Sidan 14 av 44 Första ... 4121314151624 ... Sista
    Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    älska NFS carbon härom natten
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

Det är fan galet vad Fallout: New Vegas är långt. Vid första genomspelningen hade jag spelat i drygt 59 timmar. Nu är jag inne på min andra omgång, och har spelat i kanske 10 timmar. Kommer att köra med NCR den här gången, ska bli intressant.

Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av Joha Visa inlägg
    Det är fan galet vad Fallout: New Vegas är långt. Vid första genomspelningen hade jag spelat i drygt 59 timmar. Nu är jag inne på min andra omgång, och har spelat i kanske 10 timmar. Kommer att köra med NCR den här gången, ska bli intressant.
    Jag la ner efter 3 genomspelningar, ändå finns det mycket mer man kan göra om man väljer att inrikta sig på andra skills osv.

Nu är det The Elder Scrolls: Oblivion av Bethesda som gäller, verkar också vara sjukt långt.
    Någon intresserad av en 3vxl Zündapp motor eller en 24mm stage6 förgasare? Skicka PM!

Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    vilket som.
    Är ju bara att gå in på "multiplayer" i menyn och söka efter servrar sen ta någon passande.

Börjat spela Fallout NV igen nu, men får fan damp.

Hur fan dödar man den där jävla Nightkin?
    Fick en rebarclub av *****n man dödade, men har så lite hp och inga vapen biter ju på snubben.
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Med en flaska starksprit och lite rökelse kan allt bli rätt intressant att läsa.

Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Citat Ursprungligen postat av Fiddyboy Visa inlägg
    Börjat spela Fallout NV igen nu, men får fan damp.

Hur fan dödar man den där jävla Nightkin?
    Fick en rebarclub av *****n man dödade, men har så lite hp och inga vapen biter ju på snubben.
    KöttAAA med minor, frags, kraftiga pistoler me vaps elr va de heter, och sen nån SMG
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Antar att du menar nightkinen i källaren på repcon rocket facility eller vad det hette. Klarar du att gå till honom utan att döda någon annan nightkin så dödar han dig inte, annars är det väl bara att fixa fullt HP? Jag körde på very hard och dödade honom med rebarcluben utan problem.
    Någon intresserad av en 3vxl Zündapp motor eller en 24mm stage6 förgasare? Skicka PM!

Lirat lite Smackdown vs. Raw & Skate3 nu, helt okej spel!
    "Inställningen är halva grejen"

Citat Ursprungligen postat av Linus Visa inlägg
    Antar att du menar nightkinen i källaren på repcon rocket facility eller vad det hette. Klarar du att gå till honom utan att döda någon annan nightkin så dödar han dig inte, annars är det väl bara att fixa fullt HP? Jag körde på very hard och dödade honom med rebarcluben utan problem.
    Nopes, ingen källare. Mitt ute i randomställe, precis efter att man dödat snubben som man fick rebarclub av.
    Med en flaska starksprit och lite rökelse kan allt bli rätt intressant att läsa.

Nopes, ingen källare. Mitt ute i randomställe, precis efter att man dödat snubben som man fick rebarclub av.
    Alltså, en Nightkin är ju inte överdrivet svårt att döda. VATSa i huvudet med sniper eller något. Det enda som är jobbigt med dem är att de blir osynliga.

103-27 på Black Ops idag det var Nuketown också

och sen crasha spelet annars hade jag fått mera
    jävlar vilken hyper. har säkert hela 10hk och en toppfart på 85kmh

Alltså, en Nightkin är ju inte överdrivet svårt att döda. VATSa i huvudet med sniper eller något. Det enda som är jobbigt med dem är att de blir osynliga.
    saken är den, jag har lite hp, och lite skott i alla vapen, och när jag crittar med nån shotgun eller liknande, tycker inte det drar nån direkt skada.

Men ah, får se hur jag fixar det.

saken är den, jag har lite hp, och lite skott i alla vapen, och när jag crittar med nån shotgun eller liknande, tycker inte det drar nån direkt skada.

Men ah, får se hur jag fixar det.
    Sikta på benen med VATS så hand blir crippled och spring ifrån honom. Har du slut på Stimpack?

Sikta på benen med VATS så hand blir crippled och spring ifrån honom. Har du slut på Stimpack?
    Åh, hade tanken om att skjuta han i benen, men provade aldrig.

Och yes, stimpacken är slut, har ingen aid kvar alls.

Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Åh, hade tanken om att skjuta han i benen, men provade aldrig.

Och yes, stimpacken är slut, har ingen aid kvar alls.
    Om du inte kan göra någonting åt det kan du ju gå ner till very easy, funkar inte det kan du gå in i konsolen (½§ - knappen), välja nightkinen och skriva kill om du spelar på dator. (Det är inte så att jag fuskar, har lärt mig typ alla konsolkommandon efter alla gånger jag behövt komma ur buggar i fallout 3 och new vegas. )

Något du måste lära dig är att spara konstant, Bethesda spel har en tendens att bugga ofta.

Om du inte kan göra någonting åt det kan du ju gå ner till very easy, funkar inte det kan du gå in i konsolen (½§ - knappen), välja nightkinen och skriva kill om du spelar på dator. (Det är inte så att jag fuskar, har lärt mig typ alla konsolkommandon efter alla gånger jag behövt komma ur buggar i fallout 3 och new vegas. )

Något du måste lära dig är att spara konstant, Bethesda spel har en tendens att bugga ofta.
    Tackar, ska prova det

Edit: made it, men skäms lite över att behöva byta till very easy :$
    men så äre när man sparar med lite hp ^^
    Senast redigerat av Fiddyboy den 2010-12-05 klockan 00:52.

Hmm satt och spelade lite MW2 hos en polare. Sen ville en polare att jag skule köpa hans COD4 till ett bra pris tänkte köpa det och om jag tycker det är kul. Kommer jag köpa MW2 tror jag. Men blir nog inget Blavk ops för min del.

Citat Ursprungligen postat av HilmeR Visa inlägg
    Hmm satt och spelade lite MW2 hos en polare. Sen ville en polare att jag skule köpa hans COD4 till ett bra pris tänkte köpa det och om jag tycker det är kul. Kommer jag köpa MW2 tror jag. Men blir nog inget Blavk ops för min del.
    vf inte allt funkar ju fint när man levlat upp lite så man får ak47 eller ak47u dom funkar fint sen sniper funkar också och det snackas ju med att dom ska fixa sniper lite mer och mer så det blir enklare

Jag la ner efter 3 genomspelningar, ändå finns det mycket mer man kan göra om man väljer att inrikta sig på andra skills osv.

Nu är det The Elder Scrolls: Oblivion av Bethesda som gäller, verkar också vara sjukt långt.
    Har spelat igenom det :ex gjort Main questen,Fighters Guild och knights of Nine. Och en hel del andra quests men tror att Fallout New vegas
    är ganska mycket längre.

Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av HilmeR Visa inlägg
    Har spelat igenom det :ex gjort Main questen,Fighters Guild och knights of Nine. Och en hel del andra quests men tror att Fallout New vegas
    är ganska mycket längre.
    I Oblivion finns det 216 quests, i new vegas finns det typ 123, omarkerade inräknat. I new vegas kan man ju inte ens göra alla beroende på vilken sida man väljer att vara heller. Så jag är ganska säker på att det tar längre tid att klara ut hela Oblivion än New Vegas.

I Oblivion finns det 216 quests, i new vegas finns det typ 123, omarkerade inräknat. I new vegas kan man ju inte ens göra alla beroende på vilken sida man väljer att vara heller. Så jag är ganska säker på att det tar längre tid att klara ut hela Oblivion än New Vegas.
    Jaha Okej

Pööjks!

Är helt pantad när det gäller Steam! Laddar Steam ner patcher automatiskt?
    Eller hur gör jag?!
    Till Black ops!
    Yellowfail

Citat Ursprungligen postat av Hampusen Visa inlägg
    Pööjks!

Är helt pantad när det gäller Steam! Laddar Steam ner patcher automatiskt?
    Eller hur gör jag?!
    Till Black ops!
    Den ska göra det utan att du behöver göra något och vad för patch är det du syftar på om det är någon speciell

Någon som spelar need for speed på ps3? Är det bra något fel eller nåt sånt?

Citat Ursprungligen postat av Roxx_man95 Visa inlägg
    Den ska göra det utan att du behöver göra något och vad för patch är det du syftar på om det är någon speciell
    Vad bra Läste nånstans att det hade kommit nån
    Får ett felmedelande när jag spelar "nvlddmkm Display Driver Stopped Responding and Has Successfully Recovered" nån annan som har samma?
    Yellowfail

Citat Ursprungligen postat av Hampusen Visa inlägg
    Vad bra Läste nånstans att det hade kommit nån
    Får ett felmedelande när jag spelar "nvlddmkm Display Driver Stopped Responding and Has Successfully Recovered" nån annan som har samma?
    Funkar perfekt för mej men slutar funka ibland när jag äger för mycket hehe

Citat Ursprungligen postat av Roxx_man95 Visa inlägg
    Funkar perfekt för mej men slutar funka ibland när jag äger för mycket hehe
    Då borde det funka för mig... för jag äger aldrig!
    Yellowfail

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in