Sidan 7 av 8 Första ... 5678 Sista
  1. #181
    _p3mp_s avatar
    Reg.datum
    Aug 2006
    Ort
    Enköping
    Inlägg
    504
    På den här sidan känner man igen många namn!

    Hoppas alla mår bra och inte kört ihjäl sig på någon hyper kittad hoj.

  2. #182
    Jag har alltid (bortsett från en kort tid i fjorton-femtonårsåldern) ogillat allt som har med motorer att göra. Jag vet inte riktigt vad jag har gort på det här forumet i snart sju år. Jag tillför knappast något vettigt.
    Senast redigerat av Joha den 2012-04-22 klockan 19:39.

  3. #183

  4. #184
    Citat Ursprungligen postat av whak Visa inlägg
    Dom jag saknar är...

    eLik
    Erik
    Ronken
    Mr.matrix
    Suoriuz
    Versus
    Jag är kvar här, men med annat namn som synes.

  5. #185

  6. #186
    Jag kollar då och då Racer mackan
    Fiddy-mackan: Säljer och köper allt inom fiddy!

  7. #187

  8. #188
    JOSSYYs avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    Coldhell, sthlm
    Inlägg
    151
    Citat Ursprungligen postat av Jock_e Visa inlägg
    *host* gammlingar *host*

    Är bara en ung räv kom mitten av 07
    Samma här, kom som "undercover, secret agent, spion" osv. Vid 07 men kom ut som jossy typ 08.
    http://www.facebook.com/gbgx3m
    Gå in o gilla redan nu så du är uppdaterad om sommarens händelser i bild och ord!
    http://www.facebook.com/JuicyPhot0s

  9. #189
    Hittade forumet 05, blev medlem 06. Var heller aldrig nån jättepostare, men jag syntes väl lite här och där.
    Trevligt nu när man känner igen alla gamla namn också! Vilka tider det var.

  10. #190
    Citat Ursprungligen postat av whak Visa inlägg
    Ah kul.

    Jag tyckte du var en kung på allt som handlade om motorer.


    Kom även att tänka på kurtan, han med den där vassa mb5:an
    Whak? Var det du som hade en avatar med någon avdankad uteliggare på gamla forumet?

  11. #191
    Citat Ursprungligen postat av JOSSYY Visa inlägg
    Samma här, kom som "undercover, secret agent, spion" osv. Vid 07 men kom ut som jossy typ 08.
    Men ändå förblir du MNF's mest kända... Gotta give it to that klyfta, den har gjort det!

  12. #192
    JOSSYYs avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    Coldhell, sthlm
    Inlägg
    151
    Citat Ursprungligen postat av Hejsvejs Visa inlägg
    Men ändå förblir du MNF's mest kända... Gotta give it to that klyfta, den har gjort det!
    Haha ja jesper, mnf har ju ändå gett mig mycket hemskt nog. På både gott och ont, men började jämföra hur mycket jag förändrats fysiskt här för någon månad sen och jag är fan lite chockad.

    Namn:  drfhdt.jpg
Visningar: 537
Storlek:  75,0 KB
    http://www.facebook.com/gbgx3m
    Gå in o gilla redan nu så du är uppdaterad om sommarens händelser i bild och ord!
    http://www.facebook.com/JuicyPhot0s

  13. #193

  14. #194
    Casals avatar
    Reg.datum
    Aug 2006
    Ort
    Västra götaland
    Inlägg
    683
    Citat Ursprungligen postat av whak Visa inlägg
    Hah ja kul att du kommer ihåg det.
    Brukar ha den på msn ibland.


    Edit: hittade min projekt-tråd om min Aerox som jag frontade med.

    http://www.garagego.se/forum/bilder/...skrotad/sida5/
    Hehe, minns din bild med!

    Stängde inte jag av dig på gamla MNF på din begäran?

    //Casal

  15. #195

  16. #196
    Speciellt här på Lidingö, här vet man aldrig vad som kan hända! Kan ju komma två pojkar med backslick ur en Range Rover och kasta plånboken efter dig... Där har vi fara, Amex Black är tunga!

  17. #197
    Jag var aktiv på 08Scooter back in the days

    När dom la ner så skapade jag ett account på moppenet och var inne där för att hitta fakta osv, men något vidare aktiv blev jag aldrig.

  18. #198

  19. #199

  20. #200
    pAd105s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Jöönköping
    Inlägg
    1 709
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Det är du inte ensam kvar, mina båda ligger i tryggt förvar. Ändå lite roliga minnen.
    Detta borde vi tag i och fixa ihop igen! Jag hade varit intresserad som fasen

  21. #201
    Va aktiv på 08scooter och scotech forumet eller vad det hette?
    Minns alla äldre snackade om moppenet runt 2003 men då trodde jag att dem menade www.moppe.net så kom aldrig till forumet då haha.
    Blev medlem när nya forumet öppnade med namnet Derbi_Ralle men blev permbannad någon månad senare och gjorde ett nytt hösten 2005 där jag hette Derbi_Xrace_Sm.
    Fick sen byta namn till CiaoCiao, varför jag fick det minns jag inte, blev bannad titt som tätt men va aktiv när jag inte va det höll på med mopeder 2003-2008 och fick sålt den sista 2009

  22. #202
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av CiaoCiao Visa inlägg
    Va aktiv på 08scooter och scotech forumet eller vad det hette?
    Minns alla äldre snackade om moppenet runt 2003 men då trodde jag att dem menade www.moppe.net så kom aldrig till forumet då haha.
    Blev medlem när nya forumet öppnade med namnet Derbi_Ralle men blev permbannad någon månad senare och gjorde ett nytt hösten 2005 där jag hette Derbi_Xrace_Sm.
    Fick sen byta namn till CiaoCiao, varför jag fick det minns jag inte, blev bannad titt som tätt men va aktiv när jag inte va det höll på med mopeder 2003-2008 och fick sålt den sista 2009
    Var det du som hade en röd Zip som du även sålde på det gamla forumet?
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  23. #203
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Var det du som hade en röd Zip som du även sålde på det gamla forumet?
    Jo jag hade en röd original Zip på slutet ja, sålde den 2008 på Mnf när jag fick körkort

  24. #204
    Derbi_krilles avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg/ rydebäck
    Inlägg
    328
    Citat Ursprungligen postat av CiaoCiao Visa inlägg
    Va aktiv på 08scooter och scotech forumet eller vad det hette?
    Minns alla äldre snackade om moppenet runt 2003 men då trodde jag att dem menade www.moppe.net så kom aldrig till forumet då haha.
    Blev medlem när nya forumet öppnade med namnet Derbi_Ralle men blev permbannad någon månad senare och gjorde ett nytt hösten 2005 där jag hette Derbi_Xrace_Sm.
    Fick sen byta namn till CiaoCiao, varför jag fick det minns jag inte, blev bannad titt som tätt men va aktiv när jag inte va det höll på med mopeder 2003-2008 och fick sålt den sista 2009
    ja, jävlar vad många namn du har haft. jag minns lite utav det gamla forumet runt 2004 också. men blev nog inte medlem förrens -06 då det var sjukt segt att bli medlem.
    Att skriva brev till sin käresta är som att rita en skinkmacka när man är hungrig...

  25. #205

  26. #206

  27. #207
    haha, vilka tider. parodin är dock bäst, på matrix-hojen

  28. #208
    Citat Ursprungligen postat av JOSSYY Visa inlägg
    Haha ja jesper, mnf har ju ändå gett mig mycket hemskt nog. På både gott och ont, men började jämföra hur mycket jag förändrats fysiskt här för någon månad sen och jag är fan lite chockad.

    Namn:  drfhdt.jpg
Visningar: 537
Storlek:  75,0 KB
    Gett dig mycket? Såsom oändligt med stock måtro?
    Skämt å sido, eller..?

  29. #209
    JOSSYYs avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    Coldhell, sthlm
    Inlägg
    151
    Citat Ursprungligen postat av *** Visa inlägg
    Gett dig mycket? Såsom oändligt med stock måtro?
    Skämt å sido, eller..?
    Inte riktigt så jag menade
    Man fick ju fan polare och va med om många roliga somrar. Speciellt en sommar.
    http://www.facebook.com/gbgx3m
    Gå in o gilla redan nu så du är uppdaterad om sommarens händelser i bild och ord!
    http://www.facebook.com/JuicyPhot0s

  30. #210
    Fy fan, whaks avatar var det ett tag sedan man såg. Blev lite smått nostalgisk där.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in