Trådad visning
-
2010-08-08, 17:28 #1Medlem
- Reg.datum
- Jul 2010
- Ort
- mönsterås
- Inlägg
- 47
arbets temperaturen på en polini70cc
tjena. jag är lite osäker på om min moppe blir för varm. jag har nyligen köpt en polini 70cc som inte är inkörd ennu. enligt min temperatur mätatre så ligger motorn på ca 70-75 grader. är detta en farlig temp eller är det OK??? nån som vet.???


Svara med citat