Sidan 62 av 633 Första ... 1252606162636472112162562 ... Sista

Ämne: Dagens Win!

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av Findus Visa inlägg
    Blir 17 idag. :naughty:
    Grattis!
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

Lackat framgaffel, kedja och styrstam blå på cykeln idag, snyggt somfan!

Reg.datum
    May 2010
    nya motorfästen svetsas dit på nya ramen idag ;D

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Shöwtek Visa inlägg
    jobbigt Du får ta och ställa in den
    Ska jag göra, men hittat felet tror jag, slangen satt i kläm så den fick inte bensin

Reg.datum
    May 2010
    var ute och körde precis sen var det några 15 åringa som kollade som fan, "gasade på som fan",var en lite sväng efter svängen står polisen och ta in folk och då går 2 poliser ut stå på ena sidan vägen, så körde på andra filen in på en cykel väg och heem!!!

Reg.datum
    Jul 2010
    En kille maila 10 min efter att jag la upp en annons på en gammal modeljärnväg

Citat Ursprungligen postat av Andy63
    När jag var liten och mådde as dåligt så tog jag ett finger och stoppa upp i röven, sen så luktade jag på det. Det luktade så jävla illa så jag spydde.

Reg.datum
    Mar 2006
    Att cumblaster heter sten i andranamn.

Reg.datum
    Mar 2006
    Kollade vem du var bara, själv heter jag sven.

får jag också va med?

heter Gunnar i andranamn

Jag med? Jag heter Stig i andranamn

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Jag heter emil i andranamn, jag är cool

Men dagens win är väll att det bara var min gasvajer som var trasig, moppen fick frispel och funkade som den ville då och då

Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Fick tag i Mountain Dew, och alla var goda
    finns väl typ på varenda större icabutik, gör det inte?

slutar sommarjobba i morogon hehe

Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Fick tag i Mountain Dew, och alla var goda
    Drack upp min sista mountain dew igår å sitter å häller i mig vanilj cola just nu
    En svensk tiger!

Var idag, eller tjaaa, igår om vi ska vara petiga, och inhandlade kläder och annat nödvändigt tills skolan börjar.

Ett par jeans - crocker på jc.
    två par kallingar, och en sånhär "slimjacka" eller vafan man ska kalla dom, från NewYorker.
    En skolväska från björnborg på Väskan, och förmodligen den första plånbok jag nånsin haft sen tioårsåldern.
    Sedan skor på Stadium, etnies-sneakers.

Enda failen på dagen var att jag gick med morsan in på Kvantum på gränby, konkade runt på massa kassar där om en liten korg, så gick vi till kassan, och jag blev så jävla törstig, så medans hon betalade kubbade jag runt halva butikjäveln i jakt på något drickbart, blev en penisljummen festis, av grön modell. Går och ställer mig i kassan efter nån långsam 70+are, som la upp varorna oerhört elegant, måste ha tränat tänkte jag. Får äntligen komma fram och säga hej till tjejen i kassan med ett lite roligt underbett, betala 11 satans riksdaler för flaskjäveln, kommer ut till morsan som står och väntar efter kassan.
    Hon: Är den där kall?
    Jag: näe?
    Hon: Men kommer du inte ihåg att dom har en kiosk här bakom väggen, där det finns kall läsk?
    Jag:
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Med en flaska starksprit och lite rökelse kan allt bli rätt intressant att läsa.

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Fiddyboy Visa inlägg
    Var idag, eller tjaaa, igår om vi ska vara petiga, och inhandlade kläder och annat nödvändigt tills skolan börjar.

Ett par jeans - crocker på jc.
    två par kallingar, och en sånhär "slimjacka" eller vafan man ska kalla dom, från NewYorker.
    En skolväska från björnborg på Väskan, och förmodligen den första plånbok jag nånsin haft sen tioårsåldern.
    Sedan skor på Stadium, etnies-sneakers.

Enda failen på dagen var att jag gick med morsan in på Kvantum på gränby, konkade runt på massa kassar där om en liten korg, så gick vi till kassan, och jag blev så jävla törstig, så medans hon betalade kubbade jag runt halva butikjäveln i jakt på något drickbart, blev en penisljummen festis, av grön modell. Går och ställer mig i kassan efter nån långsam 70+are, som la upp varorna oerhört elegant, måste ha tränat tänkte jag. Får äntligen komma fram och säga hej till tjejen i kassan med ett lite roligt underbett, betala 11 satans riksdaler för flaskjäveln, kommer ut till morsan som står och väntar efter kassan.
    Hon: Är den där kall?
    Jag: näe?
    Hon: Men kommer du inte ihåg att dom har en kiosk här bakom väggen, där det finns kall läsk?
    Jag:
    synd om dig, hatar och såna som ska lägga upp sina varor fint

Citat Ursprungligen postat av jontes rrx Visa inlägg
    synd om dig, hatar och såna som ska lägga upp sina varor fint
    vissa pensionärer (oftast de över ~75-80) är ju sjukt sega, kan ju ta flera minuter för dem att betala... idag när jag var på bibblan och skulle låna en bok (klaga inte ) så stod det en tant med rullator MITT i vägen, dom har såna där larmsaker man måste gå igenom och de är tillräckligt smala för att bara en person ska komma igenom, så ställer hon sig mitt emellan med, helt sanslöst. att jag hade bråttom gjorde ju inte saken bättre heller

Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    finns väl typ på varenda större icabutik, gör det inte?
    Möjligtvis i de större städerna, men inte här på varken maxi eller kvantum
    Ju mindre rutin, desto mer liv!

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in