Citat Ursprungligen postat av becca_roxxie Visa inlägg
det kanske ser kaos ut, men det är bara mycket saker, sen har jag lyckats ställa mig framför det hörnet där jag har min moppe, för jag är ju sån där moppenörd så jag har en moppe på mitt rum.







ser lite annorlunda ut idag, lyckats få in lite mer saker, men aa, det ser typ ut såhär!
jävlar vad mycket grejer, varför har du spis o micro inne på rummet? haha