Ämne: TGB jetfighter prblem
Trådad visning
-
2014-09-22, 22:42 #1Medlem
- Reg.datum
- Sep 2014
- Ort
- Örnsköldsvik
- Inlägg
- 2
TGB jetfighter prblem
Hej, Jag har en jetfighter 2007 som går bra för det mesta, men ibland bara dör den och är svår att starta igen. Ingen skillnad om den är varm eller kall och den kan gå bra i flera dagar för att sedan stanna efter bara några km körning. Någon som har tips ?

/ Sofia


Svara med citat