Post BCD - Framlampa/lyckta @ Passa till Gilera Stalker

Hola! Har börjat fundera på om att köpa en ny framlampa till min vespa =D
    Jag har en Gilera Stalker -00 som fungerar riktigt fint, men behöver en ny fin framlampa.
    Tycker att Stalkers original framlampa ser knasiga ut, men helt okej men är ute efter en lite fräsigare =D

Om det är någon som har/vet en som säljer sin framlampa, ute efter en sådan:
    http://www.twostroke.se/product.asp?product=16418

Ska helst vara vit, behövs inte.

Så snälla, kontakta mig eller gör en post i detta meddelande.
    Är intresserad av att köpa framlampan för en billig summa, vill som inte lägga ner 600:- + frakt från Twostrokes hemsida för framlampan, vill då istället hitta en billig =D
    Men om nu någon har/vet en som har tänkt att säljas, kontakta mig och säg ett pris du vill ha för den.

Ska vara denna framlampa!: http://www.twostroke.se/product.asp?product=16418

Tack i förhand!
    Senast redigerat av nonalofgren den 2010-08-21 klockan 00:41.
    Mvh,
    Jonathan

Gilera Stalker -00

Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    men förihelvete, varför har du gjort 3 trådar om detta?
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

Citat Ursprungligen postat av Shöwtek Visa inlägg
    men förihelvete, varför har du gjort 3 trådar om detta?
    Förlåt, mitt fel. Blev fel på datorn så tryckte på flera olika, sedan sparades dem? :o
    Mvh,
    Jonathan

Gilera Stalker -00

Citat Ursprungligen postat av nonalofgren Visa inlägg
    Förlåt, mitt fel. Blev fel på datorn så tryckte på flera olika, sedan sparades dem? :o
    För det första lägg tråden(arna) på rätt ställe.. Sen skapar man bara 1 tråd om samma sak, Om datorn är seg klickar man en gång inte 10gånger den blir inte snabbare..

Jag låser trådarna och förflyttar 1

//Gurkiz

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in