphone 4 nu också
    videos på folk som spekulerar ja, jag säger inte emot. Jag har svårt att tro att de har tagit fram en helt ny modell.

  5. #995
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    vill även tillägga att dem siktar på en iPad 2 som ska bör släppas till iOS4.3 - även de gör mig säker på att iphone 5 inte kommer 2011
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  6. #996
    Hur gör jag för att spellistorna i spotify ska fungera i offlinemode i mobilen? Har premium.

  7. #997
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Dom kanske släpper en uppdaterad 4a undertiden med stöd för 4G och att dom drar om antennen, kanske även 64gb?

  8. #998
    Huttis avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Hisingen, Göteborg
    Inlägg
    702
    Vilken jailbreak ska man använda till 4.2.1? tips på guide/videos?
    §6.2 Signaturer: Om du har en signatur så ska den uppfylla dessa krav: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid en skärmupplösning på 1280x1024 pixlar. Om du ska ha en bild i signaturen så är max tillåtna storlek på bilden 468x60 pixlar. Har du både text och bild så gäller max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024 pixlar. För att signaturen ska uppfattas som giltig så ska den följa ovanstående samt inte uppfattas stötande eller kränkande av andra användare.

  9. #999
    |Edvin|s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Jönköping
    Inlägg
    228
    Citat Ursprungligen postat av Hutti Visa inlägg
    Vilken jailbreak ska man använda till 4.2.1? tips på guide/videos?
    http://www.youtube.com/watch?v=BCFu86gSXoY

    Den använde jag.
    PSN: EdvinIsacsson
    Lägg till så kan vi spela lite.

  10. #1000
    Huttis avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Hisingen, Göteborg
    Inlägg
    702
    Citat Ursprungligen postat av |Edvin| Visa inlägg
    tackar, funkar pefrekt, synd bara att de är tethered

    EDIT, får ingen teckning nu :S kan inte ringa eller ta emot samtal/sms
    Senast redigerat av Hutti den 2011-01-27 klockan 21:30.
    §6.2 Signaturer: Om du har en signatur så ska den uppfylla dessa krav: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid en skärmupplösning på 1280x1024 pixlar. Om du ska ha en bild i signaturen så är max tillåtna storlek på bilden 468x60 pixlar. Har du både text och bild så gäller max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024 pixlar. För att signaturen ska uppfattas som giltig så ska den följa ovanstående samt inte uppfattas stötande eller kränkande av andra användare.

  11. #1001
    |Edvin|s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Jönköping
    Inlägg
    228
    Citat Ursprungligen postat av Hutti Visa inlägg
    tackar, funkar pefrekt, synd bara att de är tethered

    EDIT, får ingen teckning nu :S kan inte ringa eller ta emot samtal/sms
    Hände samma för mig första gången. Jag återställde den bara och gjorde allt igen. Då funkade det.
    PSN: EdvinIsacsson
    Lägg till så kan vi spela lite.

  12. #1002
    Huttis avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Hisingen, Göteborg
    Inlägg
    702
    aah nice, ska pröva igen då

    fast det känns som batteri tiden typ dras 80% snabbare, är det bara jag eller? och finns det någon fix för detta?
    Senast redigerat av Hutti den 2011-01-28 klockan 16:44.
    §6.2 Signaturer: Om du har en signatur så ska den uppfylla dessa krav: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid en skärmupplösning på 1280x1024 pixlar. Om du ska ha en bild i signaturen så är max tillåtna storlek på bilden 468x60 pixlar. Har du både text och bild så gäller max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024 pixlar. För att signaturen ska uppfattas som giltig så ska den följa ovanstående samt inte uppfattas stötande eller kränkande av andra användare.

  13. #1003
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    det dras snabbare men knappast 80%, max 5-15% - du kan inte göra nått åt de tyvärr
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  14. #1004
    Huttis avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Hisingen, Göteborg
    Inlägg
    702
    okej tack, ja vet att det inte va 80% överdrev "lite"
    §6.2 Signaturer: Om du har en signatur så ska den uppfylla dessa krav: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid en skärmupplösning på 1280x1024 pixlar. Om du ska ha en bild i signaturen så är max tillåtna storlek på bilden 468x60 pixlar. Har du både text och bild så gäller max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024 pixlar. För att signaturen ska uppfattas som giltig så ska den följa ovanstående samt inte uppfattas stötande eller kränkande av andra användare.

  15. #1005
    Kan någon säga varför i HELVETE man inte kan installera en router med en Skräpig liten skit mac?

  16. #1006

  17. #1007
    |Edvin|s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Jönköping
    Inlägg
    228
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Kan någon några bra spel till iphone?
    Gangstar
    PSN: EdvinIsacsson
    Lägg till så kan vi spela lite.

  18. #1008
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Kan någon några bra spel till iphone?
    Rage HD verkar rätt grymt med..


  19. #1009

  20. #1010
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av FoRzA_ Visa inlägg
    Funderar på att köpa mig en MBP 13", undrar hur den fungerar till photoshop och andra lite tyngre program. Går även rykten om att en ny är på gång, vad tror ni, är det värt att vänta?
    Macbook Pro är helt underbara för Photoshop och lite tyngre program, det var därför jag köpte min Macbook Pro, däremot slog jag mig lös på en 17"

  21. #1011

  22. #1012
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av FoRzA_ Visa inlägg
    17" hade varit helt underbart, men ekonomin sätter stopp, får köra på en extern skärm. Men du har ingen koll på ev. ny serie Macbook Pro?
    Jo jag fick min på rea för 18k så, underbart med 1920x1200 upplösning.
    Ne det har jag inte, verkar vara mycket rykten men man får aldrig se något ifrån Apple.

  23. #1013
    funderar också på en 13" mbp men prislappen gör att det tar emot lite... känns ju segt att lägga ut 12-13 papp på en laptop

  24. #1014

  25. #1015
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    funderar också på en 13" mbp men prislappen gör att det tar emot lite... känns ju segt att lägga ut 12-13 papp på en laptop
    Du får ingen bättre laptop för dom pengarna. Hade inte Windows 7 varit så segt så kunde de utmanat Mac OSX, men jag tycker att OSX är det snabbaste OS;et som finns idag, på andra plats kommer Ubuntu.

  26. #1016
    nej såklart går ju inte ens att jämföra med en plastlaptop från hp... men fortfarande... fan

  27. #1017
    ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    StockholM/Älta/tyresö/Nacka
    Inlägg
    2 297
    Det är värt att lägga dom extra pengarna enligt mig, vet inte hur eran ekonomi ser ut. Men 12k tar ju inte lång tid att skrapa ihop

  28. #1018

  29. #1019
    ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    StockholM/Älta/tyresö/Nacka
    Inlägg
    2 297
    Citat Ursprungligen postat av FoRzA_ Visa inlägg
    Går i skolan på heltid, tränar innebandy och gymmar samt plugg. Vet inte om jag har tid för ett jobb också. Får 1050 kr i månaden så jo, 12k har jag inte i bakfickan på en kvart.
    "-Ehrm...pappa.."

  30. #1020

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in