1. #1
    Huttis avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Hisingen, Göteborg
    Inlägg
    702

    körde utan bensin, blurrar?

    tjaa, jag skulle träna idag så jag tänkte, tar moppen dit, går ner, kolla hur mycket bensin den har, hör lite så jag tänker, det här räcker till macken som är typ 400m bort, har svårt att kicka igång den först men efter några försök går det, kör ca 200-300m sen bara dör moppen, på reserv tank då, så jag går resten till macken, tankar och åker till träningen, Och helt plötsligt börjar den blurra, den går framåt och så men inte lika bra som innan,

    och nu undrar jag, varför detta uppstod? kan det vara att det finns luft i systemet då jag gasa utan bensin? när den dog, eller vad annars? och när hur löser det sig?

    tackar

  2. #2

  3. #3
    Huttis avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Hisingen, Göteborg
    Inlägg
    702
    tror jag inte, hoppas inte det

  4. #4

  5. #5
    Huttis avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Hisingen, Göteborg
    Inlägg
    702
    hur gör man det då? :p
    §6.2 Signaturer: Om du har en signatur så ska den uppfylla dessa krav: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid en skärmupplösning på 1280x1024 pixlar. Om du ska ha en bild i signaturen så är max tillåtna storlek på bilden 468x60 pixlar. Har du både text och bild så gäller max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024 pixlar. För att signaturen ska uppfattas som giltig så ska den följa ovanstående samt inte uppfattas stötande eller kränkande av andra användare.

  6. #6

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Harlem sweden
    Inlägg
    32
    skruva isär fögasaren och blås igenom med tryckluft.

  7. #7

  8. #8
    hur är det med oljan då?
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  9. #9
    Huttis avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Hisingen, Göteborg
    Inlägg
    702
    kör ca 200-300m sen bara dör moppen, på reserv tank då och när den dör så rullar den lite och jag försöker gasa :p

    oljan är inte slut tror jag ;p
    §6.2 Signaturer: Om du har en signatur så ska den uppfylla dessa krav: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid en skärmupplösning på 1280x1024 pixlar. Om du ska ha en bild i signaturen så är max tillåtna storlek på bilden 468x60 pixlar. Har du både text och bild så gäller max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024 pixlar. För att signaturen ska uppfattas som giltig så ska den följa ovanstående samt inte uppfattas stötande eller kränkande av andra användare.

  10. #10

  11. #11

  12. #12

  13. #13

  14. #14

  15. #15
    Huttis avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Hisingen, Göteborg
    Inlägg
    702
    deet fixade sig över natten lät den bara stå lite och koka så gick det bra
    §6.2 Signaturer: Om du har en signatur så ska den uppfylla dessa krav: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid en skärmupplösning på 1280x1024 pixlar. Om du ska ha en bild i signaturen så är max tillåtna storlek på bilden 468x60 pixlar. Har du både text och bild så gäller max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024 pixlar. För att signaturen ska uppfattas som giltig så ska den följa ovanstående samt inte uppfattas stötande eller kränkande av andra användare.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in