hur mycket kan det kosta o gänga om toppen oss en verkstad

har en beta ark 04 ac . problemet är att gängorna e typ paj på toppen till tändstiftet jag satt på min 70 cylinder malossi sport körde lite sen flög tändstiftet ut den går bara runt när man skruvar hur mycket kan det kosta o lämna in snabbt på en verkstad twostroke har lagt in malossi topplock på shopen men det tar 4-5 veckor leverans vill ju att det ska gå snabbt så jag kan köra

det brukar ta 2-3 dar med leverans från twostroke
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

dom sa såhär Leveranstiden är 4-5veckor efter lagd order

från Twostroke
    "- När kommer de delar jag beställt?
    Finns alla delar du beställt hemma så tar leveransen normalt mellan 1-4 arbetsdagar, det beror på var i landet du bor."
    Och topplocket ligger på lager så det borde gå rätt fort för dom att skicka, har beställt flera gånger från TS och har inte behövt vänta mer än 3 dagar på någon del jag har köpt om man bortser från helger
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

jag bor i stockholm men det borde ju inte finnas i lager för dom sa ju 4-5 veckor ?

Biltema har speciella insatsgängor till tändstift.
    Yellowfail

alla delar som finns på TS hemsida är i lager och det tar inte mlängre än 3 dagar att få de som samizzlah sa

jävligt konstigt att det kommer ta 3-4 veckor, beställde grejer igår, fick dom idag

jag har fortfarande inte varan på lager och det är en special vara. säger dom Den varan finns inte i vårat lager och är inte en vara som vi brukar lagerföra, därav är leveranstiden 4-5veckor då den måste beställas i nästa order från Malossi som nu har stängt för semester

N.Lovets avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av samizzlah Visa inlägg
    jävligt konstigt att det kommer ta 3-4 veckor, beställde grejer igår, fick dom idag
    Inte så konstigt att varorna dröjer 3-4 veckor om dom inte finns på lager

kan nån förklara hur man göra nya gängor då helst nån kunnig

Det finns insatsgängor att köpa på biltema, men det är inte säkert att det fungerar. Det mest ideala samt säkra är att åka till en metallindustri i närliggande område och höra ifall de har några tips samt kanske kan hjälpa dig att gägna upp det.

Annars kan du ju alltid maila cykelkraft och kolla där ifall de säljer varan och kanske till och med har det i lager.
    Ju mindre rutin, desto mer liv!

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in