Ämne: västerås meet?
Trådad visning
-
2010-08-03, 23:21 #1
västerås meet?
tjeena tjeena. jag är jävligt sugen på ett meet här i västerås. jag vet att det har vart nå små meet i tillberga, men fyfan, ett stort skulle vara jävligt nice. någon som tycker likadant som jag
?


Svara med citat