Trådad visning
-
2010-08-02, 12:19 #1
vatten/ bensin under veven?
kopierar från min flashback tråd

Tjenare öppna cylindern idag då mopeden inte startar och har halv dåligt komp så trodde cylindern hade skurit eller nypt..
Hitta inga repor eller något sådant men därimot var toppen av kolven kolsvart, vet att det är där de tänder men har inte sett en kolv som har varit så kolsvart förut?


Edit: Om jag tittar under veven så är det något vatten eller bensin/olja ? det ska de ju fan inte vara var? och ska ringarna som sitter längst upp på kolven sitta lite löst så du kan flytta runt på dom?
sry ifall jag gör så många trådar
men är galet less på mopeden nu
Senast redigerat av TheDude den 2010-08-02 klockan 12:26.



Svara med citat