Ämne: Dagens Win!

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Kanske blir ett bilköp..
    Ännu en 245a?
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Varför bryta trenden?
    Okej
    Fiddy köp snart (ska dock "dela" den med brorsan men hinner ändå inte köra så mycket pga skola, jobb, fotboll mm). Troligtvis en snakepit eller pitpro
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

hV GÅ OCH TA ER! 0-1 !!!!!!!!!1
    Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    Skulle nog föredra att gasa ihjäl mig än att åka en epa 40 mil, skicka den med bussgods fö faan.

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Okej
    Fiddy köp snart (ska dock "dela" den med brorsan men hinner ändå inte köra så mycket pga skola, jobb, fotboll mm). Troligtvis en snakepit eller pitpro
    Varför inte köpa en cross istället
    Roligare

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av Jontee Visa inlägg
    Varför inte köpa en cross istället
    Roligare
    Vill kunna ha fiddyn hemma så jag kan mecka med den och sen lasta i den i 945an och dra till min morbro och köra

larsamagnussons avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    fick hem min s6 racing modular idag, också klart stod det inristat ATR på den
    Citat Ursprungligen postat av Mattyyy Visa inlägg
    Jag får känslan av att du är jävligt kunnig jag har hört att Turbokit söker produktutvecklare du ska kanske söka dit?

Reg.datum
    Mar 2011
    Åkte med i en gallardo nyss, fyhelvete vad kul iochmed att vägarna var tomma
    Hej, jag gillar att göra saker. Funkar det blir jag glad..

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    har helt glömt bort att det finns trevliga personer i denna värld... idag när dracen skar för mig ungefär 1 mil hemifrån så möter jag en gubbe som kollar lite extra på mig. står där efter stora vägen och funderade på vad jag skulle göra, då ser jag att han vänt och åker tillbaks och stannar och frågar vart jag ska, han slänger upp dracen på sin släpkärra och skjutsar hem mig, fyfan vad glad jag blir att det finns sådana människor, tackade minst 1000 gånger.
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    har helt glömt bort att det finns trevliga personer i denna värld... idag när dracen skar för mig ungefär 1 mil hemifrån så möter jag en gubbe som kollar lite extra på mig. står där efter stora vägen och funderade på vad jag skulle göra, då ser jag att han vänt och åker tillbaks och stannar och frågar vart jag ska, han slänger upp dracen på sin släpkärra och skjutsar hem mig, fyfan vad glad jag blir att det finns sådana människor, tackade minst 1000 gånger.
    Vart med om exakt samma sak när remmen gick sönder för mig på min gamla malaguti, då kom det en gammal gubbe som slängde in den i bagaget i en gammal ford scorpio

Citat Ursprungligen postat av ArvidsZon Visa inlägg
    Vart med om exakt samma sak när remmen gick sönder för mig på min gamla malaguti, då kom det en gammal gubbe som slängde in den i bagaget i en gammal ford scorpio
    roligt att höra, det är såna man vill ha mera utav hoppas ni själva skulle göra något sånt om ni skulle se de.

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av Gilera runner Visa inlägg
    hV GÅ OCH TA ER! 0-1 !!!!!!!!!1
    +1

DJUUUUUURGÅÅÅÅÅRDEN spöar HV på bortplaaaaaan, in yah face!
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    +1

DJUUUUUURGÅÅÅÅÅRDEN spöar HV på bortplaaaaaan, in yah face!
    stefan liv vänder sig i graven!!!!!!!!!!!!!11111111111111111

jag skämta
    Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    Skulle nog föredra att gasa ihjäl mig än att åka en epa 40 mil, skicka den med bussgods fö faan.

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Citat Ursprungligen postat av ArvidsZon Visa inlägg
    ja, han räddade min dag, eller ja dagen blev ju inte så lyckad ändå, men jag blev så glad att det faktiskt fanns vuxna(förutom mina föräldrar) som ställer upp och hjälper, sedan tror jag att det är viktigt att ha en trevlig attityd också om man vill få hjälp, då de flesta vuxna avskyr mopedister och tror att det bara är massa uppkäftiga testosteronfyllda 15-åringar. vuxna har så förutfattade meningar om oss, tror det är bra att de får uppleva att vi faktiskt kan vara trevliga också
    Citat Ursprungligen postat av TheMaN Visa inlägg
    roligt att höra, det är såna man vill ha mera utav hoppas ni själva skulle göra något sånt om ni skulle se de.
    jag hjälper absolut någon om den har fått problem och jag kan hjälpa till. det känns bra att hjälpa andra
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Sånt skämtar man tamefan inte om. Du kanske inte är så insatt men han har gjort jävla bra ifrån sig i tre kronor med. Djurgården skänker även 50.000 till hans fond, och Stefan liv hyllades idag av Djurgårdare. Hederligt av dem.

Elitserien är inte slut än, så inte någonting att snyfta över precis.
    Allt handlar om första intrycket
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Det motbevisade väl växjö idag. I tisdags var dem inte precis övertugande och idag vann dem över Luleå.
    Lakers
    Var dock klubbens första elitseriematch

Allt faller på plats, om det är bra eller dåligt är en annan sak, men allting faller på plats
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Daniel var faktiskt riktigt bra idag på grönan.

Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    daniel var faktiskt riktigt bra idag på grönan.
    böggggggggg!!!!11111

(A)

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Citat Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
    böggggggggg!!!!11111

(A)
    "Okej"

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Föräldrarna åker bort på tisdag och kommer hem på torsdag, lämnar Z4an hemma med nycklarna

Elliotts avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Föräldrarna åker bort på tisdag och kommer hem på torsdag, lämnar Z4an hemma med nycklarna
    Du vet vart jag bor
    FD rkan

Fyrens avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Jag vet. Perfekt då det ligger såpass nära Kalmar. Växjö - Hv blir det helt klart.
    Äntligen elitserien på vettigt avstånd

Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Ensam hemma 1 månad det du
    En svensk tiger!

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in