Hej, har lovat min granne att få köpa min gamla flakmoppe (från ca 1968?). Startar lätt och allting fungerar men har stått stilla mycket. Vill nu gärna ha hjälp med värderingen.
Namn:  5.jpg
Visningar: 1291
Storlek:  84,5 KB Namn:  2.jpg
Visningar: 950
Storlek:  82,3 KB Namn:  4.jpg
Visningar: 953
Storlek:  83,9 KB