Sidan 2 av 18 Första 123412 ... Sista
  1. #31
    Fint som fan detta ju tror man vänjer sig snabbt med denna layouten! Dock borde ni fixa en moppenet logga istället för vbulletin i hörnet

  2. #32

    Reg.datum
    Mar 2006
    Ort
    Västerås
    Inlägg
    1 599
    Vart kan man sponsra, alltså. Tack.

  3. #33
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Hur lägger man till visningsbild?

  4. #34

  5. #35

  6. #36

    Reg.datum
    Mar 2006
    Ort
    Västerås
    Inlägg
    1 599
    Hur många medlemmar finns här?

  7. #37
    Citat Ursprungligen postat av Svaniis Visa inlägg
    Hur många medlemmar finns här?
    Spana på medlemslistan

  8. #38
    Laggets avatar
    Reg.datum
    May 2007
    Ort
    Laholm
    Inlägg
    158
    Citat Ursprungligen postat av Rexxy Visa inlägg
    För att svara på lite. Loggan ska komma upp, vi har snickrat en ny.
    Funktioner som "mina trådar" och "Vem har citerat mig" kommer att komma upp och en massa andra funktioner.
    Desginen ska snyggas till m.m. Så allt är inte klart än!
    The match is at the end!


    och vi står som favoriter till titlen !

  9. #39


    Bra intiativ!

    Ps. Tycker det är lite småkul att det står "Ny Medlem" på alla medlemmar nu med tanke på tjatet som alltid förekommit, från olika håll, om hur "noobiga" alla nya medlemmar alltid är. Nu sitter vi allesammans i samma båt (kan man väl humoristiskt få uttrycka sig?! :-))

    Ps(2). Ni borde lägga in någon form av donation-knapp där vi godhjärtade medlemmar frivilligt kan få donera en och annan hjälpande krona (till serverkostnader o.s.v.) som tack för det ni gör.
    Senast redigerat av Natta den 2010-05-25 klockan 19:17.
    Det är inte problemet som är problemet, problemet är din attityd till problemet.

  10. #40

  11. #41

    Reg.datum
    Mar 2006
    Ort
    Västerås
    Inlägg
    1 599
    Det är bara att kolla garagego vilka som är färska.

  12. #42
    Det borde stå Medlem på alla tycker jag. Borde inte finnas "Ny medlem"s titel.

    Sen vart väl inte temat det snyggaste. Men saker och ting blir väl bättre med tidens gång

    En fin logga där uppe vore inte helt fel!

    Ps, Snabbsvar FTW

  13. #43

    Reg.datum
    Mar 2006
    Ort
    Västerås
    Inlägg
    1 599
    Fyfan alltså, vet Yellowtail om detta?

  14. #44

  15. #45
    finns alla gamla trådar kvar på garagego? jag kommer inte in på på garageo. nån som har nån aning om allt är sparat nånstans?

  16. #46

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Hälsingland
    Inlägg
    274
    Citat Ursprungligen postat av kighel Visa inlägg
    finns alla gamla trådar kvar på garagego? jag kommer inte in på på garageo. nån som har nån aning om allt är sparat nånstans?


    Ja, på kommande garagego, nä kan bero på att sidan ligger nere just nu. JA på garagego kommer alla gamla trådar att finnas kvar.
    GLÖDLAMPAN HÄR, PRÖVAR PÅ NYTT NICK BARA
    DRACN
    http://www.moppenet.nu/showthread.ph...=8860#post8860

  17. #47
    1) Det borde inte finnas någon "Ny medlem-funktion" då de allra flesta har varit reggade sedan tidigare.
    2) När man citerar någon så kommer citerar-rutan väldigt långt ner. Varför är det så? Inlägget blir mastodont-stort på grund av det.
    3) På Moppenet.com så hade vi teckensnitt Verdana som standard. Något som borde fixas till detta forum? Tycker det passar bättre.

    Det var tre åsikter jag hade. Men tack för det nya forumet!

  18. #48
    Citat Ursprungligen postat av JEW Visa inlägg
    Ja, på kommande garagego, nä kan bero på att sidan ligger nere just nu. JA på garagego kommer alla gamla trådar att finnas kvar.
    men varför har man inte bara garagego i stället för moppenet.nu? :S lite förvirrad nu asså, och varför valde man att sopa det gamla forumet? det var la inget fel med det :S

  19. #49

  20. #50
    Citat Ursprungligen postat av kighel Visa inlägg
    men varför har man inte bara garagego i stället för moppenet.nu? :S lite förvirrad nu asså, och varför valde man att sopa det gamla forumet? det var la inget fel med det :S
    Moderatorerna gillade inte det Yellowtail gjorde med gamla MNF, nämligen att gjorde om det till GarageGo - för att tjäna mera stålar. Då skapades detta istället, för att behålla gemenskapen och för att få en någorlunda lik layout som förra MNF. Dock har vBulletin uppdaterat sig så att det ser inte exakt likadant ut i menyerna. Men snarlikt är det ju.

  21. #51
    Sedan citeradefunktionen. Går det att ordna?
    Ju mindre rutin, desto mer liv!

  22. #52
    OK, Men är det någon som vet när man kan komma ut på GarageGo ?

  23. #53

  24. #54
    Perfekt (Y) men en sak till, "spoiler" funktionen verkar inte fungera. När jag ska skriva in något i spoilern sedan sparar jag och då går de inte att trycka upp den.

    Ni är säkert medvetna om detta men skrev de ifall att

  25. #55
    Rexxxy:

    Men du är facking admin. det är fusk
    Ju mindre rutin, desto mer liv!

  26. #56
    Fyf**n va gött!! Som sagt man borde kunna donera en slant, typ 20 kronor eller något ganska lagom

  27. #57
    Nån som vet om det går att kontakta denne sk "Yellowtail" på något sätt?

  28. #58
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Jag får inte fram någon bild Även ifall jag väljer en och trycker " Spara Ändringar".


    Kighel; Varför är gargeGo så viktigt? Dom gjorde ju denna sidan för att vi ska slippa att stödja yellowtail, eller?
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  29. #59
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Jag får inte fram någon bild Även ifall jag väljer en och trycker " Spara Ändringar".


    Kighel; Varför är gargeGo så viktigt? Dom gjorde ju denna sidan för att vi ska slippa att stödja yellowtail, eller?
    vill ha tbx mina trådar :/

  30. #60

    Reg.datum
    Mar 2006
    Ort
    Västerås
    Inlägg
    1 599
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Jag får inte fram någon bild Även ifall jag väljer en och trycker " Spara Ändringar".


    Kighel; Varför är gargeGo så viktigt? Dom gjorde ju denna sidan för att vi ska slippa att stödja yellowtail, eller?
    Du har inte alls sparat den.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in