Ämne: Stulen plånbok
Trådad visning
-
2010-08-06, 13:55 #1Medlem
- Reg.datum
- May 2010
Stulen plånbok
Jag hade fest och bjöd en del folk, självklart kände jag alla men när de flesta hade stuckit kom det några idioter o satte sig i köket! Vet inte om dem gick omkring i huset först... Iaf så körde jag ut dem eftersom någon kastade en glasflaska och hela kortleken! Blev grymt arg o skrek som fan på dem.
Till problemet, min plånbok som jag hade i mitt rum är borta! Ingen av de som jag hade bjudit skulle få för sig att ta den... Har frågat de flesta o det verkar inte som någon har fått med sig den av misstag heller. Vet vilka några av killarna som va här är, kaxiga jävla fittor.
Min fråga är vad ni skulle gjort? Har ju spärrat kortet o hade inget av värde förutom fritidskortet som går ut om en vecka och ett bio kort värt 100kr... Men när de går in i mitt rum och tar min plånbok kan jag inte släppa det.
Åka hem till dem jag vet va här o försöka få fram ett namn på vem det va eller ringa? Känns som att ett samtal slutar med hot och att jag aldrig får reda på vem det var.
Polisanmälan är ju ett alternativ också men kan ju ta hur lång tid som helst då...
Tips och ideer?

Svara med citat