Sidan 8 av 8 Första ... 678
  1. #211
    Zätas avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Sunne
    Inlägg
    3 207
    Roliga filmer Själv reggade man sig 07-08a och kunde noll om just scooter mopeder iprincip! Dock hade man erfarenhet utav lite kina fiddys o liknande man åkte runt på då..
    Vart håller denna Matrix till nu igentligen?
    Signatur raderad p.g.a. brott mot §6.2.
    MNFs regler
    Det var som fasen..

  2. #212
    Vad kan räknas som en gammal räv? 2008 är väl ganska länge sedan.

  3. #213
    Citat Ursprungligen postat av chr1lle Visa inlägg
    Vad kan räknas som en gammal räv? 2008 är väl ganska länge sedan.
    nä 2005 som senast

  4. #214
    ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    -
    Inlägg
    3 095
    Citat Ursprungligen postat av *** Visa inlägg
    nä 2005 som senast
    Då lär det nog bli svårt att hitta dom här.

  5. #215
    Citat Ursprungligen postat av ArvidsZon Visa inlägg
    Då lär det nog bli svårt att hitta dom här.
    Säker?




  6. #216

  7. #217

  8. #218
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Hejsvejs Visa inlägg
    Säker?



    Fixa ditt riktiga regdatum någon gång Iceman!
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  9. #219

  10. #220
    Äsch släng er i väggen! =D Minns att första gången jag reggade mig var i September 2002. Tror jag iaf, fan börjar bli gammal...

    Hej föresten allihoppa! Var ute och körde lite med min gamla pärla för någon dag sedan. Den lever fortvarande, sålde den till en polare som vårdar den ömt haha.
    Alla moppefucko minnen kom tillbaka pch var tvungen att gå in här.

    Sjukt kul att forumet forvarande lever. Har för mig att mnf var helt borta ett tag? Kul att se att vissa fortvarande skriver man kommer ihåg många nick.

    Såg att det hade varit ett Brodalen Meet i Partille iår. Trodde jag verkligen inte, jäkligt roligt med tanke på att jag björn, timmy med flera startade upp de där träffarna för säkert en 8 år sedan eller vad det kan vara. (Lite O-T men har ju trots allt varit Mod innan haha)

    Tänker langa upp lite bilder och kanske någon film när jag får liv i min stationära dator igen tänkte jag.

  11. #221

  12. #222
    Jag har också hittat tillbaka efter några år. Kul att forumet finns kvar
    Riktiga regdatum: 29 maj 2005.

  13. #223
    Citat Ursprungligen postat av clayman Visa inlägg
    Jag har också hittat tillbaka efter några år. Kul att forumet finns kvar
    Inte så mycket att hitta tillbaka till. Forumet börjar närma sig botten.. tyvärr

  14. #224

  15. #225

  16. #226
    Kul att lite gammalt folk trillar tillbaka som man känner igen Är det någon som har kontakt med Ronken? Han har har försvunnit från msn för ett par år sedan, inte sett någon aktivitet från honom på moppeforumen längre heller, händer det något med Volvon och Hondan hans?

    Minns att jag försökte regga mig på MNF utan resultat, lessnade varje gång min motivering inte accepterades. Trots att de var långa och jag tyckte de var seriösa kom jag inte in. Hängde på Moppefreaks innan jag kom in på MNF. Blev sur och skrev en kort dålig motivering i början av 2005 och kom då in och hänger kvar än idag, även om intresset svalnat en del och man inte längre är lika aktiv..

  17. #227
    Citat Ursprungligen postat av clayman Visa inlägg
    Jag har också hittat tillbaka efter några år. Kul att forumet finns kvar
    Känner igen ditt namn från liveforspeed.se, eller är jag helt ute och cyklar ?
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in