Sidan 16 av 44 Första ... 6141516171826 ... Sista
    Citat Ursprungligen postat av Svaniis Visa inlägg
    Runt 200$

Ni som vill kan ju adda mig på steam. Claeslj. Sedan skriva till mig så kan jag invita er till min server.
    okej får jag också lägga till dej eller ska du bara gnälla om 18 år ! haha
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jävlar vilken hyper. har säkert hela 10hk och en toppfart på 85kmh

Reg.datum
    Mar 2006
    Citat Ursprungligen postat av Roxx_man95 Visa inlägg
    okej får jag också lägga till dej eller ska du bara gnälla om 18 år ! haha
    Gör det du, men tar en paus just nu.

FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Runt 200$

Ni som vill kan ju adda mig på steam. Claeslj. Sedan skriva till mig så kan jag invita er till min server.
    Addar dig men vill inte köra med dig ännu! Köpte Black Ops direkt när det kom ut och varvade ut det på Hard och blev lvl typ 10 men sen slutade jag spela på grund av lagget :/ Men ska börja nu igen så ska öva upp mig lite sen kanske man kan joina?
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

Reg.datum
    Mar 2006
    Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    Addar dig men vill inte köra med dig ännu! Köpte Black Ops direkt när det kom ut och varvade ut det på Hard och blev lvl typ 10 men sen slutade jag spela på grund av lagget :/ Men ska börja nu igen så ska öva upp mig lite sen kanske man kan joina?
    Öva upp dig med mig bara, suger atm. Kd'n ligger runt 2-3 då jag gett mig fan på att lära mig FAL.

text
    la till dej förut du måste bara acceptera mej namn; SNiP-136

FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Öva upp dig med mig bara, suger atm. Kd'n ligger runt 2-3 då jag gett mig fan på att lära mig FAL.
    Men du tar mig 50 ggr om jag lovar... För jag suger verkligen stenhårt just nu! levlade som sagt bara upp till 10...
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

....
    vad är du för lvl ?!

idag släppte lagget, sköönt
    Yellowfail

Reg.datum
    Mar 2006
    vad är du för lvl ?!
    Är bara 41.

Är bara 41.
    ok jag är typ 38 eller nått på min andra prestage

FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Är bara 41.
    Har addat dig nu iallafall! Crawyx.

Fick fan inspiration av att döda evil doooers, göra bountyjobb för NCR!

Nån som har joinat NCR? Det vill jag, don't know how!

PS. Ser att moddsen fortfarande har samma goa humor, God Jul på er också!
    ''Knäpp och noobig fråga nån ställt''

Citat Ursprungligen postat av PojkenMedKepsen Visa inlägg
    Fick fan inspiration av att döda evil doooers, göra bountyjobb för NCR!

Nån som har joinat NCR? Det vill jag, don't know how!

PS. Ser att moddsen fortfarande har samma goa humor, God Jul på er också!
    Jag kör med NCR. Dra och snacka med Crocker på NCR embassy i New Vegas (Det ligger allra längst bort från North Gate), han ger dig några missions du ska göra.

Jag ser fram emot att jag har klarat ut det den här gången, jag vill köra med Legion!

Reg.datum
    Mar 2006
    Det går bra nu.

FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Det går bra nu.
    Haha kommer in och kör lite snart tror jag!

Citat Ursprungligen postat av Joha Visa inlägg
    Jag kör med NCR. Dra och snacka med Crocker på NCR embassy i New Vegas (Det ligger allra längst bort från North Gate), han ger dig några missions du ska göra.

Jag ser fram emot att jag har klarat ut det den här gången, jag vill köra med Legion!
    Exakt det jag gjorde (utan att ha läst detta dock, sökte upp info om hur man joinar dem helt enkelt) och försöker nu få dem artillerigalna jävlarna att gilla mig, hahaha!

Gav verkligen spelet mening igen, vill bli med i first recon, det är verkligen min spelstil. Sneaky, critta dem på håll!

Exakt det jag gjorde (utan att ha läst detta dock, sökte upp info om hur man joinar dem helt enkelt) och försöker nu få dem artillerigalna jävlarna att gilla mig, hahaha!

Gav verkligen spelet mening igen, vill bli med i first recon, det är verkligen min spelstil. Sneaky, critta dem på håll!
    Fast man går ju inte direkt med i NCR, man gör massa missions för dem och sedan supportar man dem vid Hoover dam. Det vore riktigt roligt om man verkligen kunde gå med i någon av fraktionerna.

Jo jo visst, inte för att jag visste det, din spoiler.. Men jag mena att hjälpa dem osv, ger lite mening. + att man blir grymt sugen på att vara en hemsk och elak jävel nästa gång man spelar, gå med Legion och bara döda random!

spelate lite black ops och tog det lungt och det blev typ 3v3 så gick runt lite lungt så där inte så bra motståndare använde bara 1 attack chopper och 2 chopper gunner inte mera killstreak

Peace

Reg.datum
    Mar 2006
    spelate lite black ops och tog det lungt och det blev typ 3v3 så gick runt lite lungt så där inte så bra motståndare använde bara 1 attack chopper och 2 chopper gunner inte mera killstreak

Peace
    2 CG är ju typ 70 kills.

Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Vilket helvete det är att fixa med fallout 2, hoppas det är värt det. Hur sparar jag ändringar i en notepad .ini fil?
    Någon intresserad av en 3vxl Zündapp motor eller en 24mm stage6 förgasare? Skicka PM!

2 CG är ju typ 70 kills.
    Inte om man bara har 2 motståndre vid den första sen vid andra 3st haha

Citat Ursprungligen postat av Linus Visa inlägg
    Vilket helvete det är att fixa med fallout 2
    Det spelet verkar ju.. jättetråkigt?
    http://www.youtube.com/watch?v=c-gwaO7Rs9w

Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Det spelet verkar ju.. jättetråkigt?
    http://www.youtube.com/watch?v=c-gwaO7Rs9w
    Haha ja det ser ju ut som ett gammalt gameboy spel, men storyn och känslan ska tydligen vara bra. Världens bästa spel enligt väldigt många.
    Någon intresserad av en 3vxl Zündapp motor eller en 24mm stage6 förgasare? Skicka PM!

Haha ja det ser ju ut som ett gammalt gameboy spel, men storyn och känslan ska tydligen vara bra. Världens bästa spel enligt väldigt många.
    Blev imponerad över att V.A.T.S-ljudet var precis likadant som på dem nya spelen, haha!

Nä de e sant, man skall inte låta ytan lura en, håller själv många gamla spel mycket högre än de moderna som görs idag! Age of Empires II för att nämna något, och min NES-konsoll såklart

EDIT: Gillar min lösning på att jag inte kunde lockpicka ''The Great Kahn''s ledares dörr för att lönnmörda honom. Gick helt sonika in i hans rum mitt på dagen och waitade tills det blev natt, pang där låg han och sov, lite spiked knuckels och en powerfist i skallen och så va de klart! Bara att ta nyckeln och promenera ut!

Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Blev imponerad över att V.A.T.S-ljudet var precis likadant som på dem nya spelen, haha!
    Finns väldigt många karaktärer osv. som finns med eller nämns i de senare spelen, som Harold (killen som är inväxt i ett träd som han kallar Bob i fallout 3). I 2:an har han bara en liten kvist utväxt ur huvudet.
    Super Mutanten Marcus Som står vid Jacobstown i fallout NV träffade jag på nyss också.
    Spelet var inte särskilt kul i början på grund av grafiken och så men nu när man börjar sätta sig in i det är det riktigt kul.

Finns väldigt många karaktärer osv. som finns med eller nämns i de senare spelen, som Harold (killen som är inväxt i ett träd som han kallar Bob i fallout 3). I 2:an har han bara en liten kvist utväxt ur huvudet..
    Riktigt coolt!
    Va ett äckligt quest för Bob förresten, mörkt och lurkers.. fy fasiken!

Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Vad händer egentiligen när man stjäl saker i Fallout NV? Det är väl något som går minus då och vad påverkar det mm?

Citat Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
    Vad händer egentiligen när man stjäl saker i Fallout NV? Det är väl något som går minus då och vad påverkar det mm?
    Du får lägre karma, det vill säga, du blir ondare. Det påverkar dialoger med personer du möter, och till viss del slutet. Om du inte känner för att vara ond så välj alternativ i dialoger som drar upp din karma. Du kan t.ex. ofta välja att inte få någon betalning när du har gjort en quest. Dessa handlingar ger mycket mer god karma än vad stjäla ger ond, så det är mycket lättare att vara god. Jag stal allt jag kom över sist jag spelade genom det, men ändå var jag så god som det gick att vara enligt Pipboyen.

Ett tips för er som är low on caps är att dra på en stealth boy och stjäla allt inne på silver rush, det finns gear där för säkert 10000. Om ni kör med energy weapons så får ni bra vapen dessutom.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in