Sidan 20 av 44 Första ... 10181920212230 ... Sista
    fink3ns avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Edvin Visa inlägg
    några polare som spelar , dem har blivit sjukt duktiga !

http://www.youtube.com/watch?v=JK5UpUmaP_w
    Dom slår inte min klasskompis !
    http://www.youtube.com/watch?v=_Jpms2NvXP0

Själv är man en Starcraft veteran som älskar Zerg
    Spelar även TF2 som omväxling

Om någon letar efter en zerg ally som lirar i Platinum så äre bara slänga iväg ett PM
    Har en drös med delar till Honda MT5! Cyllar topplock förgasare wires, you name it! säljer hela skiten för endast 1500:- !! Bara att skicka ett PM till mig vid intresse! Hämtas i stockholms området

Citat Ursprungligen postat av Antee Visa inlägg
    alla som lirar gt5 adda freekkii på psn så kör vi drift träffar o sånt kul! vi är 3st som kör nu
    hette Monster_extream på förra forumet.
    http://www.garaget.org/?car=271209

Måste säga att mx vs atv reflex är sjukt fett på dator ! Är dock väldigt äckligt att köra med mus + tagentbord så kör med xboxkontroll istället

Fyrens avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    alla som lirar gt5 adda freekkii på psn så kör vi drift träffar o sånt kul! vi är 3st som kör nu
    Lägger till när jag kommer hem. Men en liten varning, jag är skit dålig, verklig sjukt jävla dålig. Väldigt ny, kört ca 30 min Kanske sitta skype samtidigt?

Tror inte det här är rätt tråd men är det ingen som spelar Cityville på facebook här?

Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Tror inte det här är rätt tråd men är det ingen som spelar Cityville på facebook här?
    Spel som Spel det är ju trots allt också ett onlinespel. Inget Monopol eller Fiamedknuff bara.

Citat Ursprungligen postat av Fyren Visa inlägg
    Lägger till när jag kommer hem. Men en liten varning, jag är skit dålig, verklig sjukt jävla dålig. Väldigt ny, kört ca 30 min Kanske sitta skype samtidigt?
    ingen som addat än
    hette Monster_extream på förra forumet.
    http://www.garaget.org/?car=271209

tja håller på försöka fixa samma patch till mitt gamla BF2 så jag kan lira med kompisarna men minns inte hur man bytte patch? ska ha verison 1.0.2442.0, har laddat ner den (90% rätt). sedan klickar jag på den, installerar osv. sen står det att instlationen är slutförd, men när jag ska testa sen så har jag fortfarande min gamla patch. Vad gör jag för fel?

Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Citat Ursprungligen postat av guth Visa inlägg
    tja håller på försöka fixa samma patch till mitt gamla BF2 så jag kan lira med kompisarna men minns inte hur man bytte patch? ska ha verison 1.0.2442.0, har laddat ner den (90% rätt). sedan klickar jag på den, installerar osv. sen står det att instlationen är slutförd, men när jag ska testa sen så har jag fortfarande min gamla patch. Vad gör jag för fel?
    1.5 nånting är den senaste patchen. Men installera först 1.4 sen 1.5. 1.4 innehåler dem äldre

Citat Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
    1.5 nånting är den senaste patchen. Men installera först 1.4 sen 1.5. 1.4 innehåler dem äldre
    minns jag fel om det var så att ALLA siffrorna exakt, måste stämma för att man ska få fram samma servrar ?
    men testar göra det när jag kommer, 1.4 alltså uppdaterar sen

Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    minns jag fel om det var så att ALLA siffrorna exakt, måste stämma för att man ska få fram samma servrar ?
    men testar göra det när jag kommer, 1.4 alltså uppdaterar sen
    1.5 är den senaste och typ alla servrar har det nu så ja det måste stämma.

Citat Ursprungligen postat av Edvin Visa inlägg
    Måste säga att mx vs atv reflex är sjukt fett på dator ! Är dock väldigt äckligt att köra med mus + tagentbord så kör med xboxkontroll istället
    Hur får man xbox-kontrollen att funka till datorn?

men det är ju just det, vill inte ha den senaste vill ha samma som kompisarna , och dom har 1.0.2442.0.. har jag gjort rätt när jag aktiverat patchen?

Fyrens avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    ingen som addat än
    Är inte hemma än, sitter i bilen, och kör gt5

Citat Ursprungligen postat av zirchmid Visa inlägg
    Hur får man xbox-kontrollen att funka till datorn?
    Kontroll med sladd,dock går det med trådlöst men då måste du ha bluetooth i datorn tror jag Denna kör jag med http://www.inet.se/artikel/6605173/m...red-pc-xbox360

nu har jag laddat ner patch 1.41, en stor sak lite drygt 500mb. sparade den i hämtade filer, öppnade den, sen guidade som vanligt install visard eller vad det heter mej genom insterlationen. när den är klar, fortfarande gamla samma patch när jag är in game... vad gör jag för feL????

Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    nu har jag laddat ner patch 1.41, en stor sak lite drygt 500mb. sparade den i hämtade filer, öppnade den, sen guidade som vanligt install visard eller vad det heter mej genom insterlationen. när den är klar, fortfarande gamla samma patch när jag är in game... vad gör jag för feL????
    Ingen aning kom ihåg att det funkade för mig direkt efter installation. Sök och kolla om andra har samma fel inget jag kan komma med :/

är de ingen som spelar Need for Speed Hot Pursuit 2010 här inne??
    skulle vara najs att spela mot/med folk från swe nån gång.

adda mig: BloodierSnurre

Huttis avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Citat Ursprungligen postat av snurre123 Visa inlägg
    är de ingen som spelar Need for Speed Hot Pursuit 2010 här inne??
    skulle vara najs att spela mot/med folk från swe nån gång.

adda mig: BloodierSnurre
    Inite för jag spelar det, men du får gärna säga om det är till ps3 data eller xbox360
    §6.2 Signaturer: Om du har en signatur så ska den uppfylla dessa krav: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid en skärmupplösning på 1280x1024 pixlar. Om du ska ha en bild i signaturen så är max tillåtna storlek på bilden 468x60 pixlar. Har du både text och bild så gäller max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024 pixlar. För att signaturen ska uppfattas som giltig så ska den följa ovanstående samt inte uppfattas stötande eller kränkande av andra användare.

Ingen aning kom ihåg att det funkade för mig direkt efter installation. Sök och kolla om andra har samma fel inget jag kan komma med :/
    har laddat ner patch 1.5 (500mb typ), och den funkade jätte bra ! sedan fick jag även bort mitt punkbuster problem. tack för tipsen

Citat Ursprungligen postat av Hutti Visa inlägg
    Inite för jag spelar det, men du får gärna säga om det är till ps3 data eller xbox360
    sorry, glömde de men xbox360 e de som jag spelar de på
    komigen nu och spela med mig och köra över några amerikanare,, hahaha

Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    har laddat ner patch 1.5 (500mb typ), och den funkade jätte bra ! sedan fick jag även bort mitt punkbuster problem. tack för tipsen
    Nu slipper du folk som slänger sig på marken såfort dem ser nån. Dem har gjort så att aimet blir dåligt ett litet tag om man slänger sig ner tex. Sen har dem ju lagt till banor från expansioner om du sett det än.

Kanske ska lira lite? Var ett väldans tag sen man spelade men testade igen för någon dag sen och det var kul!

Huttis avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Letar efter någon som tänker börja med wow så vi kan köra RAF (recruit a friend)

Du köper nytt konto, Kan köra på vilken server somhelst bara vi är horde!

PMa mig
    §6.2 Signaturer: Om du har en signatur så ska den uppfylla dessa krav: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid en skärmupplösning på 1280x1024 pixlar. Om du ska ha en bild i signaturen så är max tillåtna storlek på bilden 468x60 pixlar. Har du både text och bild så gäller max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024 pixlar. För att signaturen ska uppfattas som giltig så ska den följa ovanstående samt inte uppfattas stötande eller kränkande av andra användare.

Tankade nyss Mx vs atv reflex ! grymt nice ! man kan lägga riktigt feta whips ! http://www.youtube.com/watch?v=BxKgpwepl88

vill ha en g27 så jävla hårt nu

Reg.datum
    Mar 2006
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    Kom hit så får du leka med min G25a.

Citat Ursprungligen postat av Svaniis Visa inlägg
    Kom hit så får du leka med min G25a.
    med lite tur har jag råd med 4-5 st i slutet av denna månad.

Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •