Hej! på min slider så har det börjat vibrera bakifrån. Jag tvärnita med bakbromsen för det kom ut ett rådjur framför mig. Efter det har det kommit vibrationer bakifrån men bara under höga hastigheter. Kan det har blivit obalans i bakhjulet? eller är det någon som vet vad det kan vara?