Sidan 30 av 44 Första ... 20282930313240 ... Sista
  1. #871
    Citat Ursprungligen postat av Linus Visa inlägg
    Många som åkt fast redan så möjligheten finns.

    ---

    Jag spelar en hel del BC2. Ett montage jag gjorde för ett tag sen:


    Namnet på det passade inte öht. när jag var klar, var tänkt att jag skulle redigera helt annorlunda.
    Du är grym på bc2!
    En fråga bara, kör du väldigt mycket och tar ut de allra bästa bitarna till ditt montage eller är det där "vardagsmat"?
    Nu andas du manuellt!

    Don't drive faster than your guardian angle can fly!

  2. #872
    Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Östergötland
    Inlägg
    644
    Citat Ursprungligen postat av Pizza_bagaren95 Visa inlägg
    Du är grym på bc2!
    En fråga bara, kör du väldigt mycket och tar ut de allra bästa bitarna till ditt montage eller är det där "vardagsmat"?
    Tack! En del saker är mer eller mindre vardagsmat fast det mesta är det bästa bitarna under perioden jag spelade in.
    Någon intresserad av en 3vxl Zündapp motor eller en 24mm stage6 förgasare? Skicka PM!

  3. #873
    Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Örbyhus
    Inlägg
    1 047
    Nån som har nå kul tips på spel ? (:

  4. #874
    Citat Ursprungligen postat av Stampe71 Visa inlägg
    Nån som har nå kul tips på spel ? (:
    Red dead redemption.
    Nu andas du manuellt!

    Don't drive faster than your guardian angle can fly!

  5. #875
    Citat Ursprungligen postat av Pizza_bagaren95 Visa inlägg
    Red dead redemption.
    Kul ett tag, men sen är det som samma sak hela tiden. Rockstar i ett nötskal...

  6. #876
    Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Östergötland
    Inlägg
    644
    Ni som spelar BC2, ett event av dontrevivemebro.com, quantic media osv. pågor just nu för Somalia så det ligger typ 16 servrar uppe som heter typ "SOMALIANHUNGERRELIEF". Masdeath, russianbadger, sgt.enigma osv. spelar och det är sjukt kul. Typ 360 noscope only, defib only och liknande. Servrarna som de killarna spelar på brukar det vara typ 30 pers i kö på dock.
    Någon intresserad av en 3vxl Zündapp motor eller en 24mm stage6 förgasare? Skicka PM!

  7. #877
    Citat Ursprungligen postat av Linus Visa inlägg
    Ni som spelar BC2, ett event av dontrevivemebro.com, quantic media osv. pågor just nu för Somalia så det ligger typ 16 servrar uppe som heter typ "SOMALIANHUNGERRELIEF". Masdeath, russianbadger, sgt.enigma osv. spelar och det är sjukt kul. Typ 360 noscope only, defib only och liknande. Servrarna som de killarna spelar på brukar det vara typ 30 pers i kö på dock.
    Låter jävligt najs, synd att jag inte har en dator som vill sammarbeta.
    Nu andas du manuellt!

    Don't drive faster than your guardian angle can fly!

  8. #878

  9. #879
    Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Östergötland
    Inlägg
    644
    Citat Ursprungligen postat av Pizza_bagaren95 Visa inlägg
    Låter jävligt najs, synd att jag inte har en dator som vill sammarbeta.
    Själva eventet är tyvärr över. Har en massa roliga klipp från när jag kör på servern på datorn dock som kommer göra ett montage av det snart. Här är ett där jag tar TheRussianBadgers dogtags med mera:



    För er som inte vet vem han är så är han en av de största BC2 kommentatorerna på youtube.
    Någon intresserad av en 3vxl Zündapp motor eller en 24mm stage6 förgasare? Skicka PM!

  10. #880

    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Gävle
    Inlägg
    786
    LoL (L)

  11. #881
    Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Örbyhus
    Inlägg
    1 047
    Nån som vet om de är svårt att byta processor i en bärbar ?

  12. #882

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Citat Ursprungligen postat av Stampe71 Visa inlägg
    Nån som vet om de är svårt att byta processor i en bärbar ?
    Går det ens ?
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  13. #883
    Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Örbyhus
    Inlägg
    1 047
    Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    Går det ens ?
    Haha jaa de går, men frågan är om de är svårt

  14. #884
    Citat Ursprungligen postat av Stampe71 Visa inlägg
    Nån som vet om de är svårt att byta processor i en bärbar ?
    Det är inte så stor skillnad som på en stationär men det är inte jätte svårt.. jag skulle inte rekommendera att du gör detta utan flera år av erfarenhet

  15. #885
    Citat Ursprungligen postat av Stampe71 Visa inlägg
    Haha jaa de går, men frågan är om de är svårt
    tänker du ge dig på det så:
    1 esd armband
    2 ta de lungt
    3 ta och kolla igenom lite guider på google så du har en hum om vilket sätt som är smidigast
    hette Monster_extream på förra forumet.
    http://www.garaget.org/?car=271209

  16. #886
    Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Örbyhus
    Inlägg
    1 047
    Citat Ursprungligen postat av flikon Visa inlägg
    Det är inte så stor skillnad som på en stationär men det är inte jätte svårt.. jag skulle inte rekommendera att du gör detta utan flera år av erfarenhet
    Citat Ursprungligen postat av Antee Visa inlägg
    tänker du ge dig på det så:
    1 esd armband
    2 ta de lungt
    3 ta och kolla igenom lite guider på google så du har en hum om vilket sätt som är smidigast
    Okej, tack för svaren. Jag hede inte tänkt att göra de själv utan fråga brorsan om han kunde göra de. Han har byggt ett antal datorer

  17. #887
    Förjävla härligt, imorgon hämtar jag upp min nya speldator! Ska bli skönt med en dator som inte krånglar.
    Nu andas du manuellt!

    Don't drive faster than your guardian angle can fly!

  18. #888
    Citat Ursprungligen postat av Pizza_bagaren95 Visa inlägg
    Förjävla härligt, imorgon hämtar jag upp min nya speldator! Ska bli skönt med en dator som inte krånglar.
    Fint!

  19. #889
    Citat Ursprungligen postat av Hilmersson Visa inlägg
    Fint!
    Jo det ska bli skönt
    Nu andas du manuellt!

    Don't drive faster than your guardian angle can fly!

  20. #890
    Bumpar den här tråden lite!

    Har beställt Steelseries QCK+ SK-gaming musmatta och nya Siberia hörlurarna nu! Dom limegröna, släpps om 3 dagar Så nu blire cs-hardcore!

  21. #891
    Citat Ursprungligen postat av engert Visa inlägg
    Bumpar den här tråden lite!

    Har beställt Steelseries QCK+ SK-gaming musmatta och nya Siberia hörlurarna nu! Dom limegröna, släpps om 3 dagar Så nu blire cs-hardcore!
    Imo är siberia lurarna inte alls värda pengarna tyvärr, lägg hellre lite mer pengar nästa gång
    En svensk tiger!

  22. #892
    Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Imo är siberia lurarna inte alls värda pengarna tyvärr, lägg hellre lite mer pengar nästa gång
    Jag tycker dom är riktigt vassa, bra och tydligt ljud. Perfekt när man ska höra steps på cs, har inte direkt köpt dom för att dunka musik

  23. #893
    Citat Ursprungligen postat av engert Visa inlägg
    Jag tycker dom är riktigt vassa, bra och tydligt ljud. Perfekt när man ska höra steps på cs, har inte direkt köpt dom för att dunka musik
    Vad för andra har du testat? Jag har haft ett par siberia å dom är inte ens i närheten i ljudkvalite eller hur dom sitter runt öronen osv jämfört med mina g35 jag har nu. Har ochså ett par sennheiser hd(glömt resten av namnet) å dessa var även bättre, men antar att många köper dom pga att dom är ''snygga''' typ.
    En svensk tiger!

  24. #894
    Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Vad för andra har du testat? Jag har haft ett par siberia å dom är inte ens i närheten i ljudkvalite eller hur dom sitter runt öronen osv jämfört med mina g35 jag har nu. Har ochså ett par sennheiser hd(glömt resten av namnet) å dessa var även bättre, men antar att många köper dom pga att dom är ''snygga''' typ.
    Jag har kört med Gamecom panoramic tror jag det va, testade en polares siberia och tyckte dom satt riktigt skönt och hade bra "cs-ljud" eller hur man ska säga

  25. #895
    Så länge som man inte slår eller kastar Siberia lurarna i väggen håller dem riktigt bra, sitter riktigt skönt på huvudet också. Dock så kapslar dom inte in ljudet lika bra vilket är viktigt när man spelar Cs 1.6 att höra stepsen tydligt vart dom kommer ifrån är riktigt viktigt. Steelseries H modellerna kapslar in ljudet bättre men håller en lägre kvalitet enligt mig. Exempel på detta är att ena luren går sönder utan anledning och det kommer inget ljud. Har även haft Camecom Plantronics vilket var riktigt dåligt, speciellt inkopplat tillsammans med det externa ljudkortet vilket gjorde att stepsen på min dator jag hade då vart mycket dova och det lätt som spelarna var någon helt annan stans på mapen än vad dem egentligen befann sig.

    Värt att nämna är att jag spelade på en riktigt usel laptop under den tiden jag hade dem, som ljudkortet inte var speciellt bra på.

    Ska köpa nya headsets nu eftersom mina gick sönder av "Okänd" hehe anledning, tror det blir ett Siberia igen då jag trots allt har 3st mikrofoner till dom.

  26. #896
    davzzs avatar
    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    Vasa, Finland
    Inlägg
    996
    Nån som vill döda en liten sjukling, som suger på cs ?
    ... är helt ärligt mentalt efterbliven, när han är hungrig så får han ögon stora som tefat, går runt och gör avgrundsvrål!
    Som jag då..

  27. #897
    Citat Ursprungligen postat av davzz Visa inlägg
    Nån som vill döda en liten sjukling, som suger på cs ?
    Jag kan göra det när jag kommer hem från skolan?

    Steam: Mqee

  28. #898
    davzzs avatar
    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    Vasa, Finland
    Inlägg
    996
    Citat Ursprungligen postat av Hilmersson Visa inlägg
    Jag kan göra det när jag kommer hem från skolan?

    Steam: Mqee
    Haha, nice Addad!
    ... är helt ärligt mentalt efterbliven, när han är hungrig så får han ögon stora som tefat, går runt och gör avgrundsvrål!
    Som jag då..

  29. #899

  30. #900
    fabbbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    vällingby
    Inlägg
    2 933
    längtar till BF3
    Citat Ursprungligen postat av larsamagnusson Visa inlägg
    yamaha neos är guldvärd, skönare att åka på bakhjulet med en sån än att knulla
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    hur vet du det när du har varken knullat eller kört bakhjul med en?

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in