1. #1

    Slider 06 blindrör?

    Hejsan!

    Jag har sökt efter svar men har hittat både jag och nej på den här frågan... så skulle vara tacksam om ngn som VET kan svara

    Finns det ngt blindrör på en slider 2006?? och med det menar jag ett rör som bara tar slut. Eller finns det bara det smala röret som går till katalysatorn?

    MVH Danne

  2. #2
    kolla?`du ser väll direkt om det sitter ett blindrör där eller inte

  3. #3
    Men det är så att jag inte har köpt en. Är bara jävligt sugen och jag pallar inte köpa nå rör till den ifall jag köper. Så därför undrar jag.

  4. #4
    finns ju antingen en plugg i röret eller en strypning i luftburken. Antagligen båda!
    sedan finns ju även v-ringen, så du behöver inte byta rör bara för att få fart på den

  5. #5
    vemfan köper en moped för den har blindtarm?
    spelar ju ingen roll om de är dom större märkena

  6. #6
    Citat Ursprungligen postat av Anndreeaas Visa inlägg
    vemfan köper en moped för den har blindtarm?
    spelar ju ingen roll om de är dom större märkena
    Palla va så jävla lack på allt o alla???

  7. #7
    Citat Ursprungligen postat av Tphcompact Visa inlägg
    Palla va så jävla lack på allt o alla???
    tkr du inte de e ytterst idiotiskt då?

    Man köper inte en moped för dess avgasrör, och definitift inte pågrund av strypningen på avgasröret

  8. #8
    Citat Ursprungligen postat av Anndreeaas Visa inlägg
    tkr du inte de e ytterst idiotiskt då?

    Man köper inte en moped för dess avgasrör, och definitift inte pågrund av strypningen på avgasröret
    '

    Idiotisk tycker jag inte, dock skulle jag inte köpa en moppe på grund av dess avgasrör. Men han har väl all rätt att ställa en simpel fråga?
    Om du bara tycker det är idiotiskt och dumt behöver du la inte lägga ner energi på det, samtidigt smutsar du ner hans tråd.

    Du håller ju på lika dant i alla trådar där "nybörjare" som är lite osäkra ställer en simpel fråga. Tycker sånt är onödigt på mnf!
    Senast redigerat av Tphcompact den 2010-08-03 klockan 17:15.

  9. #9
    Citat Ursprungligen postat av Tphcompact Visa inlägg
    '

    Idiotisk tycker jag inte, dock skulle jag inte köpa en moppe på grund av dess avgasrör. Men han har väl all rätt att ställa en simpel fråga?
    Om du bara tycker det är idiotiskt och dumt behöver du la inte lägga ner energi på det, samtidigt smutsar du ner hans tråd.

    Du håller ju på lika dant i alla trådar där "nybörjare" som är lite osäkra ställer en simpel fråga. Tycker sånt är onödigt på mnf!
    +1000000

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in