1. #1

    Derbi db50bo läcker vatten!

    Tjena, härom månaden när jag vart ute o skulle köra så började moppen läcka vatten ur toppen och då märkte jag att den lilla "pipen" som går upp genom toppen var borta.
    http://gyazo.com/27b7a85ecee371a941b8c84cc8bcb9b5
    På bilden ser ni den lilla såkallade "pipen" vad heter den igentligen och hur fan ska jag lösa det här?
    Jag körde när den trillade av så har inte en aning var den kan vara och hur får jag tag på en ny?
    §6.2 Signaturer: Om du har en signatur så ska den uppfylla dessa krav: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid en skärmupplösning på 1280x1024 pixlar. Om du ska ha en bild i signaturen så är max tillåtna storlek på bilden 468x60 pixlar. Har du både text och bild så gäller max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024 pixlar. För att signaturen ska uppfattas som giltig så ska den följa ovanstående samt inte uppfattas stötande eller kränkande av andra användare.

  2. #2
    minns inte vart den slangen tar vägen men om du beskriver vart slangen som satt där går så kan jag ju kanske hjälpa dig med en lösning.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in