-
2010-08-16, 16:53 #1
Behagar vitlöksbaugetten dig och din familj?
-
2010-08-16, 16:57 #2
jag vill om du vågar?
Att skriva brev till sin käresta är som att rita en skinkmacka när man är hungrig...
-
2010-08-16, 17:41 #3
En ****** i en m3 a shit, Men bra gick den
kul som fan.
-
2010-08-16, 17:42 #41338
- Reg.datum
- Oct 2009
- Ort
- Somalia
- Inlägg
- 1 069
amagad bästa låten<33333


Svara med citat
