Ämne: Dagens Win!

  1. #11011
    Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 217
    Bokat risk2 28 aug, körlektion imorn, samt teoriprov 5 september! verkar som att man hinner ta kortet innan vintern
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

  2. #11012
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Ravioli kan väl inte vara de bästa att käka efter gymning?

    Ont: Ingen direkt Win för mig idag...
    Tog några rostbiffmackor också, men dårå, mkt protein och ganska lite kcal. Hur menar du?

    Edit: Okej, det var inte jättemkt protein, men fick iaf i mig ca 30g + endel rostbiff och en massa mjölk. Det funkar iaf...

  3. #11013
    Citat Ursprungligen postat av Edvin Visa inlägg
    Tog några rostbiffmackor också, men dårå, mkt protein och ganska lite kcal. Hur menar du?

    Edit: Okej, det var inte jättemkt protein, men fick iaf i mig ca 30g + endel rostbiff och en massa mjölk. Det funkar iaf...
    Joo, jag tänkte på att det kanske inte är den mest proteinrika maten. Själv käkade man ju en burk tonfisk efter varje pass, ca 50g protein/burk.
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  4. #11014

  5. #11015
    davzzs avatar
    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    Vasa, Finland
    Inlägg
    996
    Dagens win, en kompis fick igång sin asgamla Solifer Automat idag, roligaste moppen jag nånsin kört!
    ... är helt ärligt mentalt efterbliven, när han är hungrig så får han ögon stora som tefat, går runt och gör avgrundsvrål!
    Som jag då..

  6. #11016

    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    västervik
    Inlägg
    975
    nya skolan äger, ska nog bli två grymma år här!
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  7. #11017
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Win/fail. Fick hem mitt PR rör idag. Så nu är det "bara" att försöka sälja skiten igen. Någon intresserad? Passar am6/derbi!

  8. #11018
    Sålde min Koso Xr sa idag

  9. #11019

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Får 200kr om jag passar hunden mellan 9 och 5 på onsdag och lika på torsdag , fan va värt , jag nördar ändå bara dator hihi
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  10. #11020
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Äntligen beställt lite saker till stereon i bilen så jag kan köra med trådlös musik i den.
    Fan ta Volvos moderna stereo, ingenting ska fan vara enkelt och billigt

  11. #11021
    win/fail? läger tors-lör. Börjar på gymnasiet på måndag. Fett kul med båda men lite segt att man knappt inte får vara ledig mer hoppas det blir kul på nya skolan dock

    edit: förresten hast kom just att tänka på det, du har väl sålt cpin? kanske dags att uppdatera ägda fordon??
    Citat Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
    "Nämen tjena gullet vad görs? inget själv? Jo själv ska jag köpa en 500 tvåtaktare och stegra utanför polishuset coolt va! Vill du ha min msn? "

  12. #11022
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av izak3 Visa inlägg
    win/fail? läger tors-lör. Börjar på gymnasiet på måndag. Fett kul med båda men lite segt att man knappt inte får vara ledig mer hoppas det blir kul på nya skolan dock

    edit: förresten hast kom just att tänka på det, du har väl sålt cpin? kanske dags att uppdatera ägda fordon??
    Schyst att du påminde mig

  13. #11023
    Var nyss ute och kapade sönder Fs1:an fan vad kul det var att se aset lida efter alla gånger som den plågat mig under dom två veckorna jag haft den. Snart ska jag börja borra i skiten och i morgon river jag fram svetset och smälter lite i den!

  14. #11024
    Citat Ursprungligen postat av Hilmersson Visa inlägg
    Var nyss ute och kapade sönder Fs1:an fan vad kul det var att se aset lida efter alla gånger som den plågat mig under dom två veckorna jag haft den. Snart ska jag börja borra i skiten och i morgon river jag fram svetset och smälter lite i den!
    kan inte jag få den?
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    En EPA pojke som är född 97 trodde han kunde mer om min S60 än jag kan.
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    rifat eller?
    Bäver som gillar lennarts svettiga <3

  15. #11025
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Sååå jäävla win!

    Fick Aeroxen såld idag för 9k så nu är allting klart för att skaffa cross, bara att hitta en på blocket som jag vill ha!

    En till win:

    Vaknade 10.00 i måndags, har inte sovit 1 minut sen dess för jag och några polare var på IO, sen direkt efter det skulle jag med familjen till Grönalund, vann 2kg Marabou
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  16. #11026

  17. #11027
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Kul Blir det seriös körning eller buskörning?
    Blir o köra på bana, men inte tävla eller så!
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  18. #11028
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Blir o köra på bana, men inte tävla eller så!
    fan va skoj! om du vill ha ett vasst litet monster så ska du satsa på en suzuki rm125, värsta i sin klass! eller om du vill ha 4 taktare så ska du ha en honda crf 150, min kusin hade en sån innan han sålde den och skaffa moppe. herrejävlar, fick varvstopp i skogen så fort man drog på lite! hoppas du hittar en najs hoj!
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    En EPA pojke som är född 97 trodde han kunde mer om min S60 än jag kan.
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    rifat eller?
    Bäver som gillar lennarts svettiga <3

  19. #11029
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    fan va skoj! om du vill ha ett vasst litet monster så ska du satsa på en suzuki rm125, värsta i sin klass! eller om du vill ha 4 taktare så ska du ha en honda crf 150, min kusin hade en sån innan han sålde den och skaffa moppe. herrejävlar, fick varvstopp i skogen så fort man drog på lite! hoppas du hittar en najs hoj!
    Aa är jävligt taggad faktiskt!
    Sitter och funderar på Honda CR125, Yamaha YZ125 eller Suzuki RM125
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  20. #11030
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Aa är jävligt taggad faktiskt!
    Sitter och funderar på Honda CR125, Yamaha YZ125 eller Suzuki RM125
    suzukin rekommenderar jag. har prövat dem och ja, nog det värsta fordonet jag kört! fan läskigare än att köra en opel kadett första gången man kör bil
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    En EPA pojke som är född 97 trodde han kunde mer om min S60 än jag kan.
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    rifat eller?
    Bäver som gillar lennarts svettiga <3

  21. #11031
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Aa är jävligt taggad faktiskt!
    Sitter och funderar på Honda CR125, Yamaha YZ125 eller Suzuki RM125
    och jag kan även rekommendera kawasaki! väldigt pigga, går riiiktigt bra! men om jag vore du så skulle jag köpa en 250 4-t istället. lätta att hantera, underbart bottenvrid och en 150cc 4-t är inget och ha i 16-17 årsåldern. vet en 12-åring som åker crf 150
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  22. #11032
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av hyperperra Visa inlägg
    och jag kan även rekommendera kawasaki! väldigt pigga, går riiiktigt bra! men om jag vore du så skulle jag köpa en 250 4-t istället. lätta att hantera, underbart bottenvrid och en 150cc 4-t är inget och ha i 16-17 årsåldern. vet en 12-åring som åker crf 150
    Haha jag är noob och jag ska ändå bara köra på skojj så skitsamma
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  23. #11033
    Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 217
    risk1+2 bokad nästa fredag, börjar kl 8 med risk2an sen risk1an, blir väl över 8 timmar i västerhaninge
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

  24. #11034
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    kan inte jag få den?
    Hehe anledningen till att jag kapade och borrade idag var för att Derbi motorn skulle passa bra. Nu gör den det så jag behåller den nog.

  25. #11035

  26. #11036
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    fick ihopmitt intetnet idag efter drygt 1.5 vecka utan internet

    sen att MC mek utbildningen är hur sköön som helst. trivs bra som fan i motala!
    Bor du där nu eller? Jag bor inte alls långt därifrån kanske kan vi fika lite fika på ett fik som jag känner till i dom krokarna?

  27. #11037
    Citat Ursprungligen postat av Hilmersson Visa inlägg
    Hehe anledningen till att jag kapade och borrade idag var för att Derbi motorn skulle passa bra. Nu gör den det så jag behåller den nog.
    jahaaaa!
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    En EPA pojke som är född 97 trodde han kunde mer om min S60 än jag kan.
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    rifat eller?
    Bäver som gillar lennarts svettiga <3

  28. #11038

  29. #11039
    Första dagen på gymnasiet imorgon!
    Nu andas du manuellt!

    Don't drive faster than your guardian angle can fly!

  30. #11040
    Flyttar idag
    Most stickpeople are black

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in