Tjena jag köpte här om dan Nya reeds till mitt Hebo membram som har två läppar.
Nu här om dan när jag fick hem dom så var det 3 läppar på, Då hade Twostroke glömt att skriva att det var 3 läppar på dom.

Så kom jag på att Derbi orginal Membram har ju 3 läppar. Skulle jag inte kunna ta det då?
För Det är väll Tjockleken på reedsen som ger effekten? Inte själva membramet va?

/Derbi_Driver