1. #1

    Derbi motor köpes!

    Vara: Derbi motor
    Årsmodell: 00-05/06-
    Mil: XXXX
    Pris: ditt pris
    Övrigt: XXXX
    Varan/varorna återfinns i: XXXX
    Du kontaktar mig via: Tråden/Pm
    Kan jag skicka varan?: ja/nej

    Köper din Derbi motor, ebs eller db50b0 spelar ingen roll men inte ebe alltså motor från 00-05 eller 06 och uppåt.

    Behöver inte fungera eller vara komplett men själva grunden med block,låda,vevparti,koppling osv ska finnas där och helst inte i delar då.

  2. #2
    har en derbi senda motor från år 2006 , komplett med kylare , elsystem , fögge och rör , den toppar ca 85 med 50cc och röret samt 13/52 drevning

  3. #3
    Citat Ursprungligen postat av Aerox-pg Visa inlägg
    har en derbi senda motor från år 2006 , komplett med kylare , elsystem , fögge och rör , den toppar ca 85 med 50cc och röret samt 13/52 drevning
    Enbart motor är av intresse ej rör eller några drev samt kylsystem, gärna utan cylinder och förgasare också och vad den toppar är ointressant!

  4. #4
    moddlarens avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    dalsland
    Inlägg
    120
    har en dbo ståendes som satt på en moppe jag köpte den är helt original 50cc som har nypt moppen hade gått 120mil och grabben hade rivit av cyl o ställt moppen i tre år ute i regnet så vevovevlager är tokskrot motorn är skitig men du får den i det skicket för 600 spänn den ligger och skräpar derbi motorer är äckliga:-))

    ja jag kan skicka på bussbods.

  5. #5
    Har en motor liggandes i delar, klövs precis, sen fick jag ramen till bygget och jag måste köra med am6. Motorn fungerade fint innan den klövs, tänkte byta packboxar bara. Enda felet är stoppet till kopplingsviren är trasigt, men kan svetsa det innan.

    Sms till 0737270346 om det är intressant.
    Är från en derbi senda xrace 06

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in