Huttis avatar
    Reg.datum
    Aug 2009

när man var liten..

detta är en kul tråd som heter, när jag var liten.

här frågar du grejer som folk sa till dig när du var liten, men låter lite orimligt nu när du är äldre :p

jag börjar

När jag va liten så var de folk som sa att man trimmar moppen genom att ta bort ljuddämparN

så min fråga då, om man tar bort ljuddämparen får man effekt ökning då? eller kanske tvärtom?
    §6.2 Signaturer: Om du har en signatur så ska den uppfylla dessa krav: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid en skärmupplösning på 1280x1024 pixlar. Om du ska ha en bild i signaturen så är max tillåtna storlek på bilden 468x60 pixlar. Har du både text och bild så gäller max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024 pixlar. För att signaturen ska uppfattas som giltig så ska den följa ovanstående samt inte uppfattas stötande eller kränkande av andra användare.

borde nog ligga i övrigt??????

Tråden flyttad

//Gurkiz

Huttis avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    tackar gurkiz
    §6.2 Signaturer: Om du har en signatur så ska den uppfylla dessa krav: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid en skärmupplösning på 1280x1024 pixlar. Om du ska ha en bild i signaturen så är max tillåtna storlek på bilden 468x60 pixlar. Har du både text och bild så gäller max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024 pixlar. För att signaturen ska uppfattas som giltig så ska den följa ovanstående samt inte uppfattas stötande eller kränkande av andra användare.

Citat Ursprungligen postat av Huttibari Visa inlägg
    så min fråga då, om man tar bort ljuddämparen får man effekt ökning då? eller kanske tvärtom?
    Fattar inte den här tråden men den går sämre utan ljuddämpare.
    Citat Ursprungligen postat av Panceta
    Det första jag gör på ett förhör är att ta upp snusdosan, baka en fet jävel sen sitta där och va skitkaxig.

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    Fattar inte den här tråden men den går sämre utan ljuddämpare.
    Varför skulle den gå sämre?

Reg.datum
    Jul 2010
    När jag var fjorton och letade moppe, så hittade jag en fin senda den hade hela 200 hk Det roligaste var att jag trodde på honom också xD
    “Computer games don’t affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.”

När jag var liten så sa min kompis att dom hade fångat en dildofisk när dom hade varit ute och fiskat. Det första jag sa till pappa när han kom hem var : " Pappa, Oliver har fångat en dildofisk , vad är det för något ?" xd

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in