Sidan 2 av 44 Första 123412 ... Sista
  1. #31

  2. #32
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Har beställt black ops. Tror faktist att det blir grymt!
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  3. #33
    Black Ops verkar grymt awsome!

  4. #34
    Counter-Strike 1.6 , har jag lirat sen det släpptes och innan det 1.5 osv ner till 1.0
    Har mött istortsett allt från fuskare till riktigt duktiga folk som spelat flera CPL turneringar och där har man visat hur det ska spelas och vunnit samt förlorat lite, det där beror på vad det är för dag/väder.
    Ni som vill spela kan ju skicka ett PM så ska vi kunna fixxa det , PS min förra clan brukade bli kallade SK.jr fråga inte varför egentligen men vi hade flera grymma taktiker och stadiga spelare !


  5. #35
    Haha cs 1.6 släpptes år 2000 och 1.5 1994 1.0 några år tidigare om du har spelat alla dom är du nog inte i mopedåldern längre du sitter bara och snackar skit xD // SK.junior vilket sopigt clan nick IRL garv på det...ni var förmodigen en hel hög av massa värdelösa pods

  6. #36
    Citat Ursprungligen postat av HilmeR Visa inlägg
    Haha cs 1.6 släpptes år 2000 och 1.5 1994 1.0 några år tidigare om du har spelat alla dom är du nog inte i mopedåldern längre du sitter bara och snackar skit xD // SK.junior vilket sopigt clan nick IRL garv på det...ni var förmodigen en hel hög av massa värdelösa pods
    HilmeR nu har du fel , 1.6 kom nånstans mellan 2004-2005 såvitt som jag vet


  7. #37

    Reg.datum
    Jul 2010
    Ort
    Linköping
    Inlägg
    186
    1.6 kom i juni -99 Source kom typ 2005?
    “Computer games don’t affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.”

  8. #38
    Citat Ursprungligen postat av Melon Visa inlägg
    HilmeR nu har du fel , 1.6 kom nånstans mellan 2004-2005 såvitt som jag vet
    Mina bröder spelade 1.6 när det kom ut år 2000 har även läst gamla fragbite trådar från 99 innan 1.6 skulle släppas där det står info om det

  9. #39
    Citat Ursprungligen postat av He1boy Visa inlägg
    1.6 kom i juni -99 Source kom typ 2005?
    Stämmer väldigt bra på båda 2

  10. #40

    Reg.datum
    Jul 2010
    Ort
    Linköping
    Inlägg
    186
    Fick i HDMI idag Fan va bra bild det blev
    “Computer games don’t affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.”

  11. #41
    Citat Ursprungligen postat av HilmeR Visa inlägg
    Mina bröder spelade 1.6 när det kom ut år 2000 har även läst gamla fragbite trådar från 99 innan 1.6 skulle släppas där det står info om det
    aja jag minns bara att jag har lirat cs då man hade sikte på awp och sen så lirade jag 1.5 ett bra tag, jag började ju inte direkt när ja var 12+ utan det började i riktigt låg ålder jag menar sjukt låg ålder..var runt 5-6 första ggn ja såg cs
    inte för att skryta hahaaha, men säger bara att jag har vart med ett bra tag och har lirat det mesta och mött det mesta


  12. #42
    Citat Ursprungligen postat av Melon Visa inlägg
    aja jag minns bara att jag har lirat cs då man hade sikte på awp och sen så lirade jag 1.5 ett bra tag, jag började ju inte direkt när ja var 12+ utan det började i riktigt låg ålder jag menar sjukt låg ålder..var runt 5-6 första ggn ja såg cs
    inte för att skryta hahaaha, men säger bara att jag har vart med ett bra tag och har lirat det mesta och mött det mesta
    Jag lanade 1.5 med min farsa när jag skulle fylla 7, men jag är inget pro för de. :/
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Med en flaska starksprit och lite rökelse kan allt bli rätt intressant att läsa.

  13. #43
    Citat Ursprungligen postat av Melon Visa inlägg
    aja jag minns bara att jag har lirat cs då man hade sikte på awp och sen så lirade jag 1.5 ett bra tag, jag började ju inte direkt när ja var 12+ utan det började i riktigt låg ålder jag menar sjukt låg ålder..var runt 5-6 första ggn ja såg cs
    inte för att skryta hahaaha, men säger bara att jag har vart med ett bra tag och har lirat det mesta och mött det mesta
    N1!
    Bror min spelade mot nip å sk på den tiden inte för att skryta men bara för att säga att jag är cool!
    En svensk tiger!

  14. #44
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  15. #45
    Citat Ursprungligen postat av samizzlah Visa inlägg
    Lär ju va sådär hmmm feeejk link, specielt när man ser att du gjort om en link som är till spotifypremium
    En svensk tiger!

  16. #46

  17. #47

    Reg.datum
    Jul 2010
    Ort
    Linköping
    Inlägg
    186
    Stört mycket bättre enligt mig! Helt klart värt 79 spänn Jag snackar alltså ps3 nu
    Senast redigerat av He1boy den 2010-08-10 klockan 11:44.
    “Computer games don’t affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.”

  18. #48

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    WOW DÅ ?!

    har 4 80s

  19. #49
    Citat Ursprungligen postat av Fiddyboy Visa inlägg
    Jag lanade 1.5 med min farsa när jag skulle fylla 7, men jag är inget pro för de. :/
    Så simpelt spel såfort man spelar smart
    Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    N1!
    Bror min spelade mot nip å sk på den tiden inte för att skryta men bara för att säga att jag är cool!
    Kan man få möjligheten att få spela mot han då?


  20. #50
    hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Unter meine schteen
    Inlägg
    1 439
    Black Ops, skullle det vara månadskostnad på det?

  21. #51
    PCW ikväll förfan förfan!

  22. #52
    Jag ska fan beställa ny skärm idag tror jag, http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku...ed#ProductTabs sjukt prisvärd =) hdmi uttag
    Btw någon som spelar HoN?

  23. #53
    Citat Ursprungligen postat av Melon Visa inlägg
    aja jag minns bara att jag har lirat cs då man hade sikte på awp och sen så lirade jag 1.5 ett bra tag, jag började ju inte direkt när ja var 12+ utan det började i riktigt låg ålder jag menar sjukt låg ålder..var runt 5-6 första ggn ja såg cs
    inte för att skryta hahaaha, men säger bara att jag har vart med ett bra tag och har lirat det mesta och mött det mesta
    Okej låter kul dock var jag inte alls data intreserad i den åldern då satt jag hellre vid mitt nitendo 64 bitars xD får jag adda dig på steam kanske kan spela nån pcw tsm lr liknande?

  24. #54
    Citat Ursprungligen postat av Anchull Visa inlägg
    Jag ska fan beställa ny skärm idag tror jag, http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku...ed#ProductTabs sjukt prisvärd =) hdmi uttag
    Btw någon som spelar HoN?
    ska fan också köpa ny skärm, en liknande såndär har spelat HoN förut

  25. #55
    För er som spelar WOW kolla länken till blocket annonsen http://existenz.se/out.php?id=26389

  26. #56
    Citat Ursprungligen postat av HilmeR Visa inlägg
    För er som spelar WOW kolla länken till blocket annonsen http://existenz.se/out.php?id=26389
    hahahahah älskar den =)

  27. #57
    Citat Ursprungligen postat av Anchull Visa inlägg
    hahahahah älskar den =)
    haha så jävla rolig

  28. #58

  29. #59
    hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Unter meine schteen
    Inlägg
    1 439
    Citat Ursprungligen postat av TheDude Visa inlägg
    Alla måste gå in på steam o ladda ner mafia 2 demot och sen ladda ner unlimited time hack patchen


    kommer lätt bli game of the year. är till och med mer taggad inför detta än vad jag är inför gran turismo 5 nu
    Väntat ett år på detta spel, jag kommer dock köpa det till ps3.

  30. #60
    Citat Ursprungligen postat av TheDude Visa inlägg
    Alla måste gå in på steam o ladda ner mafia 2 demot och sen ladda ner unlimited time hack patchen


    kommer lätt bli game of the year. är till och med mer taggad inför detta än vad jag är inför gran turismo 5 nu
    Mafia var ju sjukt bra så detta lär ju vara nice! Laddar ner det nu! vart hittar jag unlimited time hack patchen ?

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in