Sidan 7 av 7 Första ... 567
  1. #181
    Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Ort
    Tyresö!
    Inlägg
    2 461
    Citat Ursprungligen postat av Daniel | Dc3R Visa inlägg
    Liquid när jag är trött, annars breakcore eller darkstep.

    Brostep är så trist, gick in i precis samma återvändsgränd som hardstyle gjorde runt 2004. Det exploderade och ingen vågar experimentera mer utan kör på det som "fungerar och ger pengar". Industriell dubstep som broken note kan vara okej, annars riktig dubstep som Kromestar och så vidare. I övrigt är för mig dubstep en död genre. Riktig hardcore och dnb är mycket bättre.
    Jupp hardstyle och "brostep" kan man lyssna på en liten kort stund sen är det samma sak om och om igen Men Burial är det verkligen inget fel på Det finns ju bra dubstep fortfarande men dem som hör dubstep tänker ju på Skrillex mm och då är det många som tycker de är skit fast dem inte hört det riktiga!

    Men ja liquid är awesome när man vill chilla lite!

    Kan tillägga också att darkstep var lite de jag börja lyssna på inom dnb sen allt eftersom kom dubstep fast de lyssnar jag allt mindre på nuförtiden jämfört med dnb.
    Senast redigerat av Edde den 2011-10-29 klockan 19:27.

  2. #182
    Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Ort
    Tyresö!
    Inlägg
    2 461







    Brutal!


  3. #183
    kör en ordentligt BUMP

    Senaste remixen
    http://soundcloud.com/teknian/avicii...-teknian-remix
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  4. #184
    Citat Ursprungligen postat av samizzlah Visa inlägg
    kör en ordentligt BUMP

    Senaste remixen
    http://soundcloud.com/teknian/avicii...-teknian-remix
    gött!
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jävlar vilken hyper. har säkert hela 10hk och en toppfart på 85kmh

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in