Ämne: Dagens Win!

  1. #17821
    Lövbiffens avatar
    Reg.datum
    Jan 2006
    Ort
    Oslo
    Inlägg
    407
    Citat Ursprungligen postat av widell Visa inlägg
    körde snöskoter i vintras, efter att ha kört den (turbomatad och 330hk) va det inget kul med moppe längre..
    Kør denna vanligtvis, den står stilla om man gæmnfør med Rarrin..

    You have been banned for the following reason:
    Hörru Lövbiffen,dags att kötta till sig innan man börjar med människohandel?
    Date the ban will be lifted: 2009-05-14, 13.00

  2. #17822

  3. #17823
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Findus Visa inlägg
    Jag har en A6 3.2 på 255hk, vilket är helt okej. Men Ferrari och liknande spelar i en helt annan nivå (obviously)
    Jo helt klart!
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  4. #17824
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Fyller 18 idag.

  5. #17825
    Citat Ursprungligen postat av Lövbiffen Visa inlägg
    Underbart ljud!
    Citat Ursprungligen postat av Rexxy Visa inlägg
    Passa ditt språk. Du är såååå nära på att bli avstängd p.g.a vårdlöshet i forumskriveri (läs i trafiken)

  6. #17826
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Fyller 18 idag.
    grattis!
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  7. #17827
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    grattis!
    Tack! (:

  8. #17828

    Reg.datum
    Mar 2012
    Ort
    Luleå
    Inlägg
    245
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Fyller 18 idag.

  9. #17829
    skölds avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    söderhamn
    Inlägg
    2 321
    får upp betan sittandes på 3an utan koppling tycker de är hyffsat bra för att endast ha hebo rör
    Citat Ursprungligen postat av Stalker-Sebbe Visa inlägg
    Vad e det för något som ligger brevid stötdämparen? Kan det vara en kick?
    Citat Ursprungligen postat av zvezda999 Visa inlägg
    om du menar det kromade är de en SSP ställbar styrstam

  10. #17830

  11. #17831
    Nya cross stövlar,brallor och tröja !

  12. #17832
    Kom alldeles nyss hem, riktigt skönt att glida runt den här tiden! Skulle dock velat ha V8 + automat, men B230F + manuell går ju bra det med..

    Edit: Svängde in för att tanka en liten skvätt E85 innan jag åkte hem, samtidigt som jag svängde in vid macken och rundade pumparna så såg jag att en polisbil stannade vid en hållplats på vägen. Det kändes inte bra för ett bromsljus är lite glappt så det fungerar inte alltid, vilket de inte gjorde nu, och självklart kom jag med bakändan emot polisen så han såg förmodligen det. Sen körde han ut och då tänkte jag bara "Faaaan", men han åkte vidare ner emot stan istället!

    Åkte sen lite småvägar hemåt och kom ut på landsvägen igen, tog inte lång stund innan jag såg en bil i backspegeln.. När han var ca 300 meter bakom så blinkade han med helljuset, sen kom han närmare och låg knappt 50 meter bakom och blinkade igen, och ungefär samtidigt började han köra om. När han var brevid mig såg jag att det var polisen, och då tänkte jag att nu är de kört, läckande avgassystem och alla 4 däcken på gränsen till olagliga, förmodligen under.

    Som tur var fortsatte han (I ~100 på 80-väg, jag höll ganska precis 80) utan att försöka stanna mig, så då blev jag riktigt lättad!
    Senast redigerat av siiimooon den 2012-07-15 klockan 01:13.
    Having a fast SAAB is like coming out of the closet,
    You might surprise people, but you're still gay

  13. #17833

  14. #17834

    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Åstorp ,Skåne
    Inlägg
    687
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Kom alldeles nyss hem, riktigt skönt att glida runt den här tiden! Skulle dock velat ha V8 + automat, men B230F + manuell går ju bra det med..

    Edit: Svängde in för att tanka en liten skvätt E85 innan jag åkte hem, samtidigt som jag svängde in vid macken och rundade pumparna så såg jag att en polisbil stannade vid en hållplats på vägen. Det kändes inte bra för ett bromsljus är lite glappt så det fungerar inte alltid, vilket de inte gjorde nu, och självklart kom jag med bakändan emot polisen så han såg förmodligen det. Sen körde han ut och då tänkte jag bara "Faaaan", men han åkte vidare ner emot stan istället!

    Åkte sen lite småvägar hemåt och kom ut på landsvägen igen, tog inte lång stund innan jag såg en bil i backspegeln.. När han var ca 300 meter bakom så blinkade han med helljuset, sen kom han närmare och låg knappt 50 meter bakom och blinkade igen, och ungefär samtidigt började han köra om. När han var brevid mig såg jag att det var polisen, och då tänkte jag att nu är de kört, läckande avgassystem och alla 4 däcken på gränsen till olagliga, förmodligen under.

    Som tur var fortsatte han (I ~100 på 80-väg, jag höll ganska precis 80) utan att försöka stanna mig, så då blev jag riktigt lättad!
    jävla tur du har , bara jag som har märkt att polisen har börjat köra snabbare??.. Mötte en enduro för ett tag sen den kom runt 100 på 70 väg.. 10min senare plockade han min kompis för smitning,trimmat osv.. :/.. Det visade sig att det är min gamla granne som tog honom ...

  15. #17835

  16. #17836
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Fick vattenplaning på motorvägen nyss och höll på o glida in i bilen jag körde om. Men var precis att jag klarade det, winwin
    Know that feeling, så jävla läskigt!
    I´m not a complete idiot some parts are missing

  17. #17837

  18. #17838
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Aah, det är obehagligt när bilen går som den vill. fick en planing typ 3 sekunder inann med xd regnade så sjukt mycket, såg knappt ut haha!
    Hur fick du planingen? Kassa däck eller var det redigt med vatten? Fick själv en igår då jag höll en lite för hög hastighet, fan vad läskigt det var när man inte kunde styra bilen!
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  19. #17839

  20. #17840
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Däcken är 2 veckor gamla Kumho, så är ju inget skräp heller.. Men skulle tippa på att det är cambern som gjorde det. Med mina gamla däck (pissdäck) kunde jag bara köra i 110 på motorvägen när de regnade, annars gjorde bilen som den ville själv. Jag höll ca 120 tror jag.
    Du har kanske rätt breda däck? För i så fall tar det längre tid för vattnet att "lämna" däckensmönster.

    Dagens win är att jag hittade en Luisiratt hemma på vinden!
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  21. #17841
    Gothia börjar idag!
    SHI HOO!

  22. #17842

  23. #17843
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    nope, har bara 215.

    Men kollar man på mitt däckslitagade ser de ut som jag kör på 10% av däcket.
    Okej
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  24. #17844

  25. #17845

    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Åstorp ,Skåne
    Inlägg
    687
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Ja det kändes bra när polisen fortsatte, men jag förstår fortfarande inte varför han blinkade åt mig..

    Poliser kör alltid för fort vad jag har sett.
    haha, har själv börjat märka det iallafall , konstigt

  26. #17846
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Ja det kändes bra när polisen fortsatte, men jag förstår fortfarande inte varför han blinkade åt mig..

    Poliser kör alltid för fort vad jag har sett.
    Är det inte så att man ska blinka innan man gör en omkörning i mörker/nedsatt sikt? Har för mig något sånt.
    I´m not a complete idiot some parts are missing

  27. #17847

  28. #17848
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    jävla tur du har , bara jag som har märkt att polisen har börjat köra snabbare??.. Mötte en enduro för ett tag sen den kom runt 100 på 70 väg.. 10min senare plockade han min kompis för smitning,trimmat osv.. :/.. Det visade sig att det är min gamla granne som tog honom ...
    lika här, när dom skjutsade hem mig en natt i mars så åkte dom i 100 på 50 väg, 130 på 90 väg även fast det inte var utryckning..
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  29. #17849
    Spanien imorn !

  30. #17850
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    lika här, när dom skjutsade hem mig en natt i mars så åkte dom i 100 på 50 väg, 130 på 90 väg även fast det inte var utryckning..
    Dåligt att dem missbrukar sin position.
    I´m not a complete idiot some parts are missing

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in