Junkyard BildTävling!

Tjenare! Kollade igenom reglerna med hittade inte något om man får posta om detta men hoppas det inte gör något för skulle verkligen behöva eran hjälp!

Gick med i en bildtävling på JunkYard och har fixat 51 gillningar på min bild. De 10 som har flest gillningar den 2 augusti går till final där de 5 bästa vinner.

Jag ligger nu 9a men 4 st idag har laggt in nya bilder och fått 40 likes på 1 dag! Frukatar att de kommer komma om Och behöver vinna så jag kan köpa en Go Pro till när jag stuntar och åker skidor som jag älskar <33

Så det jag undrar är om ni här skulle kunna hjälpa mig med att få mer likes satt jag håller mig innom top 10 tills andra augusti? behöver verkligen en go pro! Kan inte filma med min usla mobil längre

något knas så man kan inte se bilden men laddar upp den här så ni får se

]

iaf här är Länken till bilden där man trycker gilla!
    https://www.facebook.com/plugins/lik...91280510967766

Tack på förhand! <3

Tycker inte att din bild var ett dugg fet, har dock inte kollat på motståndet men om du är 9:a med denna så kan inte ribban ligga särskilt högt

Kod:
    * §9 Annonsering och spam
    Den grundläggande principen för länkar i inlägg/signatur är att  länkar postade för personlig vinning ej är tillåtna. Detta innebär  exempelvis "rösta på mig på denna sida" eller ensidigt gynnande av någon  särskild webbplats eller företag.

Om länken inte postas för personlig vinning och om det finns ett  allmänintresse för länken - då är den tillåten. T.ex. är det okej att  posta en länk till ett företag som säljer någon viss produkt om en sådan  länk efterfrågats tidigare i tråden.

Det är helt förbjudet att posta spam på forumet. Den som postar spam kan  bli permanent avstängd, utan varning. Det är dock tillåtet att nämna  tips på bra företag/instanser ifall diskussionen kräver det.

Det är tillåtet att ha en länk till sin egen webbplats i sin signatur  (förutsatt att den inte är kommersiell eller bryter mot någon av  forumets övriga regler).

Handel med varor och tjänster är förbjudet på hela forumet med undantag  för Marknadssektionen samt vissa delar av forumsektionen ”Övriga ämnen”.

Företag (eller om du säljer varor eller tjänster kommersiellt) får  endast marknadsföra sig i "Sponsorföretag & Erbjudanden". Kontakta  Admin via PM för mer information.

Exempelvis ifall någon i en diskussion erbjuder sig att låna ut, skänka  bort eller på annat sett hjälpa någon, så är detta tillåtet förutsatt  att varan eller tjänsten är laglig.

Den som postar inlägg där man önskar köpa eller sälja narkotika, vapen  eller liknande blir automatiskt permanent avstängd från forumet, utan  varning.
    http://www.moppenet.nu/showthread.ph...t=t%C3%A4vling
    Senast redigerat av whak den 2012-08-01 klockan 11:24.

Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Tack whak
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in