peugeot blaster problem

tjenare jag har problem med min förgasare på moppen den får ingen bensin ifrån tanken. tror att det är fel på vakcumpumpen eller liknande. har en delorto 17,5 kopia, men 62 munstycke. helt orginalmoppe förutom föggen och ett plugat orgliknade rör.
    skulle behöva hjälp snabbt.
    mvh jocke

skulle behöva hjälp tack.

bumpar min egna tråd!! skulle behöva svar snabbt!!

Blaster har vell bensinkran? Om inte, ta bort vacucm och bensinslang ifrån förgasaren, sug sedan i vaccum slangen, om allt är som det ska rinner det bensin ur bensin slangen. Om den har manuell bensinkran ta bort bensinslangen från förgasaren och välj on/reserv på kranen och se om det kommer bensin, rinner det bensin är allt som det ska är allt som det ska. Om det varken kommer bensin i vaccum/bensinkranen så är ju bensin/vaccumkranen paj

Kolla även om bensinfiltret är igen täppt.
    NiKlAn

Gör om kranen till manuell, finns nån guide på mnf om hur man gör det gratis.

Citat Ursprungligen postat av vozzen Visa inlägg
    Gör om kranen till manuell, finns nån guide på mnf om hur man gör det gratis.
    Är det bara jag, men jag har då aldrig sett en ludix med vaccumkran, har själv haft en
    NiKlAn

Citat Ursprungligen postat av Niklan Visa inlägg
    Är det bara jag, men jag har då aldrig sett en ludix med vaccumkran, har själv haft en
    tack så mycket. det är en blaster och dom har vaccumkran, iallafall min.

Edit: jag köpte ett luftfilter och då startade den men den går max i 2 minuter(jätte svårstartad) har försökt att ställa in den men det händer ingenting har ingen aning vad felet kan vara. har även tästat några olika munstycken.
    Senast redigerat av joccke den 2010-08-16 klockan 18:14.

bumpar!!! måste ha hjälp nu!!!

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in