Ämne: Dagens Win!

  1. #14251

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Citat Ursprungligen postat av derbi_crille Visa inlägg
    Gick en A-traktor(Duett) med 650hk(tror jag de var) här i Alingsås förut, Dock blev han tagen sedan efter att han blev jagad i ca 300km/h på flyrakan(en väg här om heter så)
    Sure
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  2. #14252
    Citat Ursprungligen postat av derbi_crille Visa inlägg
    Gick en A-traktor(Duett) med 650hk(tror jag de var) här i Alingsås förut, Dock blev han tagen sedan efter att han blev jagad i ca 300km/h på flyrakan(en väg här om heter så)
    Borde inte en jäkla duett lyfta i den farten? Aerodynamiken på den måste väl vara samma som en jäkla bananlåda alltså...
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  3. #14253
    Citat Ursprungligen postat av derbi_crille Visa inlägg
    Gick en A-traktor(Duett) med 650hk(tror jag de var) här i Alingsås förut, Dock blev han tagen sedan efter att han blev jagad i ca 300km/h på flyrakan(en väg här om heter så)
    vem körde ifatt honom i 300?

  4. #14254
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Lite som trimmad moppe, samma böter för borrad plugg och R1-motor, så varför inte satsa liksom?
    Exakt! If your going to do it, do it 140% russian style!
    En svensk tiger!

  5. #14255
    M50B28
    sätt en femtonåring på en moppe med r1-motor så ligger han på e4an i 1000 bitar inom en timme
    Man kan.. Sen om det är bra är väl en annan sak.
    Citat Ursprungligen postat av Danneee Visa inlägg
    Så sant dessutom så har man större chans att dra polisen med en r1 motor
    Ja om man kan kontrollera den så, men de tror jag inte!
    Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Exakt! If your going to do it, do it 140% russian style!
    Having a fast SAAB is like coming out of the closet,
    You might surprise people, but you're still gay

  6. #14256
    derbi_crilles avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Alingsås
    Inlägg
    1 912
    Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    Sure
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Borde inte en jäkla duett lyfta i den farten? Aerodynamiken på den måste väl vara samma som en jäkla bananlåda alltså...
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    vem körde ifatt honom i 300?


    De är bara vad han har sagt och vad jag har hört i från annat håll. Vet inte hur mycket ut av de som är sant, tror mer att de var 3-400hk i den och dom kunde inte bevis att han körde mer en 190km/t iallafall. Den var rickigt jävla taksänkt och han var fan inte lång asså


    Edit: Han blev jagad av en v50 radiobil med 320hk
    Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Att ha kasst sex är lite som att äta gårdagens pizza micrad, det är rätt najs men inget man skryter om.

  7. #14257

  8. #14258
    derbi_crilles avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Alingsås
    Inlägg
    1 912
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Det var väl en flygraka så det var väl vad han hade tänkt sig.

    Flyga ifrån polisen i en Duett, like a boss!

    Den heter flyrakan bara för att flygplan ska kunna nödlanda där typ eller nått sånt
    Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Att ha kasst sex är lite som att äta gårdagens pizza micrad, det är rätt najs men inget man skryter om.

  9. #14259
    Citat Ursprungligen postat av derbi_crille Visa inlägg
    De är bara vad han har sagt och vad jag har hört i från annat håll. Vet inte hur mycket ut av de som är sant, tror mer att de var 3-400hk i den och dom kunde inte bevis att han körde mer en 190km/t iallafall. Den var rickigt jävla taksänkt och han var fan inte lång asså


    Edit: Han blev jagad av en v50 radiobil med 320hk
    det där ska man nog ta med en skopa salt, har svårt att tro att det gick fortare än 200, och att en radiobil ska göra över 300 är ju bara att glömma...

  10. #14260
    Citat Ursprungligen postat av derbi_crille Visa inlägg
    De är bara vad han har sagt och vad jag har hört i från annat håll. Vet inte hur mycket ut av de som är sant, tror mer att de var 3-400hk i den och dom kunde inte bevis att han körde mer en 190km/t iallafall. Den var rickigt jävla taksänkt och han var fan inte lång asså


    Edit: Han blev jagad av en v50 radiobil med 320hk
    190km/h i en jävla duett? Nog för att jag åkt 180 i en sketen nissan almera som kändes som den skulle falla i bitar när som helst men en duett, vafan tänker man med om det nu är sant aerodynamik som ett jävla kylskåp.

    Edit: Polisens radiobilar kan ju drömma om 300km/h, en topp på runt 220km/h med hemlängtan och pissnödighet kanske
    En svensk tiger!

  11. #14261
    derbi_crilles avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Alingsås
    Inlägg
    1 912
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    det där ska man nog ta med en skopa salt, har svårt att tro att det gick fortare än 200, och att en radiobil ska göra över 300 är ju bara att glömma...

    Den är dock inte orginal dom köpte in den pga för att jaga bl.a mopeder och bilar, då de är en del streetrace här omkring
    Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Att ha kasst sex är lite som att äta gårdagens pizza micrad, det är rätt najs men inget man skryter om.

  12. #14262
    Mattyyys avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Eskilstuna
    Inlägg
    649
    http://www.livestream.com/donkenrajd
    1
    4 timmar avklarade 5 timmar kvar

  13. #14263
    larsamagnussons avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Ort
    söderhamn
    Inlägg
    961
    Citat Ursprungligen postat av derbi_crille Visa inlägg
    Den heter flyrakan bara för att flygplan ska kunna nödlanda där typ eller nått sånt
    vi har också en flygraka, tack vare dej så fatta jag varför den e så bred haha
    Citat Ursprungligen postat av Mattyyy Visa inlägg
    Jag får känslan av att du är jävligt kunnig jag har hört att Turbokit söker produktutvecklare du ska kanske söka dit?

  14. #14264
    Citat Ursprungligen postat av Mattyyy Visa inlägg
    http://www.livestream.com/donkenrajd
    1
    4 timmar avklarade 5 timmar kvar
    fel tråd, det där ska ligga i dagens fail.

  15. #14265
    larsamagnussons avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Ort
    söderhamn
    Inlägg
    961
    felix farsa fixa så vi har gratis bänkning hos roger här i trakten
    Citat Ursprungligen postat av Mattyyy Visa inlägg
    Jag får känslan av att du är jävligt kunnig jag har hört att Turbokit söker produktutvecklare du ska kanske söka dit?

  16. #14266
    I'm ugly and i know it!
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    En EPA pojke som är född 97 trodde han kunde mer om min S60 än jag kan.
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    rifat eller?
    Bäver som gillar lennarts svettiga <3

  17. #14267
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    I'm ugly and i know it!
    http://www.youtube.com/watch?v=gvjbLYXnQmE
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Ludix har jag för mig ska funka skitbra org.
    Citat Ursprungligen postat av AeroXCallE Visa inlägg
    Jo, dom har typ ett axx på 0-50 km/h på 2 sek orginal

  18. #14268

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Citat Ursprungligen postat av larsamagnusson Visa inlägg
    felix farsa fixa så vi har gratis bänkning hos roger här i trakten
    Im on my way bitches
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  19. #14269
    skölds avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    söderhamn
    Inlägg
    2 321
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    I'm ugly and i know it!
    nej du är söt
    Citat Ursprungligen postat av Stalker-Sebbe Visa inlägg
    Vad e det för något som ligger brevid stötdämparen? Kan det vara en kick?
    Citat Ursprungligen postat av zvezda999 Visa inlägg
    om du menar det kromade är de en SSP ställbar styrstam

  20. #14270
    Citat Ursprungligen postat av Stalker-Sebbe Visa inlägg
    nej, ugly
    Citat Ursprungligen postat av sköld Visa inlägg
    nej du är söt
    Tack!
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    En EPA pojke som är född 97 trodde han kunde mer om min S60 än jag kan.
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    rifat eller?
    Bäver som gillar lennarts svettiga <3

  21. #14271
    Citat Ursprungligen postat av derbi_crille Visa inlägg
    Den är dock inte orginal dom köpte in den pga för att jaga bl.a mopeder och bilar, då de är en del streetrace här omkring
    finns ändå inte en chans att den är lika snabb som en vältrimmad bil eller en hoj, för det första gör all utrustning de har i bilen att accelerationen decimeras rätt dramatiskt, och för det andra gör alla ljus de har över hela bilen att topphastigheten decimeras den också... så nä, det verkar rätt meningslöst med en sån bil och din polare verkar vara en myttande bonde

  22. #14272
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    finns ändå inte en chans att den är lika snabb som en vältrimmad bil eller en hoj, för det första gör all utrustning de har i bilen att accelerationen decimeras rätt dramatiskt, och för det andra gör alla ljus de har över hela bilen att topphastigheten decimeras den också... så nä, det verkar rätt meningslöst med en sån bil och din polare verkar vara en myttande bonde
    Hmm...verkar...?













    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  23. #14273
    derbi_crilles avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Alingsås
    Inlägg
    1 912
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    finns ändå inte en chans att den är lika snabb som en vältrimmad bil eller en hoj, för det första gör all utrustning de har i bilen att accelerationen decimeras rätt dramatiskt, och för det andra gör alla ljus de har över hela bilen att topphastigheten decimeras den också... så nä, det verkar rätt meningslöst med en sån bil och din polare verkar vara en myttande bonde
    Att polisbilen har 320hk vet jag redan, jag har både åkt i den och blivit jagad av den och sett när den verkligen drar på + att dom gick ut med de i Alingsåstidningen när dom precis köpt in den Sen så är inte killen med A-traktorn min polare känner honom inte ens
    Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Att ha kasst sex är lite som att äta gårdagens pizza micrad, det är rätt najs men inget man skryter om.

  24. #14274
    Citat Ursprungligen postat av derbi_crille Visa inlägg
    Att polisbilen har 320hk vet jag redan, jag har både åkt i den och blivit jagad av den och sett när den verkligen drar på + att dom gick ut med de i Alingsåstidningen när dom precis köpt in den Sen så är inte killen med A-traktorn min polare känner honom inte ens
    ja, jag vet att den har 320 hk, men den har fortfarande både vikten och aerodynamiken mot sig så den är som sagt knappast särskilt snabb oavsett vilket

  25. #14275
    derbi_crilles avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Alingsås
    Inlägg
    1 912
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    ja, jag vet att den har 320 hk, men den har fortfarande både vikten och aerodynamiken mot sig så den är som sagt knappast särskilt snabb oavsett vilket

    Har inte sakt i mot de häller, resten är bra vad jag har hört
    Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Att ha kasst sex är lite som att äta gårdagens pizza micrad, det är rätt najs men inget man skryter om.

  26. #14276

  27. #14277
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av derbi_crille Visa inlägg
    Att polisbilen har 320hk vet jag redan, jag har både åkt i den och blivit jagad av den och sett när den verkligen drar på + att dom gick ut med de i Alingsåstidningen när dom precis köpt in den Sen så är inte killen med A-traktorn min polare känner honom inte ens
    Finns det ens V50is med 320 hk? Måste vara Polestartrimmad i så fall?
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  28. #14278
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Finns det ens V50is med 320 hk? Måste vara Polestartrimmad i så fall?
    t5an har väl 250 hk original, lär inte vara någon större operation att skrämma upp den till 320 om man vill

  29. #14279
    derbi_crilles avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Alingsås
    Inlägg
    1 912
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    du trodde ju för några inlägg att den gjorde över 300 när den jagade din "polare"s duett med 600 hk...?
    De är som sagt bara nått jag har hört


    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Finns det ens V50is med 320 hk? Måste vara Polestartrimmad i så fall?

    som sagt så är den inte org
    Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Att ha kasst sex är lite som att äta gårdagens pizza micrad, det är rätt najs men inget man skryter om.

  30. #14280
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    t5an har väl 250 hk original, lär inte vara någon större operation att skrämma upp den till 320 om man vill
    Jo, det är sant, men använder sig polisen av V50is? Trodde de enbart kör på V70 nu när SAAB inte längre tillverkar bilar? Skulle inte vara helt omöjligt i så fall då V70in har en T6-motor på 304 hk.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in