Sidan 23 av 56 Första ... 13212223242533 ... Sista
  1. #661
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Någon som vet om båda högtalarna där nere vid anslutningen ska låta högt? För på min iPhone 4 så låter den högra bra mycke högre än den vänstra som bara ger ifrån oss lågt diskanta ljud.
    Det är bara den högra som är högtalare. Den andra är mikrofon.

    "The ones who are crazy enough to think that they can change the world, are the ones who do."
    Steve Jobs

  2. #662

  3. #663
    Detta kanske är fel tråd att ta detta i iom att det mest är iPhone lovers här. Men förstår mig inte på alla som älskar iPhone så jävla mycket! Det finns 4 olika iPhone's men på 2'an och båda 3'orna skiljer nätverkshastigheten. 4 är de största skillnaderna utséende och display, mycket mer är det inte. Jag har själv haft en iPhone 3g men den så som många andra iPhone går i krasch förbannat lätt. Imo är diverse android mobiler mycket roligare att ha och göra med, det tråkigaste med iPhone är att det finns en modell att köpa medan Android har uppåt 20 och till mycket förmånligare priser!

    Är det någon som samtycker/ tycker tvärt emot kom gärna med feedback! Att tillägga är att jag inte har överdrivet mycket information om iPhone 4 men två stycken i min klass har den och resten har 3gs, i princip!
    Citat Ursprungligen postat av Riejukillen Visa inlägg
    sötis, du skulle ha lagt av en jävla brakskit då hade du fått en extra knuff så hade du kört under 7sek

  4. #664
    |Edvin|s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Jönköping
    Inlägg
    228
    Citat Ursprungligen postat av 4gg3 Visa inlägg
    Detta kanske är fel tråd att ta detta i iom att det mest är iPhone lovers här. Men förstår mig inte på alla som älskar iPhone så jävla mycket! Det finns 4 olika iPhone's men på 2'an och båda 3'orna skiljer nätverkshastigheten. 4 är de största skillnaderna utséende och display, mycket mer är det inte. Jag har själv haft en iPhone 3g men den så som många andra iPhone går i krasch förbannat lätt. Imo är diverse android mobiler mycket roligare att ha och göra med, det tråkigaste med iPhone är att det finns en modell att köpa medan Android har uppåt 20 och till mycket förmånligare priser!

    Är det någon som samtycker/ tycker tvärt emot kom gärna med feedback! Att tillägga är att jag inte har överdrivet mycket information om iPhone 4 men två stycken i min klass har den och resten har 3gs, i princip!
    Skillnaden mellan varje iPhone är ENORM! Inte bara närverkshastigheten som du pratar om. Snabbare processor, mer ram-minne och man kan ha större minne i dem. Även kameran har förbättrats mycket genom åren. iPhone är för mig det enda självklara valet!

    Edit: Sjukt snygg DaTTe!
    PSN: EdvinIsacsson
    Lägg till så kan vi spela lite.

  5. #665
    Citat Ursprungligen postat av |Edvin| Visa inlägg
    Skillnaden mellan varje iPhone är ENORM! Inte bara närverkshastigheten som du pratar om. Snabbare processor, mer ram-minne och man kan ha större minne i dem. Även kameran har förbättrats mycket genom åren. iPhone är för mig det enda självklara valet!
    jo men man kan fortfarande ha samma appar, samma OS osv osv. i stort sett bara hårdvaran som skiljer mellan modellerna. en android är mycket mer mångsidig än iphone

  6. #666
    N.Lovets avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    181
    Äntligen! Ska till posten för att hämta min iphone 4 efter 5 veckors väntan

  7. #667
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Buddha: Tackar för de

    4gg3: Ja tycker iPhone 4 är en utav dom bästa mobilerna som finns på marknaden just nu, 1ghz processor 512mb ram, hög upplösning på skärmen, hyfsad kamera. Men sen så är det bygg kvaliten hos Apple som är svår att slå. Känner igen min iPhone 4 i min Macbook Pro, känns liksom solit på något sätt.

    N.Lovet: Det är skön känsla

  8. #668
    Fyfan va nice det är med SnowLeopard, som vanligt blir man inte besviken. Ni som har pengarna, köp en Magic Trackpad, helt underbar! Designen är ju killer!

  9. #669
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    jo men man kan fortfarande ha samma appar, samma OS osv osv. i stort sett bara hårdvaran som skiljer mellan modellerna. en android är mycket mer mångsidig än iphone
    Jo, sant.
    Men man köper inte en iPhone för att vara mångsidig.
    "The ones who are crazy enough to think that they can change the world, are the ones who do."
    Steve Jobs

  10. #670
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Buddha: Tackar för de

    4gg3: Ja tycker iPhone 4 är en utav dom bästa mobilerna som finns på marknaden just nu, 1ghz processor 512mb ram, hög upplösning på skärmen, hyfsad kamera. Men sen så är det bygg kvaliten hos Apple som är svår att slå. Känner igen min iPhone 4 i min Macbook Pro, känns liksom solit på något sätt.

    N.Lovet: Det är skön känsla

    Iphone bra byggkvalité?

    tappar man den lite fel så går skärmen sönder, och ibland kan baksidan som sägs vara "helikopter" skit något.. gå sönder

    Ja en macbook är bra byggd men inte då en iphone.

  11. #671
    Mordarostens avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    Linköping
    Inlägg
    285
    Den sämsta med iphone är att den är dyr och går sönder för ingenting. Nu vart jag orolig, länka ett silikonfodral till 3Gs plox!

    EDIT: ett bra silikonfodral som ni själva kanske använder.
    Citat Ursprungligen postat av samizzlah Visa inlägg
    Har du skruvat på flonkidonkskruven?
    fulcola.se

  12. #672
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av DaTTe Visa inlägg
    Fyfan va nice det är med SnowLeopard, som vanligt blir man inte besviken. Ni som har pengarna, köp en Magic Trackpad, helt underbar! Designen är ju killer!
    Är inte Magic Trackpad i princip samma sak som Macbooks musplatta och Apples air mouse?

    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Iphone bra byggkvalité?

    tappar man den lite fel så går skärmen sönder, och ibland kan baksidan som sägs vara "helikopter" skit något.. gå sönder

    Ja en macbook är bra byggd men inte då en iphone.
    Jag tycker då att den känns bättre att hålla i handen än va en SE gör i samma prisklass iaf.

    Men inget som lämnas ur Apples fabrik är ju i princip ingen skit.

    Fast ja tar hand om min och lägger den i ett fodral så fort ja inte använder den, så den ligger aldrig på bordet

  13. #673
    ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    StockholM/Älta/tyresö/Nacka
    Inlägg
    2 297
    iPhone silikon skal från teknikmagasinet med vs utan. 75 spänn gick det på

    http://teknikmagasinet.se/db.pl?tf=p...l&artnr=265706









    fan va svårt det ska vara att få en bra bild när det är mörkt då!
    Senast redigerat av ozcaarl den 2010-10-08 klockan 19:27.

  14. #674
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Är inte Magic Trackpad i princip samma sak som Macbooks musplatta och Apples air mouse?



    Jag tycker då att den känns bättre att hålla i handen än va en SE gör i samma prisklass iaf.

    Men inget som lämnas ur Apples fabrik är ju i princip ingen skit.

    Fast ja tar hand om min och lägger den i ett fodral så fort ja inte använder den, så den ligger aldrig på bordet
    Finns inga likheter egentligen med magic mouse. Dock är det samma som TPn på MBP, fast 80% större!


  15. #675
    Citat Ursprungligen postat av ozcaarl Visa inlägg
    gillar denna bakgrundsbild starkt.
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  16. #676
    Hej, jag ska uppdatera min Iphone 3gs till versionen 4.1 men varför får jag ett felmeddelande efter att det har gått ca halvvägs?
    Jag har kollat och jag är ansluten osv, har provat att uppdatera ca 4-5 gånger nu, men det går inte.
    Är det någon som vet vad jag gör för fel?
    vadå "på grund av tidsgräns"??
    En bild också...
    Du blev nyss omkörd....av en tjej!

  17. #677

  18. #678
    Citat Ursprungligen postat av TheDude Visa inlägg
    Har du jailbreak kanske så måste du ha bort den först

    BTW så är bara 4.1 problem
    Nej, jag har inte jailbreakat den.
    Varför är 4.1 problem?
    Har du uppdaterat din?
    Du blev nyss omkörd....av en tjej!

  19. #679
    |Edvin|s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Jönköping
    Inlägg
    228
    Jailbreakade precis min igen. Typ 1000:e gången nu. Så underbart!
    PSN: EdvinIsacsson
    Lägg till så kan vi spela lite.

  20. #680
    Lövbiffens avatar
    Reg.datum
    Jan 2006
    Ort
    Oslo
    Inlägg
    407
    Börjar få panik nu.. Kan jag jailbreaka och låsa upp min 3gs ännu? 4.1
    You have been banned for the following reason:
    Hörru Lövbiffen,dags att kötta till sig innan man börjar med människohandel?
    Date the ban will be lifted: 2009-05-14, 13.00

  21. #681
    DennisLs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    hemligt...
    Inlägg
    1 248
    Någon som vet vars man kan köpa en billig iphone 3gs, hur många gb den är på kvittar
    Citat Ursprungligen postat av Rexxy Visa inlägg
    Den Robin kan höra hur mycket hästar en moped har, han är ett underverk....

  22. #682
    Citat Ursprungligen postat av DennisL Visa inlägg
    Någon som vet vars man kan köpa en billig iphone 3gs, hur många gb den är på kvittar
    blocket

  23. #683
    Citat Ursprungligen postat av DennisL Visa inlägg
    Någon som vet vars man kan köpa en billig iphone 3gs, hur många gb den är på kvittar
    Tradera, blocket....Seriöst, tänk efter lite själv INNAN du frågar här.

  24. #684
    Fyrens avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Kalmar
    Inlägg
    660
    Citat Ursprungligen postat av Lövbiffen Visa inlägg
    Börjar få panik nu.. Kan jag jailbreaka och låsa upp min 3gs ännu? 4.1
    Jajamen www.limera1n.com
    Bara att ladda ner, koppla in iphone och sen starta programmet sen ser du hur du ska göra
    Funkar till iPhone 4 4.1 med, testade på min förra veckan

  25. #685
    Citat Ursprungligen postat av Fyren Visa inlägg
    Jajamen www.limera1n.com
    Bara att ladda ner, koppla in iphone och sen starta programmet sen ser du hur du ska göra
    Funkar till iPhone 4 4.1 med, testade på min förra veckan
    Funkar det till ipod 4.1 också?
    Citat Ursprungligen postat av En polis jag pratade med Visa inlägg
    Lyssna nu noga, dom där jävla trimmade mopederna är det största samhällsproblemet vi har i Sverige idag!

  26. #686

  27. #687
    Citat Ursprungligen postat av TheDude Visa inlägg
    till alla utom 2gen, tror jag?
    Surt Var till andra generationen jag behövde, lillebrorsan ville ju också ha jailbreakat.
    Citat Ursprungligen postat av En polis jag pratade med Visa inlägg
    Lyssna nu noga, dom där jävla trimmade mopederna är det största samhällsproblemet vi har i Sverige idag!

  28. #688
    Fyrens avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Kalmar
    Inlägg
    660
    Citat Ursprungligen postat av Hans_J Visa inlägg
    Funkar det till ipod 4.1 också?
    Nepp, tyvärr. Funkar för firmware 4.0-4.1 (ska dock funka för alltid på alla kommande fw pga en stor miss av apple, som inte går att patcha, men inte 100% bekräftat än) på dessa:

    iPhone 3GS, iPod touch 3G, iPod Touch 4G, iPad, iPhone 4

    Dom som är beroende av unlock ska dock inte uppdatera till fw 4.1 och eftersome det nu finns jb. Det uppdaterar nämligen bootrom också vilket gör att unlock inte kommer funka. Obekräftat när/om det kommer.

  29. #689

  30. #690
    DennisLs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    hemligt...
    Inlägg
    1 248
    Citat Ursprungligen postat av chr1lle Visa inlägg
    Tradera, blocket....Seriöst, tänk efter lite själv INNAN du frågar här.
    Men lungna dig!, vill inte ha en beg, därför jag fråga
    Citat Ursprungligen postat av Rexxy Visa inlägg
    Den Robin kan höra hur mycket hästar en moped har, han är ett underverk....

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in