Visa resultat för omröstning: Skulle du komma?

Antal röster
4. Du får inte rösta i den här omröstningen
  • Ja!

    4 100,00%
  • Nej..

    0 0%
  1. #1

    Intressekoll på meet i Karlstad

    Hej!
    Tänkte kolla om det finns något intresse för ett meet i sommar här i Karlstad.
    Plats skulle isåfall vara på gamla flygfältet som är perfekt för stunt , race osv då det är en riktigt stor yta.
    [länk] http://g.co/maps/zt8j3 )

    känns som de flesta meets nu är mest chill meets? typ man tävlar mot vem man vill oså, är de det som folk vill ha eller mer distrikt, anmälning oså?
    Kom med ideér!

    Sen vet vi inte hur vi ska göra med komunen och polis, det är ju ett rätt så avskilt område men dock är trafikskoler där ibland och kör, även privatpersoner. Har dock endast sett dom på vardagar vad jag minns.

    / tS , Oskii

  2. #2

  3. #3
    Citat Ursprungligen postat av Riejukillen Visa inlägg
    de är ett helvete och skaffa tillstånd för att få köra lagligt på gamla flygplatsen. har gjort de ett par gånger
    okej var rädd för de :/
    men egentligen borde inte många störas om man är där? liksom bättre vara där än på allmän väg oså..

  4. #4

  5. #5
    går på skola ute vid gammla flygplatsen, folk är bara där på veckorna och övnings kör vad jag har sett, på helger är det nog lungt, vore jävligt najjs med ett meet i karlstad
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    Marknadsmallen kan ju va bra att använda. om inte moddsen ska fixa ett nytt rövhål på dig.

  6. #6
    e det långt ifrån trollhättan

  7. #7
    Citat Ursprungligen postat av xheboyontexx Visa inlägg
    e det långt ifrån trollhättan
    http://lmgtfy.com/?q=trollh%C3%A4ttan+-+karlstad
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  8. #8
    Citat Ursprungligen postat av Riejukillen Visa inlägg
    bara halva sommarro som blir störda.
    du menar att folk som bor på sommaro blir störda av ett moppe meet på gamla flygfältet?
    dock kan nog sommaro golf bli irreterade kanske..

    Citat Ursprungligen postat av dt50r Visa inlägg
    går på skola ute vid gammla flygplatsen, folk är bara där på veckorna och övnings kör vad jag har sett, på helger är det nog lungt, vore jävligt najjs med ett meet i karlstad
    aa uppfattat så med aa! , men frågan är om oljehamnen är bättre då vi inte lär få tillstånd på gamla flygfältet..

    Citat Ursprungligen postat av xheboyontexx Visa inlägg
    e det långt ifrån trollhättan
    ca 18 mil

  9. #9
    aa uppfattat så med aa! , men frågan är om oljehamnen är bättre då vi inte lär få tillstånd på gamla flygfältet..


    jo det kan ju åxå vara ett bra ställe=) men vart isåfall? om man ska köra lite race å sånt så är ju raksträckan borta vid folkrace banan perfekt men är ju dock mycket trafik... får man fråga vilken skola du går på? finns ju inte såå många som kör nå trimmade mopeder i karlstad... vore kul med fler
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    Marknadsmallen kan ju va bra att använda. om inte moddsen ska fixa ett nytt rövhål på dig.

  10. #10
    aa precis, jadu, har faktiskt inte varit där så många gånger så får nog dra dit o se lite
    går på rudsskolan, dusj?
    nej de verkar inte så, själv kör jag bara avstrypt men
    lägg till Tobias Svensson på fb btw!

  11. #11
    men vafan, va inte du med när vi va på nordstrands skolan med oscar? jag som hadde den skabbiga dtn...
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    Marknadsmallen kan ju va bra att använda. om inte moddsen ska fixa ett nytt rövhål på dig.

  12. #12
    jaha! haha! alexander?

  13. #13
    yes! hadde fan ingen aning om att du stunta =)
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    Marknadsmallen kan ju va bra att använda. om inte moddsen ska fixa ett nytt rövhål på dig.

  14. #14

  15. #15
    Citat Ursprungligen postat av dt50r Visa inlägg
    yes! hadde fan ingen aning om att du stunta =)
    jaså, gjorde lite med slidern men hann inte bli så seriöst innan jag bytte bort den. Dock var jag borta i gb och tänkte köpa en beta rr o stuntkitta lite men den blev självklart såld..

    Citat Ursprungligen postat av Riejukillen Visa inlägg
    japp. men visst de hade varit nice med en träff där ute. men orkar fan inte planera en fjärde träff. och ni verkar ju inte göra de heller
    aa, förstår de, mycket tid som krävs , vi får se hur de blir!

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in