Ämne: Dagens Win!

Citat Ursprungligen postat av Jaegarn Visa inlägg
    Orkar inte citera alla, men jo det är sant, är 97:a. Får inte köra bil alls egentligen, min kära far är förmodligen väldigt oansvarig. Och det var i 170 på grusväg, det var 170 på spikrak. helt trafiklös asfaltsväg som korsade ett gärde så inga barn eller liknande kunde springa ut. Och det var även ljust ute.

Och jag har bra körvana för att vara 14 (Snart 15).. Annars skulle farsan ALDRIG låtit mig köra, inte så fort iaf.. Det var inte mina planer att köra så fort egentligen.. Men när jag väl körde, och kände hur bra det gick och hur jävla roligt det var.. Så kom det av bara farten..

Så, nu har jag försvarat mig lite grann.. Men det hjälper väl inte. För nu kommer alla lite äldre gå lösa med sina skrivbord och kasta vackra komplimanger som "Fortfarande dum i huvudet", "Din farsa är också dum i huvudet" osv.. (Känner mig lite som Rifat just nu, men det går nog över )
    tyvär blev inte impad av dig
    hette Monster_extream på förra forumet.
    http://www.garaget.org/?car=271209

Win/fail i samma, åkte iaf baklucka i en Vw Polo, var ganska trångt
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

Slut på de roliga! Nu är den skrot

Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Hoppas man hittar nå halvfullt sliddjur vid 12 slaget
    Kika gärna in å kommentera turbo projektet http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=255909

Citat Ursprungligen postat av ajonson Visa inlägg
    Win/fail i samma, åkte iaf baklucka i en Vw Polo, var ganska trångt
    Smart grabb? Inte för att va någon moralkärring, men ifall det inte fanns någon plats i bilen med bälte skulle jag fan inte ens komma på tanken att åka i bakluckan! Känns bara riktigt dumt.

Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?

Jaegarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Citat Ursprungligen postat av Antee Visa inlägg
    tyvär blev inte impad av dig
    Det var inte det som var meningen heller.
    Killar med smak kör Volvo med flak!

Reg.datum
    May 2010
    Orkar inte citera alla, men jo det är sant, är 97:a. Får inte köra bil alls egentligen, min kära far är förmodligen väldigt oansvarig. Och det var i 170 på grusväg, det var 170 på spikrak. helt trafiklös asfaltsväg som korsade ett gärde så inga barn eller liknande kunde springa ut. Och det var även ljust ute.

Och jag har bra körvana för att vara 14 (Snart 15).. Annars skulle farsan ALDRIG låtit mig köra, inte så fort iaf.. Det var inte mina planer att köra så fort egentligen.. Men när jag väl körde, och kände hur bra det gick och hur jävla roligt det var.. Så kom det av bara farten..

Så, nu har jag försvarat mig lite grann.. Men det hjälper väl inte. För nu kommer alla lite äldre gå lösa med sina skrivbord och kasta vackra komplimanger som "Fortfarande dum i huvudet", "Din farsa är också dum i huvudet" osv.. (Känner mig lite som Rifat just nu, men det går nog över )
    Jaaaaaasså
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Smart grabb? Inte för att va någon moralkärring, men ifall det inte fanns någon plats i bilen med bälte skulle jag fan inte ens komma på tanken att åka i bakluckan! Känns bara riktigt dumt.
    var ju bara på skoj förfan, var mellan skolan och matsalen som är väldigt lite trafik på, kanske 500 meter eller nåt...
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

var ju bara på skoj förfan, var mellan skolan och matsalen som är väldigt lite trafik på, kanske 500 meter eller nåt...
    Det var då inget du skrev till en början. Du kunde lika gärna ha åkt på en vältrafikerad motorväg, då det inte framgick något annat i ditt första inlägg.
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?

Jaegarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    Jaaaaaasså
    Ja? Nåt mer du vill tillägga?

helt trafiklös asfaltsväg som korsade ett gärde så inga barn eller liknande kunde springa ut. Och det var även ljust ute.
    Fast, om det kommer en fågel flygandes som ni krockar med då? Vad tror du händer? Det går inte tänka som du gör.

Jaegarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Fast, om det kommer en fågel flygandes som ni krockar med då? Vad tror du händer? Det går inte tänka som du gör.
    Hehe, jo, det är ju sant... Fåglar är inte att leka med! Och jag håller med, det var extremt dumt av mig att köra så fort.

Hehe, jo, det är ju sant... Fåglar är inte att leka med! Och jag håller med, det var extremt dumt av mig att köra så fort.
    hahhahah den gjorde min dag

Jaegarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    hahhahah den gjorde min dag
    Hah!

Jamen, va bra!

Reg.datum
    May 2010
    Ja? Nåt mer du vill tillägga?
    Jag glömde säga "hörs !"
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

Noexs avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Fick för mig att jag skulle byta Saaben mot en kompis Audi Quattro S2.a med turbo idag.. Hastigt nog så står det nu en Audi i garaget

hences avatar
    Reg.datum
    May 2008

Hade dock hoppats att de visat mer i trailern.
    Senast redigerat av hence den 2011-11-29 klockan 21:05.
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Köpte nytt framsystem till 240n idag Blir nog en ganska hyffsar ljudbil av de här ändå 4 st hertz 6,5er

Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    ja tänk om du skulle komma ivägen, fan va gla ja skulle bli då

Trevligt för dig!

Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    ja tänk vad en krossad skalle kan va roligt!
    Jamenvisst, seru.

Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    man har inte så mycket innanför pannbenet om man kör i 170 på en grusväg oavsett hur gammal eller duktig man är, att man är duktig hindrar inte att ett djur/barn/annat springer upp på vägen och lycka till att bromsa från 170 på en grusväg...
    Nej precis, när man väl känner att de är på väg åt fel håll är det oftast redan för sent, de går snabbt när man ligger där i diket. Och ska jag vara ärlig skulle jag inte ens vara uppe i dom hastigheterna även fast man har tillåtelse av sin förälder, hoppas han insåg att han hade kunnat kört ihjäl sin pappa...

Sorgligt att min dagens win är att jag har sovmorgon till halv 7...

Reg.datum
    Mar 2011
    Citat Ursprungligen postat av JesperF Visa inlägg
    Sorgligt att min dagens win är att jag har sovmorgon till halv 7...
    ganska sorligt för mig med, har ca 20 min sovmorgon om jag ska hinna med bussen .. :/
    Hej, jag gillar att göra saker. Funkar det blir jag glad..

Matte-provet idag gick rätt bra faktiskt , känns lovande iallafall !

Sen nyklippt nu med , körde på kort & det känns riktigt soft - aldrig haft det förut. Lite Hugo-Rosas-Look-A-Like nu hehe
    "Inställningen är halva grejen"

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in