Hybridvisning

hur får man bort klistermärken?

hur får man bort klistermärken? utan att det klistret är kvar?

Citat Ursprungligen postat av TheMaN Visa inlägg
    hur får man bort klistermärken? utan att det klistret är kvar?
    Finns speciellt medel att köpa som tar bort klister från t.ex kåpor utan att skada lacken. Men annars T-röd?

Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Iallafall när de gäller dekaler så är det bara att värma lite och pilla bort. När de gäller original klibbor så kanske det räcker med att värma, men ifall det inte går så får man köpa medel/ta t-röd
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

N.Lovets avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Jag värmer klistermärket först med värmepistol sen tar jag bort det, om det finns klister kvar så använder jag en trasa och lacknafta.

tar loss sen tar jag en trasa med bensin och gnuggar bort klistret som är kvar
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Citat Ursprungligen postat av samizzlah Visa inlägg
    tar loss sen tar jag en trasa med bensin och gnuggar bort klistret som är kvar
    +1 sen efter tar jag en blöt trasa och torkar bort bensinen för säkerhets skull

funkar kanon!

vet ni vad som är starkast av bensin elller lacknafta sorry för dubbel post

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Citat Ursprungligen postat av TheMaN Visa inlägg
    vet ni vad som är starkast av bensin elller lacknafta sorry för dubbel post
    kör på bensin du skrapar inte bort nå lack med det, och du får bort klistret dirr

men om jag tar med lacknafta är det inte någon risk att färgen försvinner?

bensin!

Värm dekalen du vill få bort med t. ex. en hårtork. Pilla sedan upp en kant och dra bort klistermärket försiktigt så hela hänger med..
    Ta ev. bort lim-rester med bensin.
    "Inställningen är halva grejen"

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in