Hybridvisning

Rieju fråga !?

Har sett att på min moppe så har jag inget att sätta fotpinnar i , för passagerare ..
    Men har två stycken hål som man kan sätta något i , som man sen sätter fotpinnarna i .

``Men varför finns det rieju´s från 01 som har plats för fotpinnar där det är svetsat i ramen .. och sen finns det andra från 01 ( som min ) som inte har det ? ´´

Är det olika modeller som har det ? eller varför är det så ...

kanske förklarade lite dåligt nu men men .. ..

Citat Ursprungligen postat av eldorado74 Visa inlägg
    kanske EU och 30 moppe, tror inte man får skjutsa på 30 moppar om det inte sitter forpinnar för passagerare där orginal
    ja jag har 30 moppe , MEN det finns ju plats för fotpinnar ... eller något att sätta dom i ..

Citat Ursprungligen postat av eldorado74 Visa inlägg
    dom använder säker samma ramar på eu och 30 moppe. enda skillnaden är nog strypningarna på dom två
    japp , tänkte samma här ... men skumt att vissa moppar har sakerna för fotpinnar svetsade i ramen och andra inte ..

Okkej , jag har också 01 men sitter inga på den ... men får nog göra några då ...

Citat Ursprungligen postat av Hoffen Visa inlägg
    Okkej , jag har också 01 men sitter inga på den ... men får nog göra några då ...
    Det ska förmodligen sitta fästen med fotpinnar på ramen men en tidigare ägare har väll tagit bort dem och slängt åt helv***
    Och jag har också sett att det sitter olika sorts festen för skjutspinnarna men har ingen aning varför

man vill ju ha dom svetsade -.- verkar bättre , tycker att det borde glappa lite när man skruvar fast dom så där ...

får väll ta o svetsa dit några

man vill ju ha dom svetsade -.- verkar bättre , tycker att det borde glappa lite när man skruvar fast dom så där ...

får väll ta o svetsa dit några
    På vilket sätt är det bättre, majoriteten plockar bort fotpinnarna ändå och då vill man ju inte ha onödig ramdel.
    Dessutom om så om du vurpar så tar just den delen i efter styret, hellre att kunna byta ut en del av ramen än att behöva rikta hela...

eeh ... snyggare när det sitter på ramen , får väll se till att inte vurpa

behöver nog inte rikta bara för att dom slår i ...

eeh ... snyggare när det sitter på ramen , får väll se till att inte vurpa

behöver nog inte rikta bara för att dom slår i ...
    Det kan jag lova dig att du behöver, om du inte tror mig.. dra ikull själv och sen plockar du av stötdämparen och släpper så kommer du själv se att fästerna tar i svingen.
    Och vad är problemet att dom tar i svingen där nere, ne inget som helst problem... bara ett bevis på att det blir jäkligt snett lätt.

Citat Ursprungligen postat av Lange Visa inlägg
    Det kan jag lova dig att du behöver, om du inte tror mig.. dra ikull själv och sen plockar du av stötdämparen och släpper så kommer du själv se att fästerna tar i svingen.
    Och vad är problemet att dom tar i svingen där nere, ne inget som helst problem... bara ett bevis på att det blir jäkligt snett lätt.
    Okkej , men tror jag sätter dom i ramen ändå

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in