Ämne: övningsköra
Trådad visning
-
2010-08-16, 22:24 #1Medlem
- Reg.datum
- May 2010
- Ort
- Bjuv
- Inlägg
- 11
övningsköra
hallå jag har en fråga vad händer om man övningskör och inte har med dom papperna som man fick
får man böter eller vad händer ?
mvh antooon


Svara med citat